Indianie w żółtej odsłonie

Pamiętacie film Olivera Stone'a "The Doors", w którym w rolę charyzmatycznego Morrisona wcielił się Val Kilmer? Ja pamiętam bardzo dobrze jedną ze scen, kiedy gdzieś na pustyni grupa hipisów daje ponieść się ekstatycznej zabawie w oparach pejotlu. Roślina ta była często używana przez Indian podczas obrzędów, a Jim nie ukrywał fascynacji kulturą rdzennych mieszkańców Stanów. I ja, przy pomocy kuzynki Darii oraz Krystiana z froz studio, wybrałam się na małą, pustynną wycieczkę w stylu "czerwonych twarzy". W żółci, skórze, frędzlach (i raz w martensach, to znów w block heelsach, bo na piasku stabilnie nie jest!) znalazłam skrawek pustyni. Z indiańskim zacięciem.







Lena ma na sobie:
Bluzka - Cubus
Kamizelka - F&F
Spódnica- H&M
Martensy - Martensy.pl
Block Heels - no name, @
Naszyjnik - House
Tekst: Lena

33 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. Mam bardzo podobną kamizelkę, ale jej nie noszę. Sama nie wiem dlaczego.
    Czy to stawiki? Jeśli tak, to byłaś 300 metrów ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stawiki ;)))) a jak! ja się cały czas kombinuję jak ją nosić. żeby nie było to zbyt oczywiste:)

      Usuń
    2. eee, być tak blisko i się nie spotkać... toż to skandal ;)
      Ja swojej chyba dlatego nie noszę- taka właśnie oczywista i jednoznaczna jest. Ale wymyśliłam sobie do niej jedną rzecz. Tyle, że muszę uszyć ;)

      Usuń
  2. Cudownie wyglądasz !
    Buty na obcasie zdecydowanie lepiej, ale to chyba przez to, ze nie lubię masywnych butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są świetne, bardzo podobają mi się stroje inspirowane innymi kulturami. na Indian bym nie wpadła ;)
    block heels wymiotły system <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie w ostatnich postach widzę, że żółty kolor jest na topie :)
    Ja w zasadzie dzięki wiosennemu trendowi pastelowych odcieni przekonałam sie do żółtego koloru, wcześniej nigdy nie brałam go pod uwagę, bo żółte ubrania uważałam za brzydkie i myślałam też, że wyglądam w tym odcieniu niekorzystnie, ale się grubo myliłam! Żółty jest super, taki słoneczny i wesoły :)

    Stylizacja ekstra, buty z ostatniego zdjęcia też są dość masywne, ale wyglądają bardzo zgrabnie na nodze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Super wisiorek i spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. KAMIZELKA I BUTY - KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ulubione klimaty :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, a buty .. <3


    Nowy post.
    http://rousseroulette.blogspot.com/2012/04/i-coming-back.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty i spódnica :-)

    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne nogi na ostatnim zdjęciu i piękny kolor ust, zdecydowanie na duży plus i chcę go częściej tu widzieć ;d
    piękna kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna stylizacja ;> marrtensy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna sesja!!
    podoba mi się każdy szczegół :)*

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochana jestem w kamizelce!:)
    buty, koszula, spódnica - wszystko się zgadza, wyglądasz fantastycznie:)
    Pozdrawiam i ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Jeillie pasował by do Ciebie ten zestaw, jestem pewna. Pozdrowionka :*

      Usuń
  15. ślicznie wyglądasz! :)
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba! Jejuu, Martensy <3 Uwielbiam te buty, ach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja........... buty na obcasie.......... LOVE!!!!!!!!!!!!! :D:D:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing photos and lovely blog!!!! Nice style!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie :) bardzo fajna kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny zestaw i z martensami i z platformami, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz co, na początku nasze zdjęcia były słabe, a z czasem się wyrobiłyśmy same, jak robić zdjęcia aby wyjść korzystnie itd. Czytelnicy też zwracali nam na to uwagę. Ciągle się uczymy, Magda na szczęście kupiła tę lustrzankę :) Także fotografa nie mammy, najczęściej robimy sobie wzajemnie :) Ważne żeby jakiś plener fajny znaleźć a na to też trzeba czasu :/ Buziakii :***

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł, piękny zestaw:)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful photos :)
    Love the boots and the heels !!


    -Sydney xo

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy kolorystycznie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń