Neon pink & infinity


FOR ENGLISH VERSION CLICK HERE >

Od rana nie mogę się uwolnić od Lany del Rey. "Born to die" grało w domu, w pracy, w słuchawkach na telefonie... uwielbiam Lanę, choć za fonię, nie wizję. Jej kiczowaty wizerunek kompletnie nie przystaje do delikatnej i retro, nieco smutnej barwy głosu i melancholijnych kompozycji. Na szczęście muzyka broni się sama.


Lana jest modna. podobnie jak asymetria i neony. A ja jakoś nie lubię jak jest tak modnie od stóp do głów, rana do wieczora. Dlatego na całkiem elegancką sukienkę nakładam pocięty t-shirt ze znakiem nieskończoności, zrobiony przez Danielę z Magic Box, do tego mojego ulubionego jamnika (torebka!) i wygodne buty. Jak Wam się podoba neon i asymetria w takim wydaniu?






Dress: Asos | T-shirt: Magic Box | Bag: Solar | Sandals: Ryłko | Bracelets: Top Secret, Lilou | Belt: Zara

Tekst: Lona | Foto: Lena



37 komentarzy:

  1. słodko Ci kochana w tej sukience!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. motyw na koszulce jest przesłodki! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulke bym zdjęła..podoba mi się ale nie w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdemuj koszulki, nie słuchaj ich! :)
    Jest świetnie! Nadruk na koszulce jest genialny, wygląda idealnie na różowej sukience. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, bardzo mi miło! Sukienkę oczywiście na bardziej oficjalne okazje bez koszulki, ale na co dzień faktycznie bardzo lubię to połączenie.
      Lona

      Usuń
  5. uwielbiam drugie zdjęcie! fajne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukieneczka jest sweet;) Mam podobną spódnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy sposób noszenia topu na sukienke ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie wolę takie modno-niemodne od stóp do głów! Bluzeczka połączona z sukienką wygląda genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. drugie zdjęcie absolutnie zachwyca ♥

    ja też lubię Lanę, pierwszego jej nagrania słuchałam jak jeszcze nie było tego całego "bumu" i przypadło mi do gustu. ale nie wszystkie jej piosenki do mnie przemawiają, więc chyba dałam się oprzeć totalnemu zachwytowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też się zachwyciałyśmy początkami jej kariery, potem dopiero zrobił się boom, zamieszanie, cała ta wizualna i marketingowa otoczka obrosła... Nie wszystko w niej kochamy, ale "Born to die" uczepił się mnie teraz niemożliwie :)

      Usuń
  11. Świetne połączenie. Nie spodziewałabym się, że to może razem tak fajnie wyglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. wg mnie wyszło trochę infantylnie bo ta krótka bluzka wygląda przy sukience jakby była za mała niestety. ale najważniejsze być ty się w tym dobrze czuła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no króciutka jest, ale właśnie tak została zrobiona, ja się oczywiście nie upieram, by to była jedyna dobra opcja do noszenia, ale masz rację - czuję się w niej dobrze i lubię, jak jest tak trochę mniej szablonowo ;)))

      Usuń
  13. przepiękny kolor sukienki

    http://www.facebook.com/pages/Too-High-High-Heels/190315361015967

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka ale charakteru nadaje jej bluzka, bez tego byłoby zupełnie inaczej. Super;)

    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie, zakochałam się w tej bluzeczce, marzę o tatuażu z tym znakime nieskończoności :D
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne sukienka i świetny pomysł z założeniem do tego tej bluzeczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba! Zastanawiałam się, czy takie połączenie przejdzie, ale większość jest na tak, więc cieszę się bardzo :)

      Usuń
  17. śliczna sukienka! podoba mi się połączenie jej z topem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna bluzka:)
    i genialny pomysł miałaś na ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie to połączyłaś! nawet bym nie pomyślala,że da to taki wspaniały efekt!;) pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Połączenie tej koszulki z sukienką jest po prostu rewelacyjne!:)) Stylizacja nie jest przesadzona. Po prostu extra:))

    OdpowiedzUsuń
  22. koszulka i torebeczka to moje typy tej całej pięknej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Tobą współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Ty. Dzięki niemu możesz zarabiać za każdym razem, kiedy Twój fan zrobi u nas zakupy.

    Jak możesz nas zareklamować? Mamy dla Ciebie kilka propozycji. Możesz umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Możesz także umieścić na swojej stronie baner sklepu eobuwie.pl

    Masz jakieś inne pomysły na promocję? Opowiedz nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Zapoznaj się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html


    Napisz do nas: partner@eobuwie.com.pl i przedstaw swoją propozycję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jeśli to czytasz bardzo prosimy, nie zostawiaj nam tu więcej tego typu komentarzy, bo to już drugi o identycznej treści. Już znamy program i dziękujemy za kolejne info. Nie spamuj proszę

      Lona

      Usuń
  24. Połączenie tej bluzki z sukienką z początku zaskakuje ;) Druga myśl to inspiracja, gdyż mam sukienkę, której dekolt pokazuje zbyt dużo (w sensie mam zbyt mało, by się chwalić) więc taka bluzka byłaby idealnym rozwiązaniem :)) dzięki wielkie za pomysł!

    ps. Lona - korzystam z szablonu prosty - jednak jest maksymalnie zmodyfikowany w html (przeze mnie) i graficznie dopieszczony przez Huberta (www.hubertkielan.blogspot.com). Gdybyście potrzebowały pomocy lub sugestii walcie śmiało :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaa więc znasz się na HTML, nooo kochana to szacun, gdy ja weszłam na edycję i zobaczyłam ile tam ejst "krzaczków" wystraszyłma się i uciekłam :D

      Usuń
  25. Fantastyczna sukienka. Zakochałam się w niej totalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest przecudowna, taka delikatna ze względu na materiał a drapieżna dzięki kolorowi. Super!

    OdpowiedzUsuń
  27. At this time I am going away to do my breakfast,
    once having my breakfast coming yet again to read more news.


    My site - studio reklamy lubin

    OdpowiedzUsuń