Lena&Lona's Saturday's look



Wracamy do sobotniego popołudnia spędzonego z blogerkami na kawie i plotkowaniu (no dobra, to nie były plotki o niczym, a burza mózgów nad kilkoma fajnymi projektami, ale szczegółów nadal nie możemy zdradzać, by nie zapeszyć ni zdusić w zarodku). A to dlatego, że post factum postanowiłyśmy wykorzystać gościnne wnętrze Silesia City Center i wolne miejsce na karcie i tak zabranego z sobą aparatu - zrobiłyśmy kilka fotek dziennych zestawów.

Lena postanowiła zabawić się w rockowego dandysa (te spodnie! ten t-shirt!), a ja w Jenniffer Lopez (oczywiście żartuje, ale nic nie poradzę, że tańczące frędzle na odzieży z J.Lo tylko mi się kojarzą). Wszystko w ulubionych bielach, czerniach, szarościach i granatach. Bo choćbyśmy nie wiem jak kochały żywe barwy i tęskniły za modą na wiosenne pastele, nie zawsze chcemy zostać królowymi balu. Czasem żywot szaraka na polu jest piękniejszy, niż pawia w ogrodzie. Że się posłużę filmową analogią, wolę "Królika po berlińsku" zamiast "Burleski" :) 
 








Lena ma na sobie:
spodnie - Promod
t-shirt - Zara
kurtka - no name
botki - no name
szalik -prezent od Mamy
torebka - Atmosphere
pierścionek - no name

Lona ma na sobie:
body t-shirt - Esotiq
spódnica - Vero Moda (Asos.com)
żakiet - H&M
botki - Ryłko
biżu - Lilou, Apart, no name

Tekst : Lona
Foto: Lena/Lona

36 komentarzy:

  1. fajne takie spotkanie.. w ogóle sporo was tam było :) czekam na efekty "projektu"

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie Leny i spódnica Ilony! Chętnie bym je przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawy. Proste kolory i fajne połączenia:) Zapraszamy do nas http://fashiongames01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są absolutnie genialne !! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, tajne projekty zawsze mnie intrygują ;> Pozostaje czekać na ich efekty!
    No i co tu dużo mówić, wyglądacie jak na prawdziwe blogerki przystało! Świetnie. ;)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lona - twój żakiet zaintrygował mnie już w Bierhalle, świetnie w nim wyglądałaś, aż się czasem zastanawiałam, czy nie za bardzo się na niego patrzę ;)
    zaś Lena ma świetny T-shirt, bardzo lubię takie i często w nich chodzę np. na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję! :) Lena: podoba mi się spódniczka, która przypomina mi moją realizację uczelnianą, której sesja zapewne będzie na blogu. Lona: świetne, świetne spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lena - śliczne buty i spódniczka :) Lona - kurtka, torebka !

    ogólnie cudnie wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest świetna. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W swojej wypowiedzi skupię się na Lenie - spodnie z Promoda po prostu mnie powaliły! Szukam takich i... pewnie nigdzie ich nie ma. Są świetne. I bardzo udana ta Jennifer :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Możesz uznać ten komentarz za spam, ale ja tylko piszę co tak na prawdę myślę. Bardzo spodobał mi się Twój blog, chętnie czyta się Twoje posty bo są ciekawe, oby więcej ich było. Z chęcią będę odwiedzać Twojego bloga :)

    Obserwujemy?:)
    Pozdrawiam i zapraszam na;
    www.madamedessies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje ;)
    Krem dzisiaj doszedł,jeszcze raz dziękuję dziewczyny,pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zestawy! Spodobała mi się kurtka Leny:)
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wizytę :) świetna kurteczka.
    Pytałaś na moim blogu czy polecam szampony marka anthonego, powiem szczerze, że mam szampon nadający blask i rzeczywiście lśnią, z tym, że ja zawsze miałam błyszczące włosy :) choć trudne

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwona bransoletka i t-shirt z Zary są świetne ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się kurtka w stylizacji nr 1 ;) świetna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zestawy zapraszam do siebie: http://figlarnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W pierwszym zzaciekawil mnie dól :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lena & Lona rewelacyjne t-shirty!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  20. sweitne spodnica;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, spodnie są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie są świetnie zestawione z koszulką :-)
    Lubicie zakupy? Zapraszamy do nas :-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. :) fajna inicjatywa też jestem ze Śląska (Rybnik)
    ale aktualnie mieszkam we Wrocławiu..
    pozdrawiam serdecznie i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się wyjątkowo spodobał ten żakiecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne zestawy! Świetnie wyglądacie :))
    Lona, Twoja spódnica jest po prostu boska!
    Lena, uwielbiam Twoją kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stylizacja i bardzo fajne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie wyglądasz :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  28. No no no:) Dzisiaj na osssstrrrro:) Takie, powiedziałabym, rockowe wydanie bardzo mi się podoba:) Mi lajki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te spodnie maja swietny fason. W ogole to bardzo lubie spodnie z Promod. Ze wszystkich sieciowek ich rzeczy i Zary maja chyba najlepszy kroj.

    OdpowiedzUsuń