Zip it!























Gdyby wśród Was zrobić krótki test, w którym padłoby jedno pytanie - jaki jest Twój ulubiony kolor, to śmiem twierdzić, że to właśnie czerń znalazłaby się na pierwszy miejscu wśród odpowiedzi. Chyba każdy z nas czuje się w niej bezpiecznie, swobodnie, a jednocześnie elegancko albo...prowokująco. Jedna z koleżanek, gdy zobaczyła mnie w sukience Retro me i kolczykach z VintageShopu rzekła - niepokojąco. Zgadzam się. Bo, gdy komponowałam sobie outfit, to w głowie słyszałam dźwięki Joy Division i młodszego pokolenia "niepokoju" the Horrors. 











Dress: Retro me | Wedges H&M | | Earrings: Vintagehop.pl | Lipstick: Inglot
Tekst: Lena | Foto: Lona




45 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo fajna stylizacja.I kolczyki fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa kiecka
    Piękne masz oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Buty są niesamowite!!!!
    pozdrawiam kochana:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio pojawiły się u mnie te but w H&Mie, wciąż do nich wzdycham!! ;d
    Jejku, piękna sukienka, idealnie leży, wygląda GENIALNIE z koturnami <3
    a do tego uwielbiam motyw zamka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja baaaaardzo w moim stylu. przejrzałam bloga i jestem zachwycona, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest świetna :) a w połączeniu z koturnami wygląda wręcz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co mnie bardziej zachwyciło- buty czy kolczyki- cały strój jest boski! Taki jaki lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ze Świętochłowic, ale zdjęcia robię głównie w Chorzowie - gdzie chodzę do szkoły - i w Katowicach :) wprawne oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czarne zestawy! Generalnie ten kolor ma chyba praktycznie same plusy, więc w stu procentach zgadzam się z Twoim stwierdzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalna sukienka :) idealne polączenie czerni,że aż ma się ochotę dodać tą stylizację na główną stronę gazety :)!

    Kolczyki podbiły me serca <3

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak czern jest fantastyczna:)) zwlaszcz w Twojej dzisiejszej stylizacji:))) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A moim zdaniem nic specjalnego!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa sukienka i piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te sukienki, mam identyczną kobaltową :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. Mam identyczne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a great monochromatic look, those earrings are awesome!

    OdpowiedzUsuń
  17. to ja byłabym chyba tym wyjątkiem, bo za czarnym nie przepadam :)
    świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie! lubię takie czarno-czarne zestawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są wprost perfekcyjne ! Wyglądają idealnie na stopie. Sukienka także wygląda świetnie :) Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się Twoich butach, są nieziemskie! i to prawda, chyba każda kobieta najlepiej czuje się w czerni i sama często łapię się na tym że zamiast w końcu założyć coś kolorowego, po raz kolejny przyodziewam zestaw iście pogrzebowy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lena, wyglądasz wspaniale ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarna też wygląda wspaniale, choć ta czerwona z konkursu jest chyba jeszcze piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka, fantastycznie się w niej prezentujesz :> !!

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie też ostatnio Joy Division gra w głowie:) świetna jest ta sukienka. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest wspaniała:D A zamek dodaje nieco zadziorności:D

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniała sukienka! :) buty i kolczyki cudo! <3 buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka świetna!!! bardzo oryginalne butki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna sukienka i buty! perfekcyjny makijaż, dzięki za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna sukienka! takiej jeszcze nie widziałam nigdzie :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń