Jak oswoić tygrysa?


Nigdy nie przepadałam za motywem tygrysa na ubraniach i dodatkach, bo uważam że bardzo łatwo nosząc go popaść w wulgarność (w przeciwieństwie do węża, którego uwielbiam i na ubraniach i butach, a już szczególnie na torebkach), ale postanowiłam się nim trochę pobawić i spróbować  „oswoić zwierza”. Pomogła szyfonowa spódniczka z H&M (kupiona baaardzo dawno temu na wyprzedaży), na tyle lekka, że można na niej zbudować wiosenną stylizację. Jako pomocników do akcji zaangażowałam bluzkę z sh z pięknym haftowanym kołnierzykiem (kosztowała niecałe 3 zł!), marynarkę typu boyfriend i ulubionego shoppera z Romwe. Jak myślicie, czy zwierzak został oswojony?

English version: I never specialty liked tiger prints on clothes or accessories, cause it’s difficult to wear without being a bit vulgar (but I love snake prints, especially on bags), but I decided to play with it and create spring, light outfit with my old tiger print skirt from H&M. I arranged it with white blouse with laced collar from sh (it cost only 3 PLN!), boyfriend cut blazer and favourite Romwe shopper bag . Is the tiger domesticated now?

























Ps. Pozdrawiamy serdecznie pana z sosnowieckiej kamienicy przy Modrzejowskiej - uczestnika i aktywnego komentatora naszej akcji ;)))

Pozostały jeszcze dwa dni na udział w konkursie, w którym do wygrania jest rewelacyjny zestaw pędzli do makijażu ArtDeco - kliknij! 

Lona ma na sobie:
Bluzka – sh (Boga, 3 zł)
Spódnica – H&M
Marynarka – H&M
Koturny – Reserved
Torebka – Romwe
Zegarek - Pulsar

Tekst: Lona
Foto: Lena

47 komentarzy:

  1. genialna stylizacja
    torebka jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny zestaw kochane ;) moja babcia mieszka blisko modrzejewskiej czyli przy centrum :) a wy gdzie w sosnowcu mieszkacie ? ;* Buziakuje Pozdro z Szwecji Goteborg dla naszego ukochanego Sosnowca<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena jest z Zagórza, ale teraz mieszka w Kato, a ja z kolei z Jaworzna, ale od kilku lat w Sosnowcu, teraz w centrum na Warszawskiej mieszkam :) Pozdrawiamy serdecznie!

      Usuń
  3. spódnica i bluzka, aaa <3 ja nigdy nie umiem sobie znaleźć idealnej w sh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedź z nami kiedyś do Bigi, tam się nam ostatnio udało wyszperać kilka pięknych sztuk :)

      Usuń
  4. świetny zestaw, bardzo mi się podoba i nie sądzę, że cokolwiek tu jest wulgarne. Cętki po prostu trzeba umieć nosić.

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw jest świetny..tygrys jak najbardziej został oswojony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna spódniczka , udało się też oswajanie ;-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. szczególnie wpadła mi w oko marynarka :) świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Panterka coraz bardziej zaczyna mi się podobać właśnie za sprawą takich postów jak ten! :) śliczna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. nic dodać nic ująć, po prostu pięknie! to już kolejny twój zestaw w takiej kolorystyce i powiem Ci szczerze, że takie delikatne pastelowe odcienie doskonale podkreślają twoją urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ta spódniczka:)))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja uwielbiam takie motywy :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką spódniczkę i taką torbę :)) ale numer :))
    Świetny set i fajne połączenie :)

    fashiongamesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha niezle! no to tylko marynarka i koszula i jesteśmy bliźniaczkami :D

      Usuń
    2. Naprawdę :) Torba jest tu:
      http://fashiongamesblog.blogspot.com/2011/12/new-shopper-bag.html

      a spódniczka tu:

      http://fashiongamesblog.blogspot.com/2011/03/leopard-one.html

      i tu:

      http://fashiongamesblog.blogspot.com/2011/08/in-middle-of-jungle.html

      :))

      Usuń
  14. Świetna stylizacja! Wszystko mi się bardzo podoba:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale tygrys to w paski jest, a w cętki to gepard i pantera (i pewnie jeszcze dużo innych ale nie pamiętam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha o kurde, racja! No pięknie... zwalmy to na mój kolor włosów, oki? ;)))))

      Usuń
  16. miałam tą samą spódniczkę, ale w końcu ja zwróciłam bo miałam wrażenie że źle się układała. teraz, jak patrze na Ciebie, to żałuje. prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczna spódniczka i torebka:) kołnierzyk też super:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia i stylizacja <3

    po prostu AWWWWWW genialnie!

    blog - klik ---> R E B E L L O O K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. THX Marla! Wiesz, że od Ciebie komplement dla mnie dużo znaczy :* Lona

      Usuń
  19. Love that dress and the whole outfit. Following too.
    XOXO.

    http://thesandalgirl.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. woww ta spódnica jest wręcz cudowna - podoba mi się, taka zwiewna,kobieca <3
    cała stylizacja jest oszałamiająca - pogratulować tylko zdolnosci łączenia ciuchów które mi się podoba aż za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka z sh - genialna ! :) Co do stylizacji - wydaje mi się,że oswoiłaś tygrysa, całość wygląda b.dobrze ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo kobieca stylizacja! Wszystko na plus!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oswojony! Piękna ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) cudna spódnica i torebka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz podejście do zwierzaków:)
    Oswoiłaś zwierza w bardzo szybkim tempie jak widzę hehe:)
    Super look !!!
    Zapraszam do mnie
    www.gosia-makeup.blogspot.com
    Może poobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Really love this outfit!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam tak pięknej koszuli... aż do dziś. A ta w dodatku jest z SH:)! Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobra stylizacja :)
    Wyglądasz przepięknie, zakochałam się w tej spódnicy ;p

    OdpowiedzUsuń