Hi, my name is Grey.

Uwielbiam kolory – intensywne I pastelowe, jasne I ciemne, żółcienie i róże. Ale jednym z moich faworytów zawsze była i jest szarość, która gra właściwie z każdym kolorem, fakturą tkaniny, częścią odzieży. Może moja wewnętrzna mysza czasem po prostu lubi zrobić się na szaro i przejść niezauważoną w tłumie ludzi. Tym razem jednak chciałam pokazać, że szarość może być także nieco krzykliwa – czy to za pomocą zdobień (te frędzle i zipy na swetrze Sugarlips), czy wysokości koturnu w obuwiu, albo kokardki przy kapeluszu.



A żebym się aż tak bardzo nie zlała z tłumem spacerujących po sosnowieckich Stawikach (najlepsza miejscówka w mieście na wiosenno-letnie aktywności: rower, rolki, jogging, fitness, rybki, nornic wal king, obserwowanie ptaków, niezobowiązujące spacery i kąpiele), makijażystka Daria postanowiła obdarzyć mnie mocnym makijażem. Pewnie dlatego, żeby Krystian widział, komu ma robić zdjęcia ;)










Lona ma na sobie:
Sweter: Sugarlips
Spodnie: H&M
Koturny: Asos
Torebka: Solar %
Kapelusz: H&M %
Naszyjnik: By Dziubeka

Tekst: Lona
Make-up:  dariawrzesien.carbonmade.com

Ps. Biorę też udział w "Akcji Redakcja" - to konkurs Elle, w którym można wygrać jednodniowe warsztaty ze stylistami i dziennikarzami Elle podczas Fashion Week. Bardzo chciałabym tam pojechać dlatego proszę o pomoc i głosowanie na mnie tutaj: http://clickcommunity.pl/apps/others/120313_fashionweek/index.php/static/detail/41 Można oddać dwa głosy dziennie. Codziennie do końca marca.

73 komentarze:

  1. Ta szarość stanowczo jest zauważalna w tłumie :) Szczególnie ta swetrowa, jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz i zdjęcia bardzo ładne :) śliczne koturny!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie by było, gdyby nie ten fatalny makijaż, okropnie malujesz se oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana ten zestaw mnie zniewolił, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ten sweterek jest poprostu piekny :) i dobrze ze adres sklepu jest - bo się czaję na Niego i chyba bedziemy miały podobny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj teraz będzie na mnie jak wydasz w Sugarlips pół pensji, bo tam jest naprawdę dużo pięknych rzeczy... ;)))
      Pozdrawiam czwartkowo! Lona

      Usuń
  6. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię szary kolor.. bo właśnie jest krzykliwy i pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem wielką fanką szarości, także w pełni się z Tobą zgadzam :D Lona

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz w tym kapeluszu, torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie urządzony blog :) Obserwujemy? Zapraszam do siebie na konkurs wiosenny- do wygrania modne bransoletki Clover! Może to właśnie Ty okażesz się szczęśliwym zwycięzcą! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Ten melonik wymiata! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jest bardzo fajny. Ja lubię szarości i wcale nie uważam, że są bezosobowe, czy niewidoczne. Szarości trzeba po prostu umieć nosić, a ty umiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też kiedyś często łączyłam szarości z innymi kolorami, ale teraz swoje serce oddałam odcieniom beżu <3

    u mnie nowa notka- pytania & odpowiedzi - zapraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:)!
    cudne buty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweter, a torebka jest wprost przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie Ci w szarościach!! Bardzo podobają mi się butki

    OdpowiedzUsuń
  16. mój ulubiony zestaw, idealny wręcz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie tak wyglądasz ! ;)
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie :D masz b fajne :) pzodraiwma ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się spodnie i buty, ale sweter jest dosyć dziwny ee

    OdpowiedzUsuń
  20. Racja! Bardzo dziwne miejsce, vivat Blogger ;) Niezłe porównanie co do Polly ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. koturny i kapelusz świetne ;)

    http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/2012/03/hips-dont-lie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie nie jest to szarość pozostająca niezauważona w tłumie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Followed you back sweetie!:X

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie,ale kapelusz chyba za mały i legginsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusz jest oki, nawet troszkę luźny, tylko założyłam go w taki sposób, żeby włosy wystawały, więc pewnie to złudzenie optyczne. No a co do leginsów... mam kompleksy na tle swoich nóg, więc prędko leginsów nie założę ;)))

      Usuń
  25. This is pretty amazing. I love it. Thank you for your following my blog!
    -I started following your blog too-!

    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you so much for your pretty comment :) That means a lot for me, I started with my blog five weeks ago and it's been so hard. Doing the DIY projects, writting, making pictures, graphic design, it's a lot of work and it's not easy to make it known. So I really thank you for following me, of course I'm following you back on Facebook and GFC!

    xxx
    Sylvia

    OdpowiedzUsuń
  27. Your leather pants are to die for! :) Love this look and I need to hunt down my own pair of pants like yours! You've styled this look so well.

    Thank you for your sweet comment - absolutely love your blog and am following you now! :)

    Hope you'll pop back in soon!

    <3 Mandy xx
    http://frocksandotherfrivolities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. już niedługo będą. :) niesamowicie fajny zestaw, mimo, że kolory są takie podstawowe. świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. My dears, I found your blog by chance, while peeking others and I decided to check it out! I’m glad I did it, because I am really delighted with yours. It's beautiful, well structured, interesting, sweet amazing [probably your own qualities right?] and it has completely got me hooked. I think we're going to get along just fine! ;) I'd like to invite you to follow each other. I’d be very pleased. I wish you lots of success and will surely come back often kisses
    HF

    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  30. podoba mi się kolor torebki i bransoletki..:)głos na Ciebie już oddałam rano :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej!
    prowadzisz bardzo ciekawego bloga, chyba będę Twoją stałą czytelniczką!
    Poobserwujemy się?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!;)
    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę Ci powiedzieć, że na Tobie ten sweter wygląda dużo duuużo lepiej niż w sklepie! Cała stylizacja naprawdę robi wrażenie!!!
    P.S.Oczywiście też chętnie będę tu zaglądać! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. ach te koturny, jak ja uwielbiam koturny - rewelacja! z resztą muszę przyznać, że w stosunku do nich jestem odrobinę nieobiektywna, bo mam takie same, tylko lekko innym odcieniu:)
    kapelusz, bluzka - tylko się zachwycać i zachwycać :)
    PS. dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koturny swietne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja wspaniała,bardzo Ci pasuje :)

    Zapraszam do mnie na givenchy:)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny look, uwielbiam tego typu sweterki!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. sweter prezentuje sie fantastycznie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny zestaw!! Zazdroszczę swetra!! :) Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Haha, ja również w szarości tylko połączonej z innymi kolorkami. Twoja wersja jest bardzo oryginalna, więc na przejście niezauważoną nie masz szans :)!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw,w szczególności ten kapelusz ! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudny outfit:)
    podoba mi się Twój blog:) poobserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie wyglądasz w tym kapeluszu :) piękności !
    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za komentarz! Już obserwuję! :)
    Ślicznie wyglądasz, zawsze kochałam różnie odcienie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja uwielbiam byc czasem taka szara myszka. Szarosc przeciez wcale nie musi byc nudna ani banalna Twoj zestaw jest bardzo ciekawy.

    dziekujemy za Wasz komentarz, chetnie obserwujemy. zapraszamy ponownie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. you look lovely! your blog is really fun!

    p.s. thank you very much for your nice comment on my blog. you have a new follower now - i follow you on gfc, bloglovin and fb!

    xoxo, andie
    http://fashionistaspick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten uroczy kapelusik nadaje charakteru całej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcie portretowe! Ślicznie ci w tym meloniku;)

    OdpowiedzUsuń
  49. already following u sweety

    OdpowiedzUsuń
  50. Ahaa, its nice discussion on the topic of this
    paragraph at this place at this blog, I have read all that, so now me
    also commenting at this place.
    Also visit my page :: static cling remedies

    OdpowiedzUsuń