Lato - poszukiwane.























Początek lata budzi we mnie kilka skojarzeń. Te najwcześniejsze, niemal dziecięce przywodzą na myśl burze. Szybkie, nagłe, przed którymi chowałam się pod babciny stół. W późniejszych latach był to smak czereśni, które wcinałam bez ustanku i bez zaglądania do ich wnętrza. To też długie dni i wieczory spędzone w okolicznych parkach. I słońce, którego było pełno, nie dawało spokoju, wyganiało ze szkoły i świeciło po późnego wieczora. Tymczasem owego słońca mamy jak na lekarstwo, ale ja się nie daję. Poszukuję go w letnim zestawie. Lekkie tkaniny i  kolory łamię ciężkimi dodatkami. Oby lato do nas wróciło, choćby na Noc Kupały. To przecież cudowne święto pełne magii.. Macie jakieś plany? Czy na Śląsku dzieje się coś ciekawego?





  
Lena ma na sobie:
Spodenki - H&M
Koszula - Top Secret
Buty - DeeZee
Plecak - nn@
Pierścionki - H&M, Apart
Opaska - pamiątka z Metalfest

Tekst - Lena
Foto - Lona

48 komentarzy:

  1. Ojjj wyglądasz bardzo apetycznie ;))
    Nogi wyglądają rewelacyjnie !

    pozdr. AL / pierwsze urodziny Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie koszula!! Bardzo!! No i pomieszanie kolorów z bazową góra;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za cudowny pierścionek! Zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja! Świetne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham twoje buty!!! *-*
    ile kosztowaly? ;d wygodne?

    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      butki kosztowały ok. 150 zł. kupione w deezee, ale w okolicach listopada. z tego co wiem jest teraz podobny miętowy cudek :)

      są wygodne!

      Usuń
  6. Fajny zestaw, szorty są cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szorty, kolor rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie wygladasz:) boskie buty i koszula:))

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne buty, ciekawie zastawione do koloru spodenek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są genialne! Co za kolor!
    Wygląfasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spodenki i pierścionek są bardzo mniam! Zachwycam się <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Your boots are so lovely!
    Nice outfit.
    Have a great weekend.

    xx nonnatiwow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz slicznie:) bardzo fajny inspirujacy wpis:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor spodenek:)
    W moim poście ze zdjęć wycięty został niestety pan młody.

    Ściskam również,
    Nowa Ja

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za cudowny kolor butów :))

    OdpowiedzUsuń
  16. butyyyy! cudo normalnie! ;)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna bluzka! Podoba mi się, że prowadzicie bloga we dwie:) Początkowo ja również miałam prowadzić bloga z koleżankami, jednak ostatecznie się rozmyśliły i zostałam sama;);)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te butki! :) Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo:))))) choć kto nie miał ich na nogach ten nie wierzy;)

      Usuń
  19. boskie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są niewątpliwie cudowne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jestem miłośniczką tych butów, ale bardzo ładnie je połączyłaś, fajnie się prezentują ze spodenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor spodenek + kolor butów = genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne spodenki :)) i kolor bucików :))

    OdpowiedzUsuń
  24. cieszę się że słupki wracają, mogłabym w nich całe dnie biegać, fajny pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli o skojarzenia chodzi to dwa pierwsze mam identyczne!:) Co do zestawu-znowu jest super, kolorki genialnie połączone:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty są piękne :) i bardzo podoba mi się pierścionek!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz świetnie! Buty od zawsze mi się podobają no i... ten biust :( Dlaczego ja mam rozmiar SS? (Same sutki) :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, ja to bym chciała się zamienić. "SS" to ideał, jak dla mnie:). Duży biust jest naprawdę męczący. I niepraktyczny!

      Usuń
  28. Świetne spodenki, niczym taka słodka morela. A buty są fantastyczne! Strasznie podoba mi się wasz blog, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna figura !!!
    Taka kobieca sylwetka !!!
    A już u nas nowa notka "Efektowna i ekspresowa regeneracja paznokci" oraz zdjęcia po ukończonej kuracji !!!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie wygladasz:) dodoaje do obserwowoanych;)
    zapraszam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastic shoes!

    GTBB,
    Bad Joan
    http://badjoan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cóż za zgrabne nóżki!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. So lovely outfit

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam mam do Pani parę pytań dotyczące tego rodzaju butów które pani ma w tej stylizacji, Mam 15 lat i zastanawiam się nad ich kupnem, lecz nie wiem czy są faktycznie wygodne, więc są? czy są podobne do szpilek czy o wiele lepsze pod względem wygody i czy jak na mój wiek to nie za wcześnie na takie buty ?

    OdpowiedzUsuń
  35. swietna sesja Lenko!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak nienawidzę takich butów to te są śliczne:)Ten pierścionek z H&M jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń