ABSOFUCKINGLUTELY!


"Nie mam pięknych włosów, a białą bluzkę zaraz poplamię" - mówiła rozgoryczona Carrie uzmysławiając sobie, że nigdy nie będzie elegancką nowojorską trzydziestolatką. Podobnych, kultowych tekstów mogłabym wypisać dziesiątki (kto czyta naszego Fejsa wie, jaką świrozę mam na punkcie "Seksu w wielkim mieście"). Co ciekawe, niektóre zostały kultowe już w trakcie powstawania serialu - bohaterki cytują je w ramach dialogów! Takie jest właśnie  'absofuckinglutely' - ulubione powiedzenie Mr. Biga, które (dzięki uprzejmości i pracy rąk Magdy z She Bijou) noszę na nadgarstku. 



Mr. Big
 - niby poważny biznesmen, a jednak z angielskim poczuciem humoru i pewną taką nonszalancją w - bądź co bądź - formalnym stroju. Fajny facet. Gdyby szanowny  Jan Kiepura, chcąc nie chcąc pozujący do zdjęć ze mną (pod postacią malunków na ścianie przejścia podziemnego) grał w "Seksie..." też pewnie nosił się nonszalancko acz formalnie. I podobał się dziewczynom :) Najsłynniejszy 'chłopak z Sosnowca' w Nowym Jorku zresztą występował nie raz.

A ja? Cóż, podobnie jak Carrie, nie mam pięknych włosów, więc upinam je w wysoki koczek (te gąbki-rogaliki to fajna sprawa), by nie poplamić białej bluzki zakładam niebieską w nadruki (kolejny z naszej kolekcji skarbów z internetowego sklepu MishMash), zakładam wygodne buty i idę w miasto. Może zajdę do wymarzonego Nowego Jorku? Skoro poczciwy Pan Janek dał radę, to czemu nie ja? ABSOFUCKINGLUTELY!



 Lona is wearing MishMash blouse  |  Promod chinos  |  Ryłko wedges  |  Cubus sunnies  |  Bata bag  |  H&M earings  |  She Bijou, Venezia, Who?, Lilou bracelets  |  Pilgrim necklace  |  Marthu girl's bow (used as a belt)

35 komentarzy:

  1. o jakie genialne bransoletki! biżu biżu boskie no!!!!♡

    OdpowiedzUsuń
  2. oh piękna ta koszula <3 nosiłabym!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę bransoletki, jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba :) i mucha znalazła swoje miejsce w innym niż na szyji miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ślicznie Ci w błękicie ;o idealnie bym powiedziała! ;)
    Spodnie i buty chętnie bym ukradła ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie!

    zapraszam: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=567123

    OdpowiedzUsuń
  7. biżu <3
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. w oko wpadła mi twoja koszula, na prawdę ciekawy print widnieje na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula z tyłu wiązanie - wszystko super, bransoletki też, ale żeby stopą na Kiepurę :) klimatyczne miejsce tak w ogóle!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/08/wygraj-bransoletke-dublon.html
    bransoletka do wygrania - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba Twój kolorek na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety, nawet nie jestem w stanie opisać jak wielki wpływ na mój styl i osobowość miał "Seks w wielkim mieście". Mam niemałego świra na punkcie tego serialu. A w te wakacje obejrzałam znów wszystkie sezony od początku! ;P
    Pod względem osobowości najbardziej bawi mnie Samantha, ale właśnie Carrie ma zdecydowanie najlepszy styl.

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne spodnie !!!

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjecia i blog wiec obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się bardzo w Waszym blogu, ze nie opisujecie tylko co macie na sobie ale potraficie też rozbawić czytelnika i napisać od siebie coś ciekawego :) ja seks w wielkim mieście oglądałam tylko raz (film) i podobał mi się ale jakos nie wciągnął mnie bardziej :)
    bardzo fajna bluzka i biżuteria :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey,

    Nice post :D Your blog is very good!
    Would you like to follow eachother?

    Love,
    Anne

    movieanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem maniaczką "Seksu w wielkim mieście" :) Piękną masz bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Cię czytać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaa genialna bransoletka, też kocham sex w wielkim mieście <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale genialnie piszesz,świetnie się czyta!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie tu! Dobrze się Ciebie czyta, a zdjęcia są pięknej jakości. Będę zaglądać częściej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. you look so fab!
    and i love your bag!
    following you now
    hope we can follow each other

    xo
    www.jiglycious.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm totally in love with your shirt :)

    You have such a lovely blog! What do you think of following each other?

    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie, fajne ;)

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że powiedzonko "absofuckinglutely" istaniało wiele wcześniej przed "seksem..." :P
    strasznie fajną masz bluzką, kobito :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszcze Ci tej bransoletki jak jasna cholera!

    OdpowiedzUsuń
  26. to jest koszula grzechu warta. w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetną masz koszulę- rewelacja, tak jak i biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń