Na mrrrróz rękawice włóż!


Niech to szlag - akumulator mi padł! To niesamowite, jak te mrozy potrafią wykończyć nawet tak twardych zawodników, jak mój 12-letni Corsiak...

Na taką zimę pozostaje już naprawdę tylko przejść na napęd nożny, założyć ciepłe rajstopy, emusy, futrzaną czapę i grube rękawice (co niebawem uczynię i obiecuję się w tym ekwipunku pokazać). I właśnie o rękawicach, jako clue tego posta, chciałabym nieco opowiedzieć.

Te, które posiadam od niedawna, pochodzą ze sklepu Retro Me (Lena prowadzi tam zresztą bloga, ale o tym pewnie kiedyś opowie sama, kto wie, może zaprezentuje też pokaźną kolekcję ich ślicznych sukienek) i są dokładnie takie, jak moje dziecięce robione przez mamę na drutach - z grubej wełny, dwupalczaste i różowe :) Dostałam je od Retro Me w dowód zasług, czyli w nagrodę za udział a akcji, którą sklep prowadził na Facebooku (coś w rodzaju ankiety konsumenckiej - pytano klientki o to, co im się w Retro Me podoba, a co by zmieniły). Radość była podwójna, bo o nagrodzie dowiedziałam się dopiero, gdy odebrałam paczkę z poczty. A teraz okazało się, że być może Retro Me uratowało moje paluszki przed zamarznięciem.

Tak, czy owak rzeczone rękawice na zdjęciach przedstawiam i obiecuję, że będę dzielnie nosić i jeszcze nie raz zobaczycie je w stylizacjach.








Tymczasem dziękuję bardzo Retro Me - po pierwsze za ciepły prezent, po drugie za to, że mogłam się poczuć jak prawdziwy prosument (konsument+producent). McLuhan i Don Tapscott byliby dumni!

Miłej soboty :)

Tekst i foto: Lona
Rękawiczki: Retro Me

7 komentarzy:

  1. ale sa urocze! ;) Uwielbiam jednopalczaste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I zrobimy z nimi stylizację na dziadka mroza ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. dodałam się:D liczę na rewanżyk;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy i odzwajemniamy sympatię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam dwupalczaste rękawice ;) Na takie mrozy jak teraz na pewno się przydadzą^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!:)

    --> http://polyestercity.blogspot.com/2012/02/konkurs.html <--

    OdpowiedzUsuń