Wiosenne przebudzenie / Let's go back to 90's!


Weekend powolutku przechodzi do historii, a że wieczory jeszcze nie należą do najcieplejszych to nie będę namawiać Was na spacer. Ale, ale.. to nie koniec o pogodzie! Bo, gdy spojrzeć na prognozy to już od przyszłego piątku będziemy czuć prawdziwe ciepło! W Katowicach nawet 16 stopni na plusie! Czy to nie cudowne? Na zdjęciach wyglądam na naprawdę zmęczoną i jest to prawdą - pragnę wiosny!

Jeszcze wrócę na moment do minionego weekendu, a dokładnie do sobotniego popołudnia i wieczoru. Polecę Wam coś, co (mam nadzieję!) i tak doskonale znacie. Jestem wielką fanką Radiowej Trójki i właśnie minione kilka godzin sobotnich spędziłam z Listą Osobistą Piotra Metza. Była ona poświęcona muzyce lat 90'. Wracacie czasem do brzmienia Blur, Pearl Jam albo Smashing Pumpkins? Jaki jest Wasz hit z tamtych dni? A może coś polskiego?
Dla mnie lata 90' to, w zależności od kontynentu, albo erga grunge'u albo era britpopu i rave. I uwierzcie, nie umiem zdecydować się cóż jest mi bliższe.
Zostawiam Was z garścią zdjęć i cudownym "Hunger Strike" w wykonaniu Temple of the Dog. 










Lena ma na sobie:
Spódniczka - Zara
Bluzka - Monnari
Buty - Dee Zee
Spinka -Glitter

Foto: Redaktor Kaczor ;)

45 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oraz ma dwie nogi jak kłody grubo ciosane!

      Usuń
  2. Podobają mi się wiosenne kolorki na spódnicy i butach :) Z wymienionych kapel lat 90. wybrałabym chyba Smashing Pumpkins. Lubię też Green Day z ich początkowych lat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica! Ma taki wiosenny, piękny kolor;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  4. za każdym razem mnie zaskakujecie coraz bardziej! Piękny zestaw, piękny kolor butów! ;)
    czekam już na te 15stopniowe temperatury ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. thank you for your comment:)
    i really love those shoes of yours!!
    follow each other ? :)

    http://eforeeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek bluzki jest zachwycajacy, uwielbiam takie delikatne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki, buty są rewelacyjne !! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są genialne :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. great look. Love the shoes a lot <3

    xx Daisy

    -> MY BLOG <-

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluzka i wgl bardzo ciekawe połaczenie kolorystyczne! super! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna bluzka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są cudowne :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są piękne, mają wyjątkowy kolor!;) Ale ogólnie stylizacja podkreśla wszystkie wady stylwetki. Nie jestem przekonana co do tego zestawu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi miło :) ja również dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja;) bardzo mi się bluzeczka podoba:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne buty <3
    Fajny blog dziewczyny! Obserwujemy?
    Pozdrawiamy xoxo


    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka jest super:)


    http://llladys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne te buty!

    dzięki za komentarz!

    rebellook.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory są w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. amazing outfit!!!!Fabulous :)
    Thanks for your comment on my blog. There's a LARGE ad space giveaway until Friday in case you wanna enter.
    Have a great day :)
    Anastasia

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka ma piękny kolor :)
    ale buty to masz genialne!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne buciki :) ładnie tu u cb :)
    serdecznie zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  23. malutka spineczka we włosach mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. buty skradły moje serce ;)
    i ta bluzka.
    ślicznie i wiosennie !

    zapraszam do mnie na moje pierwsze rozdanie, do zgarnięcia diamencikowy kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor butów jest przewspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie łączysz kolory, kocham tę linię butów! :D z wielką przyjemnością dodaję do ulubionej listy blogów :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Really love the shoes!!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. mam obsesje na punkcie tych butow:)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam wtedy małą dziewczynką:-) Wraz z moimi kuzynkami szalałyśmy do piosenek Spice Girls, Backstreet Boys, Blondie - Maria, Bomfunk MCs...o matko trochę tego było a z polskich wykonawców to FNS, Orła cień i Piaska jakieś kawałki, ehhh
    Leno droga to 3 foto jest naprawde śliczne, a wiosna już tuż,tuż nasze ZAPRZYJAŻNIONE kaczki wróciły na pdwórko, pływają sobie w oczku - dla mnie to sygnał WIOSNA IDZIE!!!!!!!!!!!
    PS. A u mnie ostatnio klimaty lat 80tych zapraszam:-)i prześladuję mnie piosenka Cyndi Lauper ........Girls just want to have fun!!!!
    http://justynamdmx.blogspot.com/2012/03/poprock-style-part-3.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty są po prostu boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. elektryzujące połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  32. Love that green skirt and those awesome shoes!

    Annie
    The Other Side of Gray

    OdpowiedzUsuń
  33. "Wiosna, wiosna, wiosna ah to Ty" :D
    Nie mogę się również doczekać wiosenki

    OdpowiedzUsuń