Army of Brooklyn


Kot z Brooklynu znowu atakuje. Tym razem w centrum Katowic i w doborowym towarzystwie. Jak widać kot postanowił wstąpić do bojówek (mam tylko nadzieję, że nie zrobi żadnej burdy, bo komisariat policji niedaleko ;)) i zrobił sobie tatuaże. Ale spokojnie... owe bojówki są na niby (bo przecież wszystkie ubrania z kolekcji Jeremy Scott dla Adidas mają być noszone z przymrużeniem oka), a i tatuaż to fejk (i świetna zabawa - można wybrać dowolny wzór, przesłać mailem, a Temporary Tatoos Kingdom nadrukuje i prześle wprost do domu).                                                            
FOR ENGLISH VERSION CLICK HERE>> 



Na poważnie jest za to biżuteria - świetny pierścionek z Zielonego Kota w kształcie kokardy na prezenty oraz bransoletka Who, z którą od tygodnia się z Leną nie rozstajemy (ja mam "Bless", Lena "Mess").





A na koniec mały deser. Jak Wam się podoba fryzura a la Chopin? ;))

Lona: TK Maxx T-shirt  |  Jeremy Scott for Adidas trousers  |  Asos wedges  |  Mango bag  |  Who bracelet  |  Zielony Kot ring  | Temporary Tatoo Kingdom star tatoo


Text: Lona | Photo: Lena

67 komentarzy:

  1. bransoletka Bless jest super! :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Who robi je na indywidualne zamówienia, byle słowo nie było dłuższe niż 8 liter. Mart też sie zmieści ;)))

      Usuń
  2. super ta opcja z bransoletkami! bardzo lubię spodnie moro :) choć bardziej pasują mi na męskie pupy;) pozdrawiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. ukradłabym Ci te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie, to jedyne spodnie od projektanta w mojej szafie. Niby bojówki, a wielbię je jak jedwabne ;)))
      Lona

      Usuń
  4. meeeeeeeeeeega jest ten t-shirt, ukradnę ci go, co? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę takiego kocura ale nigdzie nie mogę go znaleźć :(((( Natomiast tatuazyk i branso świetne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne bransoletki!!

    Zapraszam do mnie http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. musze przyznać ze bransoletka świetna ;) spodnie sa mega oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze się w końcu wybrać do TK Maxx choć nie po drodze mi tam hehe, świetna koszulka ! ;)
    Pozdrawiam Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł z tymi bransoletkami :))) Nie przepadam za stylem moro bójowkami itp, ale Tobie Ilonko pasują :)) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Great photos ;)
    Pass by my blog, there is an ongoing giveaway...
    http://itisap4ssion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! thanks for passing by my blog...Yes,The giveaway is international!
      I'll wait!:)
      xoxo AngelaMia

      Usuń
  11. Spodnie i t-shirt wymiatają!!!
    Pozdro Siostry :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe te spodnie, nie powiem ;)
    A szopek , super:P

    OdpowiedzUsuń
  13. sama jestem w szoku, ale spodnie mi się podobają!
    i to nawet bardzo!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no cudo, powaliłaś mnie tym strojem!!!!
    W 100% mój gust, spodnie obłędne- to moje kolejne must have!

    OdpowiedzUsuń
  15. Baardzo ciekawy zestaw !! :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw strasznie fajny, z założenia glamourowe dodatki są teraz do niego modne, ale mi to jakoś nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny look:)! a bransoletki ♥♥!

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the pants!
    Please come and visit my blog and If u like...follow!

    Love,
    Elisa
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. This blog is amazing, great pictures and style !Love it!!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. a mnie się jakoś te spodnie w ogóle nie podobają i może bardziej pasowałyby do nich szpilki(?). W każdym razie Ty sama wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się twój outfit !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. te koturny i spodnie są OBŁĘDNE! Zdjęcia są genialne, całość wyszła rewelacyjnie, kurczę-kurczę! ;O

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana, wyglądasz wspaniale! ;D
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili - pojawił się nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. GENIALNIE ! Ślicznie wyglądasz ! ;)

    buziaki i pozdr. ze słonecznej Italii ;)

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  25. a mi się fryzura podoba najbardziej,pasuje Ci taki lekki nieład :)..fajna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle wyglądasz dobrze!:] Ubrałabyś foliowy płaszcz przeciwdeszczowy i wyglądałabyś seksownie! Ach, ładnemu we wszystkim ładnie. :D

    Całuję :**

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawy zestaw, i świetny tatuażyk <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz łądny tatuaż, on jest tak "na stałe"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie to fejk! zamówiłam kilkanaście, obklejam się teraz i testuję różne wzory zanim zrobię sobie taki na stałe

      Usuń
  29. Love ur pants, nice blog
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój szablon znalazłam na stronie: http://www.tammyhartdesigns.com/ :) Można pobrać za darmo bardzo fajne szabony - polecam.

    OdpowiedzUsuń
  31. ombre robiłam u fryzjera w katowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne! *.*
    bardzo ładna bransoletka! :)

    Pozdrawiam, Daria. ♥
    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Prostuję same końcówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wracam chyba 11 lipca, więc będę ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. LOVE your tattoo!! Thanks for your comment on my outfit post :)

    ~Jacy

    http://laviedelenore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się taki look! oryginalny ;) blog sam w sobie jest bardzo ciekawy. Przed przeczytaniem notki, obejrzałam zdjęcia, myślałam, że ten tatuaż jest prawdziwy! :D po jednym zmyciu schodzi?

    Pozdrawiam i zapraszam,
    o-modzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie z tym bywa - jedne znikają po jednej kąpieli, inne wytrzymują 2 dni spokojnie, chyba wiele zależy od tego, czy dobrze się przyklei do skóry. Ale zabawa przednia, przypomniały mi się czasy, gdy w podstawówce kupowało się Bravo dla takich tatuaży :D Lona

      Usuń
  37. spodnie bajeranckie, sama bym takie chciała! a co do tych tatuaży, to można im przesłać własny wzór i oni przysyłają taki zmywalny?:) kiedyś sama rysowałam sobie tatuaże i nikt nie mógł uwierzyć, że są nieprawdziwe:D może kiedyś pokażę na blogu.
    p.s. dzięki za miły komentarz!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie, w sklepie bym pewnie na takie spodnie nie zwróciła uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  39. te spodnie sa genialne! swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne tatoo:D u nas wkrótce post o tatuażach:D
    super pomysł z bransoletkami:) ściskam J.

    OdpowiedzUsuń
  41. Haha, do twarzy ci w Szopenie :D Szalona stylizacja, bardzo pozytywna :) Najbardziej podoba mi się torebka oraz bransoletka. Ja chętnie zrobiłabym sobie tatuaż henną, pewnie byłyby to jakieś jaskółki, czy mewy pod kością obojczykową :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mój blog znajduje się teraz tutaj: http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.com/
    Teraz proszę Cię o zaobserwowanie mojego nowego bloga, a z obserwacji starego (http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/), który zostanie usunięty , możesz się usunąć.
    Proszę o spełnienie mojej prośby jeżeli chcesz być nadal ze mną w kontakcie i nadal czytać moje posty :) Ja tego pragnę, dlatego tak o to proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajowe spodnie, bardzo oryginalne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. love that bow ring!! too cute :)

    xo SideSmile,
    Ashley

    SideSmile Style blog

    OdpowiedzUsuń
  45. super look :) Jeremy Scott <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak, ja też love, Scott jest szalony i absolutnie nieprzewidywalny. każda nowa kolekcja zaskakuje :)

      Usuń
  46. Masz tu tyle pochwał, że napiszę tylko ciekawie;-)
    Zostawiam więcej na później bo chcę tu zaglądać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. bookmarked!!, I like your web site!
    Look into my weblog ; press here

    OdpowiedzUsuń