Tymoshenko.

Tymoszenko! - krzyknęli koledzy z pracy (znani Wam także z bloga - KLIK!) widząc mnie w piątkowy poranek w tej fryzurze. Cóż, moje warkoczyko-zawijańce okołogłowowe (nie jestem mistrzem warkoczowych splotów, ale jakoś sobie radzić trzeba) wywołały natychmiastowe skojarzenie  z osobą byłej premier Ukrainy, odsiadującej obecnie wyrok więzienia za nadużycia w czasie pełnienia urzędu premiera.

Czy chora Tymoszenko jest skrzywdzoną kobietą, którą przeciwnicy polityczni zamknęli do więzienia, by odebrać wpływy i godność (jak mówi jej córka, prawnik i większość przywódców państw UE, sugerując równocześnie, by solidaryzując się z Julią Tymoszenko zbojkotować ukraińską część Euro 2012), czy zręcznym graczem wykorzystującym kiepski stan zdrowia do politycznej rehabilitacji (jak twierdzi część publicystów wskazując na powiązania Julii, a tym bardziej jej ojca z rosyjską mafią)? Trudno ocenić jednoznacznie. Nie ma jednak wątpliwości, że kobieta-premier w warkoczu na głowie i zawsze najmodniejszych strojach zrewolucjonizowała obraz ukraińskiej polityki. I została ikoną stylu dla zachodniej Europy.


Miałam wreszcie okazję założyć świetny filcowy naszyjnik projektu Miki Kośki oraz swoją zimową zdobycz z H&M - sukienkę, której jedyną ozdobą jest ciekawie zblokowany zestaw kolorystyczny i zapięcie na plecach. Cała reszta to już tylko spokojne dopełnienie kompozycji. No, może poza pierścionkiem z wąsem (także os Mika Kośka Projekt) - no bo kto powiedział, że baba z wąsem i w warkoczu to obciach ;)))






Lona ma na sobie:
Sukienka - H&M
Buty - Fleq.pl
Płaszcz - Cubus
Torebka - Zara
Naszyjnik, pierścionek - Mika Kośka Projekt
Bransoletka - Lilou 

Tekst: Lona
Foto: Lena

28 komentarzy:

  1. Do twarzy Ci w tek fryzurze. Piękna sukienka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik naprawde świetny!!;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ty bosko wyglądasz! Fryzura to strzał w 10tkę! Sukienka i naszyjnik, miodzio! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę taką fryzurę aaaaaaaa! matko.. uwielbiam takie plecionki. sama niestety mogę o takiej pomarzyć bo mam za krótkie włosy ;/ może kiedyś :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki prosty zawijaniec nawet na półdługich dobrze wygląda :)

      Usuń
  5. I'm in love with your hair. Did you do it yourself?
    xoxo from armarioenduddas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, and I ensure You thet it's very easy to do!
      Hugs, Lona

      Usuń
  6. Znam to, ile razy bywałam już nazywana Tymoszenko, Marysią itp. przez moje warkoczowe fryzury :) muszę przyznać, że w tej Ci niesamowicie do twarzy, poza tym baardzo mi się podoba wszystko, wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do twarzy ci w tej fryzurce i boska stylizacja:))wygladasz przecudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana boska fryzura (gratuluję cierpliwości, mi zawsze jej brakuje przy "warkoczach" ;) ..sukienka rewelacyjna! ps. naszyjnik idealnie tutaj pasuje :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też nie za bardzo sobie radzę z warkoczami, dlatego fryzura jest zrobiona nie z trzech splecionych pasm włosów, a z dwóch zawiniętych tak, by się to wszystko trzymało i wyglądało podobnie do warkoczy :D

      Usuń
  9. świetna stylizacja:-]
    naszyjnik po prostu boski<3

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna fryzura i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się taka fryzura kojarzy nie z polityką, a z filmem "Jasminum", w którym przesłodka główna bohaterka nie miała na głowie niczego innego - od kiedy to zobaczyłam zapuszczam włosy tak, aby nie były już cieniowane, bym mogła sobie takie 'owijasy' sprawić :) tak więc nie zdziwi Cię pewnie fakt, że napisze: uwielbiam!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja i super fryzura! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://likeaxana.blogspot.com/
    Xana

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor płaszcze i torebki - ładnie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. fryzura i naszyjnik skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny look, śliczna fryzurka, całość fantastycznie:)
    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego bloga, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz prześwietnie ! zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw, piękne uczesanie, tylko buty kompletnie nie pasują, przytłaczają delikatną górę.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  18. really like her! She is very stylish woman!!)

    OdpowiedzUsuń