Chałwa, mango, marchewka - tak pachnie wasze Dove

Tadam! Stało się. Mamy już wyniki plebiscytu na najpiękniejszy zapach żelu Dove Purely Pampering. Wasze nosy i wyobraźnia okazały się bardzo czujne i kreatywne, a ilość zgłoszeń wskazuje, że uwielbiacie piękne zapachy. W konkursie padło 197 ważnych odpowiedzi (zgłoszeń 209, niestety część nie spełniała wszystkich wymogów).


1. Wyniki plebiscytu na ulubiony zapach żelu Dove z serii Purely Pampering 


Wyniki głosowania: kokos/jaśmin - 78 | migdał/hibiskus - 64 | shea/wanilia - 55


Okazuje się, że wybraliście... mój (Lony) ulubiony żel! Kompozycja kokosowo-jaśmionwa zostawiła w tyle konkurencję. Słodycz kokosa i delikatnie odurzający jaśminowy aromat tworzą prawdziwie rozpieszczający duet. I to właśnie ten żel pod prysznic będzie miała okazję przetestować piątka szczęśliwców, którzy zostali wylosowani spośród konkursowych zgłoszeń. Oto laureaci nagród pocieszenia:


Wylosowane numerki należą do właścicieli tych adresów mailowych:
blaskpiekna@gmail.com | thecoffeesong@gmail.com | hallina@op.pl | mik1a25@op.pl
| aneta.blazejczyk@gmail.com

2. Wyniki konkursu na wymarzony zapach żelu pod prysznic Dove

Miała rację Anne Gottlieb (twórczyni zapachów Dove oraz m.in. perfum CK One, J'adore Dior), że najsilniejszym trendem w perfumiarstwie są teraz tak zwane zapachy jadalne, czyli owoców, deserów, ciast, czekolady i innych słodkości. Takie właśnie zapachy zawierało 90% waszych kompozycji. Szczególnie popularne były miksy truskawek/poziomek ze śmietanką i wanilią oraz cytrusów, mięty, świeżej trawy

Po burzliwych dyskusjach wybrałyśmy trzy ulubione:
- Chałwa/poziomka autorstwa Niny K. (nina22k@wp.pl)
- Imbir/mango autorstwa Olgi S. (zlota44@wp.pl)
- Marchewka/jabłko. Autorką tej kompozycji jest Kinia S. (kinniaaa15@interia.pl).
Dziewczyny, w nagrodę otrzymujecie zestawy kosmetyków Dove, w każdym z nich 3 żele 
Dove, świecę zapachową zatopioną w orzechu kokosowym oraz firmowy notatnik Dove.


A komu mało konkursowych atrakcji spieszymy donieść, że na naszym fanpejdżu trwa właśnie konkurs
a w nim do wygrania CZERWONA SUKIENKA RETRO ME [KLIK!].


34 komentarze:

  1. pierwszy raz coś wygrałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje Aneto! Widziałam, że wysłałaś nam już dane do wysyłki. Jak tylko zbierzemy je od pozostałych laureatów, ślemy do Wawy, bo stamtąd przyjadą wasze kosmetyki Dove :)

      Pozdrawiam, Lona

      Usuń
  2. o! ten chałwowy byłby doskonały, ale niebezpieczny, bo by się go chciała zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!Jakoś przeżyję brak wygranej w konkursie Dove.Ale już się cieszę na myśl o sukience w następnym konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i żałuje bardzo, że nie doceniliście mojej truskawki z miętą, którą serwują na deser najwięksi chef :(
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! :) dziewczyny a moze chcecie u mnie dostac paletki do makijazu na fb? https://www.facebook.com/pages/Make-up-passion/234364773281009 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Wszystkie kompozycje słodkie, więc wszystkie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Dziękuję! :) Pierwszy raz coś wygrywam :) Już się nie mogę doczekać tej kokosowej przyjemności z Dove :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://blaskpiekna.blogspot.com/ ;)

      Usuń
  8. ja też w końcu coś wygrałam, jestem w szoku:O bardzo, ale to bardzo się cieszę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się udało-już wysłałam dane-dziękuję i gratuluję pozostałym
    hallina

    OdpowiedzUsuń
  10. kokos najlepszy, zawsze o tym wiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A wy ciągle te konkursy i te konkursy :) Kiedy wakacje planujecie? może miedzy 20 a 27 lipca dacie się zaprosić w delegację do Warszawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, bo jak mamy czym się dzielić, to się dzielimy, a co!
      przecież każdy to lubi;)))
      a wycieczki lubimy, tylko się musimy zgrać i dogadać terminowo;))

      Usuń
    2. to wy pakujecie dużo radości, ubrań i słońca :) a ja oferuję w zamian miasto, wodę przed domem, nocleg i multum atrakcji :) liczę na was!

      Usuń
  12. Tak, to jest ta sama:) Kosztuje 59zl:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) to mój pierwszy raz... na Waszym blogu i jestem zauroczona !:) fajne notki, świetne zestawy i śliczne Wy !:) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  14. pysznie pachną!

    dziękuję za miły komentarz,
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie akurat upałów nie ma, tylko deszcz i deszcz, ale nawet to lubię :)

    Co do umiejętności szycia... Ja kiedyś też nie umiałam, jak chodziłam na kurs to byłam najgorsza, dziewczyny już dawno szyły spodnie i koszule a ja męczyłam się z prostą spódnicą... Ale potem jak zaczęłam szyć w domu to trochę się nauczyłam, oswoiłam z maszyna. Teraz chętnie korzystam z różnych warsztatów i szkoleń w tym kierunku, żeby nauczyć się nowych rzeczy.

    Niestety nie mam za dużo czasu na szycie, chociaż mam postanowienie, żeby jednak więcej szyć a mniej kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe zapachy wymyśliły dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię chałwy :/ A poza tym wszystko jest fajne ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulujemy zwycięzcom!;) Zapraszamy na konkurs na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  20. yes dear we can follow each other :D now I'm following you :)= I wait that you follow me back :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a great post!!!

    I'd like to keep in touch with you.
    What do you say about following each others blog via gfc and bloglovin?

    Let me know! Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie gratuluję zwycięzcom

    OdpowiedzUsuń