A zimowa porą..mroźno! + giveway trwa

Tak, było zimno. Nawet bardzo.Choć pięknie, śnieżnie i bajkowo. Ale dla lepszego efektu końcowego można troszeczkę pomarznąć. Można?

Pobyłam zatem przez moment królowa śniegu w iście śnieżnej sukience. A z nią historia jest zabawna bo to moja ślubna kreacja. Kupiona z resztą na dzień przed samą uroczystością! Bo idea była taka, że ma być skromnie. I była inna sukienka, również krótka, i były wymarzone Louboutiny w kolorze nude (pewnie się jeszcze tutaj przewiną). I to właśnie owe szpilki były esencją, gwiazdą, kluczem stylizacji ślubnej (i mądra inwestycją).

Jednak na dzień przed ślubem, gdy niemal słychać było dzwony kościelne, doszłam do wniosku, że coś nie pasuje i że potrzebuję "lżejszej" fakutrowo sukienki. I zaczęły się poszukiwania na prędce.

Ja z efektu byłam bardzo zadowolona. Czułam się komfortowo. Czułam się sobą. A sukienka sprawdza się po dziś dzień.

Tutaj w wersji troszkę ostrzejszej bo pod nią zachomikowałam czarną halkę. No i do na dokładkę ukochane drewniaki na block heels (służą mi trzeci sezon!).





  



















Lena ma na sobie:

Buty - no name
Sukienka - Vero Moda
Pasek - KapphAl
Pierścionek - no name
Bransoletka - Bijou Brigitte
 
Tekst: Lena
Foto: Lona


53 komentarze:

  1. świetne butki... a z tą sukienką to nieźle :)

    p.s. usuń proszę weryfikacje obrazkową przy dodawaniu komentarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usunęłyśmy weryfikację. masz rację, to jest denerwujące:))

      Usuń
  2. Piękna sukienka! Na ślubie musiała wyglądać bajecznie. ;)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka,marzy mi się taka! <3
    Ile kosztowała?
    Zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosztowała chyba coś około 150 zł.
      ale to było dokładnie rok temu..

      Usuń
  5. Marzę o takiej sukience <3 Dawno ją kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, w zeszłym roku. dokładnie o tej samej porze:)

      Usuń
  6. sukienka! <3 planuję zakup takiej wiosną ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo miło mi to czytać :))

    ta sukienka jest prześliczna. taka delikatna, świetnie na Tobie leży.

    pozdrawiam i zapraszam częściej :)
    www.littleberryblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka :)))) siwtnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. super strój, sukienka bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest na prawdę super:) Dla takich zdjęć warto marznąć wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka :) obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :) ...rewelacyjne buty! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj zakochałam się w tych bucikach, cudo <333333
    ładnie wyglądasz :)
    dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż ;**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie świetne butki ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog :)
    obserwuje i licze na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowna jest ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  17. ślubna? wow, faktycznie skromnie. ale i tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Twoją sukienkę! Koronka jest niesamowita!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka;) ubierz się bo zmarzniesz:P zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna sukienka :) ostatnio też kupiłam białą, koronkową w H&M i już nie mogę się doczekać kiedy ją założę :D pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna suknie ślubna :)
    a pomysł z butami ślubnymi, naprawdę mądry ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nietypowa suknia ślubna, ale bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wybacz mi, ale zakochałam się w twojej sukience <333

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka!!! Uwielbiam koronki zwłaszcza w takim wydaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny ten Wasz blog !! Poobserwuję sobie:) Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam koronkowe sukienki. :)

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna sukienka;) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice blog ! The dress is really beautiful, it's currently in stores ?

    Thanks !

    Kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia i cudowna koroneczka! :) bedę obserwować:] i zapraszam do mnie:D

    pozdrawiam serdecznie,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  30. That's too bad , it is really nice and I looking for a seem dress :/

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie trafiłam na Waszego bloga :) dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny post, cudowny blog, cudowna Ty!:)
    masz ochotę na obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukam właśnie inspiracji na suknię poprawinową, bo za kilka dni mam wizytę u krawcowej i przypadkiem trafiłam do Was, ale miłe zaskoczenie:D Piękne są takie proste kreacje jak Twoja koronkowa sukienka! A jeszcze lepiej, że możesz ją potem wykorzystać, tak jak Louboutiny;)

    Pozdrawiam!
    Lila

    OdpowiedzUsuń