Runaway Train + Konkurs Gillette.























Mam wrażenie, że moje posty krążą wokół tematu muzyki i... pociągów. A to dworzec katowicki w budowie, a to przygody na torach... Tym razem znów przed obiektywem, prócz mnie, stanął sosnowiecki peron. I choć zdjęcia był robione około 8.00 rano to na dworze już skwar i mocne słońce. W takim przypadku letni outfit jest jedynym słusznym rozwiązaniem - szorty, biały t-shirt i sandały to chyba najprostsza z możliwych kombinacji. Podrasowana dodatkami w stylu, który lubimy i już... Można biec na pociąg, wyruszyć w podróż albo.. walczyć z upałami w mieście.







Lena ma na sobie:
Szorty - sh, DIY
Buty - nn, @
T-shirt - Zara, DIY
Torebka - Atmopshere
Naszyjnik z krzyżem - Atmoshpere
Łańcuch - New Look
Okulary - nn
Pierścionek - Apart, nn
Przypinki - Helloween (rockmetalshop.pl) & Games of the Thron (prezent)

Pamiętajcie, że już jutro kończy się konkurs Gillette, w którym do wygrania są wspaniałe kuferki z kosmetykami - klik!


Tekst: Lena
Foto: Lona

30 komentarzy:

  1. Nasz sosnowiecki dworzec jest piękny!!! Ale z drugiej strony ;)
    A wiecie, że fotografowanie na dworcach i peronach jest podobno zabronione? Gonią i straszą mandatami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to nam się upiekło ;) cho c z drugiej strony ostatnio facet przegonił mnie spod Agaty (tam jest super niebieska ściana:D). Juz mnie nic nie dziwi ;)))

      Usuń
    2. haha, mnie spod TTW przegnał spod czerwonej dwa lata temu :DDDDD

      Usuń
  2. cudownie wyglądasz! wspaniały set <3

    OdpowiedzUsuń
  3. seksownie i kobieco!
    tak należy się nosić :))


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna całość, wszystko idealnie do siebie pasuje :)) lubie bardzo! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. z tym t-shirtem to mega pomysł.. ale najbardziej podobają mi się wisiorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koturny są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Really nice clothes ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi się podoba całość ;o i chociaż nie jestem fanką wyciętych szortów to w takich zestawach mogłabym oglądać i oglądać je ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie cały zestaw na "wow", oprócz butów! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. dobry strój na upały :) fajnie "przerobiony" tiszert :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torebka <3

    www.fashprank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i szorty <3 boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :)
    Świetny zestaw.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. super polaczenie dwoch rodzajow dzinsu! :) swietnei wygladasz, buty sa cudowne : )

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja;) podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like the shoes, nice pictures.
    Love from armarioenduddas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam fajne wspomnienia z tym dworcem bo studiowałam w Sosnowcu. Ja za to niedługo opublikuje zdjęcia z dworca w Mikołowie hehe, fajny świeży look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna kamizelka :) masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna stylizacja ! sama też uwielbiam koturny i kamizelki :) ann

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfect style !! I love your short :)

    OdpowiedzUsuń