Colour blocking + KONKURS

Today's gonna be a good day!
Dziś zaczyna się wyprawa do Paryża, którą wygrałam w konkursie Dove. Czeka hotel Lutetia, warsztaty kompozycji zapachów, zajęcia z grafikiem - dizajnerem opakowań oraz uroczysta kolacja (Boże, w co ja się ubiorę!!!???) i miksowanie własnych kompozycji żeli pod prysznic. I'm so happy!!! Jeśli tylko nie dopadnie nas wieczny deszcz postaram się zrobić sporo fotek paryskiego street style'u i dokumentację wycieczki, a tym czasem na do widzenia wrzucam kilka fotek zrobionych w ubiegłym tygodniu.

Stylizacja wykonana wokół żółci i kolorów, które moim zdaniem najpiękniej z nią współgrają - mamy więc żółć pastelową na bluzce, dojrzałą cytrynę butów, popiel spódnicy (moja ukochana skórzana w stylu Ochnik - upolowana w SH za całe 25 PLN!), szarość torebki i biel marynarki.

















Lona ma na sobie:
Bluzka - Cubus
Spódnica - SH (Biga Sosnowiec)
Buty - Blink (zakupione w Butyk.pl - polecam bardzo sklep,
zamówienie dostarczono w 1 dzień roboczy,
absolutne mistrzostwo świata!!!)
Marynarka - Cubus %
Torebka - SH
Naszyjnik - By Dziubeka


PRZYPOMINAJKA - JESZCZE MOŻECIE ZGŁASZAĆ SIĘ W KONKURSIE WITTCHEN - SZCZEGÓŁY TUTAJ >
 GALERIĘ KONKURSOWĄ ZNAJDZIECIE NA NASZYM FANPEJDŻU>

Tekst - Lona
Foto - Lena

43 komentarze:

  1. Ładna stylizacja, super buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się przełamanie współgrających ze sobą żółci białą marynarką, świetnie to wyglada razem :)
    a najbardziej ze wszystkiego podoba mi się spódniczka, która świetnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję takiej wygranej! :D mnie też jest miło do Was zaglądać, fajnie, że na Was ''wpadłam'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ale to bardzo podoba mi sie ta stylizacja.
    Gratuluje wygranej i już nie mogę się doczekać fotorelacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ta stylizacja pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleksandra greszczeszyn18.04.2012, 10:09

    Żółć i biel to mega trendy połączenie w sezonie wiosna/lato!

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli czekają Cię same atrakcje..zazdroszczę!!!!
    ..zestaw bardzo mi się podoba,pasuje do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica bomba!!:D ja bym ją ciut na dole zwęziła, co by jej nadać bardziej ołówkowy kształt:) Ale jest naprawdę boska i za taką cenę:) wow:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie Ci w tych kolorach :) wyglądasz wiosennie i elegancko :)
    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie!!! Pięknie to wszystko zestawiłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  11. nice necklace :)


    http://fashion-gourmet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit!:) ale bez marynarki bardziej mi się podoba:):)
    i gratuluję wygrania konkursu, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. great blog! mind to follow back?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! genialne buty i bluzeczka <3 :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Adorable I like your outfit!

    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. brawo, baw się dobrze w Paryżu! :) i świetna stylizacja. zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful outfit, i love yor shirt! Do you like La Redoute?

    http://anjasfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał gratuluję wygranej i zazdroszczę niesamowicie Paryża! Bardzo fajnie wyglądasz, pastelowa bluzka świetnie prezentuje się z tą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz genialną figurę w tym zestawieniu!! Uwielbiam Cię w nim ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz, bardzo elegancko !;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny, no co WY!!!!? W tym zestawie nie ma dosłownie NIC!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, elegancja to za mało...

      Usuń
  22. wyglądasz wspaniale, buty mega! :)

    zapraszam do siebie w wolnym czasie, będzie mi bardzo miło :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Po obejrzeniu kilku Waszych postów... nie wydaje mi się, iż prezentowane stylizacje są dopasowywane odpowiednio do sylwetek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale my nie upieramy się, ze wyglądamy idealnie. jesteśmy sobą. i popełniamy błędy ;) które czasem dopiero same widzimy, na fotografiach właśnie.

      Usuń
    2. być może jestem zbyt uwrażliwiona na dopasowanie, ale po prostu poszukuję inspiracji... gdyż mam podobną sylwetkę i wielki problem z tym jak ją odpowiednio "opakować". Ale Wasze ubrania i zdjęcia generalnie są b. ładne.

      Usuń
  24. lovely look!love your heels!!
    great blog!
    thanks for your comment and follow you=)
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne buciki

    OdpowiedzUsuń
  26. Wao! very very elegant and sexy! you definitely look like a boss! and those colors match perfectly! love it!!
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, zazdroszczę Paryża! :)
    Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, nie wiedziałam, że żółty tak fajnie komponuje się z szarym, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I love your shoes, great colour <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne buty :) Też chciałam kupić ten model, ale cały czas się waham, więc super, że mogę spytać jakiejś "użytkowniczki" - czy one są wygodne? :)Chodzi mi zwłaszcza o fragment pod palcami i podbiciem :) Dzięki za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, użytkowniczka wmusi wpierw wrócić z wojaży to poopowiada!

      Usuń
  31. Oh I love love love those heels! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paryż !! tylko pozazdrościć ;) cudna marynarka ,mam bzika na ich punkcie a jeszcze jasna w mojej szafie nie zawitała, chyba czas to zmienić :) Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo elegancka stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam połączenie zółtego i szarości ;))) Super Ilona, będę do Was teraz zaglądać regularnie :) Pozdrawiam, Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny strój na wiosnę ;)
    pozdrawiam z Sosnowca ;)

    OdpowiedzUsuń