Dresy i ćwieki. Radę dają.

Połączenie ekstremalne? Dres, skóra, ćwieki, muszka, szpilki...  Nie, chyba nie. Przynajmniej ja czułam się jak ryba w wodzie. A Katowice tak zachwycają mnie architekturą - bo oto katowickie rondo, gdzie znaleźć można siedziska-perełki w lukrowanych kolorach, to nic tylko się uśmiechać i eksperymentować. Równie słodkie jak kropelki, i niezawodne, są kosmetyki marki Benefit. Znacie? Jestem szczęśliwą posiadaczką genialnego tuszu They're Real, który mocno pogrubia i sprawia, że rzęsy sięgają nieba. Nie należy to najtańszych (ok. 95 zł), ale naprawdę zachwyca. W kolekcji mam jeszcze zestaw róż&błyszczyk z serii Bella Bamba. 




Jak widzicie, w mojej szafie nadal króluje przepiękna muszka z ćwiekami od Marthu. Tak, oszalałyśmy z Loną na ich punkcie i niemalże zrosły się z naszymi garderobami. Zestaw much i szpilki nakrapiane ćwiekami to mój hit lata. Żadne tam mięty, asymetria i neony!

  River Island heels | Marthu bow| H&M skirt I H&M, Atmosphere, nn bracelets  | Adidas sh hoodie
NN backpack  



56 komentarzy:

  1. mi jakoś niespecjalnie podoba się takie połączenie... jakoś tak się gryzie. oddzielnie- super, razem- niekoniecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalnie, jedyne co bym zamieniła ubierając się tak to buciki, na czarne wysokie szpilki z kolcami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez sie podoba - fajne polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, katowickie Rondo Sztuki (aż zatęskniłam za ASP ;D).
    Świetnie jak zwykle! Mucha naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromny plus za odwagę ale mnie to połączenie nie zachwyciło... zdecydowanie zmieniłabym buty i tę skórzaną kokardę. bluza ma rewelacyjny kolor, więc jakiś intensywny kontrastowy ciuch przydałby się żeby go jeszcze podkreślić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Katowice??
    Byłam tam wczoraj;-))

    Szkoda,że cie nie spotkałam;-)
    Buziaki, Daga z dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chcę kokardę:) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie to zzestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaskakująco dobre połączenie ;) bardzo podoba mi się ten mix stylów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Estas ideal y muy chic!!!

    Bruna os ofrece un adelanto de su nueva colección http://tiendabruna.blogspot.com
    www.tiendabruna.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja żałuję, że wywaliłam swój stary dres :(

    OdpowiedzUsuń
  12. popieram, popieram, popieram :D ćwieki to zawsze dobra opcja, neony, asymetria i takie tam - be! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie to wygląda :)
    Boska bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham takie bluzy:)
    a buciki bardzo odwazne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, bardzo ciekawe połączenie.;]

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe i odważne zestawienie ale ogólnie bardzo ładnie się prezentuje. cudowne buty!

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku, ale masz cudowne buciki! ;O

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie stylów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mega połączenie :)
    podoba mi się
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  20. jej , fajne połączenie *.*


    pozdrawiam , kama :)
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. musze przynzac, ze to bardzo niespotykane polaczenie :) nie wiem w sumie czy mi sie podoba czy nie :) ale szpilki sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. buty fantastyczne...świetny outfit...super to wszystko wymysliłas;-)
    pozdrawiam i zapraszam..obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie zestawy,proste a zarazem kobiece!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to połączyłaś :) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  25. oooojaa, dla mnie bardzo zaskakujący zestaw, nie odważyłabym sie na takie połączenie, ale nie mogę powiedzieć, że źle wyglądasz, wręcz przeciwnie! teraz to mnie zaintrygowałaś.. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. buty przyciągają wzrok! tak samo mucha :) ale połączenie z dresem ekstremalne :D ale kto by się przejmował, w modzie chodzi też o to żeby eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się połączenie bluzy i szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. och, pięknie! baaaardzo mi się podoba :D
    a te siedziska są faktycznie genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba nie muszę pisać, że uwielbiam takie niebanalne połączenia? :) świetnie wyglądasz, u mnie już za 2 godzinki również zestaw z dresem, skórą i szpilkami ;) tylko w zupełnie innym wydaniu, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie się tam podoba!:)

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluza i szpilki - moje nowe dwie miłości ! Cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Z pierwszym zdaniem się zgadzam, jest to ekstremalne połączenie, ale jedynie... 'na papierze'! Na zdjęciach całość wygląda idealnie! Nie zmieniłabym nic (najwyżej buty na bardziej zdecydowany kolor, ale ćwieki są strzałem w 10). Wszystko świetnie ze sobą współgra, uwielbiam takie niebanalne połączenia!;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciężko jest skomponować dresową bluzę z resztą garderoby... coś o tym wiem. w twoim przypadku sukces 100%... BTW nie będę sobą jak nie wspomnę o zdjęciach: intrygują, są nietypowe, inne... i o to chodzi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudowne buciki <3 też na nie polowałam ale się nie udało ;/
    Pozdrawiam ;) i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Całość choć odważna, bardzo ciekawa :-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  36. faktycznie, sama bym się na taki look nie zdecydowała, natomiast Ty prezentujesz się świetnie :D.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili :).

    OdpowiedzUsuń
  37. odważne połączenie!
    świetne buty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. trzeba przyznać, że połączenie jest bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  39. A! ten zestaw to zdecydowanie mój ulubiony :)) szczególnie buty są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam oldschoolowe bluzy adidasa - zawsze na czasie, tworzą mega klimat! Połączenie z ćwiekowanymi szpilkami i muszką wygląda niebanalnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. w koncu buty dopasowane do ksztaltu nog

    OdpowiedzUsuń
  42. nie ma to jak szaleństwo modowe- uwielbiam!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń