Kot jaki jest, każdy widzi....


Bywa nieznośny, chadza własnymi ścieżkami, robi rzeczy, o których nie śniło się filozofom, lecz nie sposób się mu oprzeć. Oto definicja kota w czystej postaci. Fendera, Tośki i Zielonego Kota. I wszystkich mruczków, puszków, miauczków. Bo to stworzenia są mądre, ale uparte i zadziorne. Sesja z nimi prostą nie była, bo utrzymanie takiego gałagana grozi podrapaniem i zrzuceniem wszystkich przedmiotów z najbliższego otoczenia. Ale warto, bo chciałyśmy pokazać Wam nasze skarby od tego kotna najzieleńszego. Lona, niczym barkowa królowa, upolowała sobie naszyjnik z wielobarwnego szkła  Cacko komponuje się dobrze zarówno z jednobarwnymi ubraniami, jak z z mozaiką kolorów. A ja, jak to zwykle bywa, wybrałabym rockowego, wijącego się węża.


I mogłyśmy snuć nasze kocie opowieści w rozmruczanym towarzystwie, ale po cóż mówić, skoro można oglądać, prawda? A jeśli tak jak my kochacie koty, a wciąż żaden futrzak z Wami nie mieszka - przygarniajcie! Polecamy nie kupować, a wybrać się do schroniska lub poszukać kociaka w necie. Nasze koty stamtąd właśnie pochodzą. Fender (szary maluch Leny) ze schroniska w Katowicach, Tosia (czarno-biała Lony) z katowickiej lecznicy dr Pałys (która przygarnia chore i niechciane koty, leczy, szczepi, sterylizuje i przekazuje nowym właścicielom - oczywiście nieodpłatnie!).









 Lena: H&M dress | Zielony Kot necklace | Florentines bracelets | 
Lona: Stradivarius tunic | Zielony Kot necklace | C&A leggings I Who bracelets  

40 komentarzy:

  1. Nice pictures and I like your necklaces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne cacka ale koty jeszcze śliczniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda!!! Ja tez jestem "służącą" swojej Kici ;)
    Służącą, bo jak wiadomo - psy mają właścicieli, a koty służacych ;)
    u mnie dziś też posta "zwierzęcy" :)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kotem w domu.. Co raz bardziej się przekonuje ; )
    zapraszam do mnie
    www.ellsolange.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy:) choć bywa buńczuczny to nie sposób mu nie ulegać:)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądacie, ja jakoś nie bardzo lubię koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na zrobienie tego psota :D. Zielony kot to świetna firma, uwielbiam ja.

    OdpowiedzUsuń
  7. koty kocham <3 :) wspaniały post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny, mam nadzieje, że pod koniec sierpnia czarna kruszyna pojawi się w moim domu :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny obie macie cudne naszyjniki ! a Koty mrauuuuu !

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety nie lubię kotów, i długo zdania nie zmienię!!:|
    ale Wy dziewczyny wyglądacie rewelacyjnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kociaki:))) swietny wpis:))

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaw ^_^ cute kitties...n d blouse u're wearing has a lovely print!

    OdpowiedzUsuń
  13. tuliłabym i fociła te kociaki ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia! uwielbiam koty! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post: I like these pictures so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a pair of custom denim shorts by Khojo Vintage!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotki to moje ulubione zwierzęta:) Najbardziej lubię koty syberyjskie i birmańskie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. obce koty uwielbiam ;) dlatego własnego nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również szaleję na punkcie kotów, ale trzymam się od nich z daleka :) biżuteria piękna, już nie raz słyszałam o Zielonym Kocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecamy bo nie tylko piękny asortyment, ale i świetna obsługa:)

      Usuń
  19. Super Blog ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ! ;)
    http://olkaaaax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale słodki kociak :) no i ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku - jaki słodziakowy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah, what a cute cat! And both those necklaces are exquisite!

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo kociaki <3
    Lona świetna tunika, lubię takie wzory a Lena ... naszyjnik boski! :)
    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe zdjęcia, kotki przesłodkie!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana:*:*:*:*: i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. jak ja lubię kotki!!!Chciałabym chociaż jednego mieć, ale to już w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. słodko, słodko tak mrraśnie ;)
    Jak zwykle ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj mam niemal identycznego biało-czarnego kocurka :))

    zdjęcie:) http://e-fotek.pl/images/69250622446200210352.jpg

    OdpowiedzUsuń