Siemens Fresh Look - gracias Malina!

Pastele - ulubiony trend polskich blogerek w sezonie wiosna/lato 2012 zostały docenione także przez Karolinę Malinowska i zespół redakcyjny Magazynu Siemens Fresh Look (kliknij, by pobrać najnowszy numer Magazynu). A że i my z Leną pastelowej manii uległyśmy, postanowiłyśmy spróbować swoich sił i wysłać kilka "Blesso-Messowych" fotek ze stylizacjami do aplikacji konkursowej. Jakież było moje zaskoczenie, gdy otworzyłam sobie gotowy magazyn w komórce podczas majówkowego wyjazdu do Międzyzdrojów, a tam.. jedna Lona, dwie Lony! I tyle ciepłych słów od Maliny, że do dziś banan rysuje się na twarzy, gdy o nich myślę.

FOR ENGLISH VERSION CLICK >>>

Co prawda edycji pastelowej nie wygrałam i nie będzie okazji, by zaszaleć z Karoliną Malinowską na zakupach sponsorowanych przez Siemens, ale powiem Wam szczerze - po tym, co przeczytałam we wstępniaku Maliny do tego wydania, absolutnie nie czuję, by cokolwiek mnie ominęło :) Zresztą przeczytajcie sami...


Ciepłe słowa dotyczą stylizacji z miętową bluzką z frędzlami - to głównie ona, a także moja ślubna torebka z kokardą projektu Zuzi Górskiej skradła serce stylistki.

A tu znajdziecie więcej zdjęć zestawu - KLIK!

Drugą stylizacją, która spodobała się redakcji Siemens Fresh Look, był zestaw z żółtymi butami i szarą skórzaną spódniczką, który - z tego co pamiętam - także na blogu większości dziewczyn podobał się bardzo.

Zresztą, po co być gołosłowną, wklejam link do postu ze zdjęciami tej stylizacji - KLIK!


Tekst: Lona

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia- w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pastelowa koleżankę po prawe to ja znam :)
    mimo wszystko Tobie także gratuluje docenienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio zakochałam się w seledynowych i miętowych kolorach! ale jeszcze nic sobie nie sprawiłam w tym kolorze... najwyższy czas to zmienić;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Świetny zestaw, nic dziwnego, że został wyróżniony. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia Kochana! :) ..w pełni zasłużone :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. congratulation for the featured! you have a great style!


    natzcracker

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much, it's so nice to hear that even without reading text someone see the point :)))

      Usuń
  7. gratulacje :)
    dziekuje za komentarz na moim blogu i dolaczam do obserwujacych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy :*
    Jasne, my już obserwujemy.
    Pozdrawiamy xoxo

    http://mayaandsusannah.blogspot.com/2012/05/giveaway-doacz-i-wygraj-bransoletke.html

    OdpowiedzUsuń