Finał akcji POLAND PINSPIRES + ostatni dzień konkursu Kupisza

OSTATNI DZIEŃ KONKURSU - OSTATNIA SZANSA NA WYGRANIE KOSZULKI Z ORŁEM ROBERTA KUPISZA - KLIKNIJ TUTAJ I WEŹ UDZIAŁ, MASZ CZAS TYLKO DO PÓŁNOCY!!! [KLIK]

Przez ostatnie dwa tygodnie na blogu zrobiło się polsko, biało-czerwono,  nieco artystycznie i piłkarsko. Pisałyśmy o ulubionych miejscach, polskich markach odzieżowych, ulubionym jedzeniu i tym wszystkim, czym jest dla nas polskość. Cóż, w czasie gdy o patriotyzmie świadczą głównie flagi na samochodach i hawajskie (sic!) naszyjniki w biało-czerwonych barwach noszone przed meczem "naszych" warto czasem zadać sobie trochę trudu i zastanowić się, czym dla mnie właściwie jest polskość i co w Polsce uważam za szczególnie interesujące. Bardzo ciekawe jesteśmy, z czego Wy jesteście dumni (przypominam o konkursie!), a tymczasem zapraszam na fotograficzny misz-masz z akcji "Poland Pinspires" po naszemu, Lenowemu i Lonowemu ;)



Obrączki z pracowni Andrzeja Bielaka



 Lena i muffiny z Big Baba Cupcakes - najlepsza babeczkarnia bytomska teraz także w Kato!


 Hmmm, dobre przesłanie, jak to na Kwejku ;)
Fotki kupiszowych orzełków z bloga Alicepoint - to się nazywa modny patriotyzm ;) Po tym, jak bluzę Doing the real stuff sucks zobaczyłyśmy u Biebera marzymy, by jakiś internetional celebryta wystąpił z orłem na piersi ;)


Poznajcie Fendera - rockowego kociaka, który dwa dni temu zamieszkał w domu Leny. Mnóstwo podobnych śliczności czeka na Was w katowickim schronisku!

 T-shirt "Polska" jest dobry nie tylko na czas kibicowania. Można w nim chodzić na co dzień i, tak jak Lena, łączyć z superkobiecą asymetryczną spódniczką i obcasami!


Fender po raz drugi - nic nie poradzimy, jest zbyt słodki i śliczny, by go tu nie zamieszczać ;)



Moje ulubione, nie tylko dlatego, że ładne, ale także polskie - wymyślone i wykonane w PL (w dzisiejszych czasach dominacji chińszczyzny to już rzadkość), ukochane Ryłko.


Takie boćki tylko na Bless the Mess ;)




Co prawda nie na polskim komputerze, ale nasze patriotyczne konto na Pinspire Polska działa pełną parą!
Zapraszamy Was tutaj:
obserwuj mnie na Pinspire

PS. Jeśli chcecie wziąć udział w konkursie, a nie wiecie jak się poruszać na Pinspire, zerknijcie do naszej instrukcji zakładania konta i tworzenia albumów TUTAJ >>>


Tekst: Lona
Foto: My & The Web ;)

14 komentarzy:

  1. wow ale świetne muffiny z elmo;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba laptop ;)
    fajne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super poscik :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna koszulka z orłem, z kad Ty ją masz ?!
    zapraszam do siebie :)
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz kicusia świentego!
    dlaczego w sumie nie?
    I'm sexy and I'm Polish!


    http://radiostationlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    KISSES FROM ITALY

    GIUSEPPE

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze byłam patriotką, w czasach liceum mój patriotyzm osiągał szczyty skrajności. Ceniłam kraj za to co nasi przodkowie dla niego zrobili i za drobiazgi, które mają.. przez ostatnie dni boli mnie i irytuje moda na kilkudniowy patriotyzm.. Wchodzę na wasz wpis, czytam pierwsze zdania, czytam kolejne, wracam do pierwszych i myślę: tutaj mogę wylać moje żale! Zjawisko na ulicach doprowadza mnie do szału. Sąsiadka, która stoi na ulicy i wyzywa wszystkich "polaków" a teraz ma flagę polski na oknie itp.

    OdpowiedzUsuń
  8. kicia jest śliczna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kotek:D Będę u Was teraz częściej zostawiać komentarze, bo poznałam Was na wczorajszym spotkaniu, a zawsze przyjemniej się komentuje u znajomych osób;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :) Świetne babeczki :)
    Obserwuje:)

    http://or-and-kw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia:) bardzo mi się te babeczki podobają!:) koszulka z orłem mega na czasie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś taka ładna !:) Cudne zdjęcia, ale te obrączki są po prostu genialne, świetny miał człowiek pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Smakowita ta muffina :)

    OdpowiedzUsuń