It's coffee time!


Bez kawy ani rusz! czy to o poranku, czy w pracy, a podczas popołudniowych plotek z Danielą z Magic Box (pozdrawiamy!!!). Spotkałyśmy się zatem w czwartek we trzy w Coffee Heaven w Kato i przy kubkach latte opowiadałyśmy sobie o blogowaniu, tym, że trudno wyjść z domu nie mając na sobie czegoś z H&M (też tak macie, że jak się zastanawiacie z jakiego sklepu macie najwięcej ubrań wychodzi H&M?), że warto wpaść do second handu i upolować kilka pastelowych koszul (przydadzą się, choćby na tak modne teraz kołnierzyki) i że nie będziemy chodzić (a Daniela robić) ubrań z motywem amerykańskiej flagi.

A wszystko to w sumie bez okazji, choć - jak się potem okazało - z okazji imienin Leny. A zatem, spóźnione, ale jednak - zdrowie mojej blogowej połowicy!




Tu się odbywa oficjalna prezentacja wizytówek "Bless the Mess" moi drodzy ;)))

Przy okazji spotkania Lena postanowiła zrobić mi klika zdjęć. Wyszło jakoś tak... morsko :D





Lona ma na sobie:
Bluzka, spodnie, szal - Promod  
(w tym spodnie z ubiegłego roku)
Buty, torba - Zara
Broszka z Pacmanem - Mika Kośka Projekt
Bransoletka - Lilou (prezent od męża)
Pasek - nn




Tekst: Lona
Foto: Lena&Lona

41 komentarzy:

  1. Kolorki zdecydowanie me gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehehe Boże kolejne zdjęcia na których jestem z lekka mało normalna. No, ale dziękuję to baaaaardzo miła kawunia była w bardzo miłym towarzystwie. No i majtki też były! liczę na powtórkę niebawem:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Za kazdym razem jak tak analizuje, co mam ubrane, to wychodzi na to, ze jestem dzieckiem H&M ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam całą szafe z H&M xD

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jakoś potrafie wyjśc z domu bez czegoś z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie dziewczyny ;D btw, masz świetne botki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo. kawę uwielbiam <3
    buty z Zary- REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  8. morskie kolorki to co kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam na Was patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  10. No morsko;) Oja...!!!! Ale botki są super!! Zazdraszczam! No i kawka mniam...uwielbiam Orca Latte:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawuska! Nie wyobrażam sobie życia bez kawy i papierosa ajc! A buty mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna broszka taka pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! : )
    Zapraszam do siebie na nową notkę.
    www.thisismycommonworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna torebeczka;)
    uwielbiam kawę, latte najbardziej <3
    ale już mija moje 1,5tyg bez kawy ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie kolorki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka Ty jestes genialna ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję ; )
    duszek z pac mana i buty najlepsze ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolorki! i bardzo optymistyczne zdjęcia z kawiarni :D super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądałyście! :) a kolorki ciuchów cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pozytywne zdjęcia, ta turkusowa broszka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie konkurs ROMWE!

    http://radiostationlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, też tak mam, że często mam na sobie coś z h&m :) Poza tym widzę,że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post! wygląda, jakbyście spędziły cudowny czas :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ ja Was wszystkie uwielbiam!:)
    i teraz umieram z zazdrości, że w moim mieście nie ma Coffee Heaven.
    A broszka z Pacmanem skradła moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć! Przeprowadzam badanie socjologiczne dotyczące polskich szafiarek, będę Ci serdecznie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety (trwa to ok. 10 minut)--> http://www.ankietka.pl/ankieta/88110/nowa-grupa-spoleczna.html.

    Z góry dziękuję!
    W.D.

    OdpowiedzUsuń
  26. pienknie wygladasz w tym niebieskim kolorze :) pozdrowienia z londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie Coffee Heaven :) Masz świetne buty!!!

    Dziekuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna broszka i naszyjnik :) w obu przypadkach to filc? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. great blog!! :)

    if you want we can follow each other :)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great style, very elegant outfit !! Very nice pictures ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana rewelacyjnie wyglądasz, buty baaardzo mi się podobają (baaardzooo!! :) ...a i zdjęcia ładnie wyszły :) ...ps. widać, że spotkanie było udane, ale w sumie przy latte chyba wszystkie spotkania są udane ;)) pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń