Up and down!


Okulary nerdy to "must have" sprzed kilku sezonów. Która z nas, podkręcona przez kolorowe magazyny, nie skusiła się na ten gadżecik mimo, iż wzrok jej jest sokoli? Poszłam i ja za tłumem, sprawiłam sobie zerówki i, by nabrać powagi, zakładam je czasem. A to na egzamin, by dodać sobie animuszu, a to zaś do biurowych stylizacji. I wybór sobie chwalę!





Oto moja wersja "office looku". Gdybym przeprowadziła się do Londynu i każdego ranka zamiast mknąć drogami Katowic i Sosnowca, jechałabym metrem na Canary Wharf, to właśnie tak chciałabym nosić swój uniform. Elementy eleganckie zmiksowane z rockowymi dodatkami to jedyne możliwe wyjście dla Brytyjki. I dla mnie, a co! By wieczorem wpaść na szybkie piwo do jednego z pubów albo przypadkiem załapać się na koncert wschodzącej gwiazdy indie.. Ach! Rozmarzyłam się. W podskokach kończę i zostawiam z mą bardziej oficjalną wersją.







Lena ma na sobie:
Bluzka - Vero Moda
Spodnie - H&M
Kurtka - nn
Sandałki - nn @
Okulary - @
Torebka - Atmosphere
Bransoletki -Butyk.pl

Tekst: Lena
Foto: Lona

35 komentarzy:

  1. podobają mi się rękawki topu! uwielbiam takie stylizację!!! takie połączenia materiałów i kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pozytywnie! :D
    Ale nerdy powodują u mnie wysypkę - kilka lat temu lekarze ratowali mi wzrok, a teraz noszę duże "minusy"... No ale Ci, którzy mają sokoli wzrok nie zrozumieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebeczka i buciki:) a w okularkach naprawde świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. poważna jesteś w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look idealny do biura :) Torebeczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna stylizacja i zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe zdjęcia, pełne pozytywnej energii, masz cudowny uśmiech:)
    outfit bardzo mi się podoba, do twarzy Ci:)

    pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie do odwiedzin mojego bloga, pojawił się nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the bag

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia! te 'skaczące' szczególnie mi się podobają :) poza tym wyglądasz rewelacyjnie i masz świetne bransoletki! :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i buty są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie jest cudne :)
    rewelacyjnie wyglądasz, kurtka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka ma świetne rękawki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jak najbardziej na tak, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, Lenka, ale masz świetne rzeczy na sobie, całość niebanalna i meeega kobieca, ale nie przesadzona. :-)
    I te podskoki - kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  15. energia daje koooopa! :D podoba mi się ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. to sie ciesze :D u ciebie tez czuć ducha rock'n'rolla :D
    obbserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. hihihi świetny widok - skacząca elegancja :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia! i ja Cię tak widzę w tym Londynie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to jest najlepszy komplement, jaki Lenie można sprawić, hihi. Ona ma świrozę na punkcie Anglii, brytyjskiej muzyki, ulicznej mody i... modeli ;D

      Pozdrowionka, Lona

      Usuń
  19. Świetnie ! Też porwały mnie te okulary, ale jakoś nie mogę się przyzwyczaić do nich na mojej twarzy :( Tobie jest w nich cudnie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebeczka jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka wpadła mi w oko. Jest świetna. Lubię takie typowo letnie, z wykorzystaniem splotów.
    Okulary niestety już nie dla mnie, bo mam zbyt pucołowatą twarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. tez je mam gdzies w szafie

    OdpowiedzUsuń
  23. oj okulary niestety nie przemawiają do mnie... ale torebka jest rewelacyjna:) bardzo profesjonalne zdjęcia:)
    PS: dziękuję bardzo za tyle miłych słów pod moim ostatnim wpisem:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam do Was pytanie odnośnie metamorfoz w Fasion Housie. Czy osoby do metamorfoz wybieracie osobiście, ewentualnie czy można się jakoś zgłosić?;>

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia w 'powietrzu' miażdżą! Ubóstwiam je ;o

    OdpowiedzUsuń
  26. very nice pictures - you look gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w tej szarej bluzeczce no i oczywiście torebka ! <3

    pozdrawiam

    Daggi
    http://daggisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. naprawdę świetnie wyglądasz, podoba mi się :) torebka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszamy do nas! Może przypadnie Ci cos do gustu :)
    Duży wybór biżuterii i kołnierzyków :)

    OdpowiedzUsuń