School's out for Summer
























Co ja będę Wam opowiadać - laba dobiega końca! Nie moja (ku trwodze), ale wszystkich uczniów i studentów niektórych też (tym kampania wrześniowa śni się już po nocach). Choć jak pamięcią sięgnę to tylko dwa razy w życiu miałam lęki przedwrześniowe. Czasy podstawówki i gimnazjum kojarzę jako nieustająca błogość, dopiero szkoła średnia pokazała, że istnieje to gorsze oblicze "budy". I pewność mam również, ze gdybym przybyła na apel rozpoczynający rok szkolny w podobnym odzieniu, to byłby kłopot. Szczęśliwie to już za mną, a studia wybrane sercem zrekompensowały licealne koszmary. I mogę wdziać troszkę niegrzeczne rajstopy (znajdziecie je na stronie E-lady w różnych kolorach) i z uśmiechem na ustach przemierzać ulice, które już szykują się do jesieni.


A jako profesjonalny gadżetomaniak to jeszcze prezentuję Wam własną spersonalizowaną bransoletkę od She Bijou. Kolor czerwony i gorący cytat "Wanna whole lotta love". Żeby klimat hard rocka nie opuszczał mnie ani na momencik! 


































































































W łapce dzierżę Blow Femine Edition Silm Effect. I patrząc na ten mój zadek w skórzanych szortach, to taki slim effect by się przydał. A że napój nadal ma smak poziomek i tylko 65 kalorii to skłania do powzięcia trudnych, acz koniecznych zobowiązań.

Lena is wearing: Orsay blouse  |  H&M shorts  |  H&M wedges  |  E-lady tights  |  nn Skull chain |  H&M bag  |  She Bijou bracelet |  H&M ring


57 komentarzy:

  1. jaram się tą stylizacją!!
    konkret :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu!!!
    A wrzesień... ehhh... ten przezywam w całkiem nowy sposób- moje dziecię idzie do pierwszej klasy!!!! Moja malutka córeczka będzie uczniem ;) Szok i niedowierzanie, że jesteśmy obie tak stare ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście, a może i nie szczęście, ostatni raz zmierzam na rozpoczęcie w liceum, w zasadzie sama jeszcze nie wiem ;-) A co do stylizacji, koszula jest po prostu obłędem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest fajnie to tylko zazdrościć :)))

      Usuń
  5. good girl :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łańcuch pro.
    a tych blow'ów to nie cierpie! karmili nas tym na fashion weeku. fuj.
    a ja mam jeszcze miesiąc laby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, rajstopki fenomenalne, podoba mi się patent z naszyjnikiem ;) udana stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. u góry aniołek, na dole diablica hahahaha =D

    OdpowiedzUsuń
  9. Góra świetna. Dół niestety wg mnie nie.

    OdpowiedzUsuń
  10. MEGA! odważnie , sexy, pięknie!
    ps obserwuje i zapraszam również do siebie;)

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To mi się podoba :) Co prawda sama bym się nie odważyła ale Tobie ten styl bardzo pasuje :) No i cycki... :( chcę też takie...
    Pozdrawiam i czytam tak jak mówiłam ;)
    Sylwia S

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie!! a co do zadka to masz naprawdę fajny :] i grat. odwagi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda ta koszula, wydaje mi się jednak, że spodenki masz założone troszkę za wysoko :) a taki strój świetni pasuje na początek roku szkolnego, niby elegancko ale bardzo sexy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. spodenki są za małe, lepiej wyglądałabyś w większym rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mój problem polega na tym, ze w pasie są mocno ściągnięte bo jest luz. bez paska-odstają. a na pupie się opinają. może nie mój fason, ale uwielbiam i popełniam grzech^^^;))

      lena

      Usuń
  15. Czarno-biały strój, ale... do szkoły w tym wydaniu by Cię nie wpuścili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świadomość mam i nawet napisałam ;))))

      Usuń
  16. buty, szorty połączone z koszulą, kołnierz są nieziemskie! Takie małe drobiazgi, a tak dopinają całość by wyglądała tak zachwycająco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nadkolanówki <3 świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę Cię, nie wspominaj o szkole ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem czy jestes tego swiadoma ale wygladasz jak tirówka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczaj czymze twe zycie by bylo jakby Cie jakis anonim nie uraczyl ta jakze gleboka mysla filozoficzna sadzac, ze bez niej Twoj siwat istniec nie bedzie :D

      Usuń
  20. zacznij kupować ubrania, które pasują do Twojej sylwetki. i nie kupuj na siłę ubrań w mniejszym rozmiarze...

    OdpowiedzUsuń
  21. Powyżej komentarz bardzo złośliwy, a tak być nie powinno. Chodzę od sporego czasu na siłownie i raczej to ona działa cuda niż jakieś środki, które mają przyjemne smaki. Podstawą diety jest woda :) A na siłownie zachęcam chodzić też w celach towarzyskich, ile tam można nałapać kontaktów to nie możliwe i zawsze można być pewnym, że ma podobne upodobania (w końcu spotkanie w specyficznym miejscu).

    Co do samego stroju i sylwetki aż tak bym na siebie nie narzekał, jest fajnie. Skórzane elementy są bardzo seksowne i mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, złośliwe czy nie, lubię skórzane szorty i komentarze mogą się mnożyć, mogą radzić i nic sobie z tego robić nie będę ;))

      a że grzecznie przyznałam, iż trzeba się ogarnąć i wziąć za siebie..to niechaj będzie, że sama przyzwoliłam trochę na uszczypliwości :D

      no, siłownia byłabym miejscem najlepszym. racja!

      Usuń
  22. rockowa dziewczyna! super biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja. Doskonale podkreśla Twój look. Jest odważna, dodaje Ci charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna stylizacja, torba i dodatek do kołnierzyka MEGA <3

    OdpowiedzUsuń
  25. anonimy to niech lepiej swój styl pokażą jak im coś nie pasuje ;) a Ty dalej miej taki dystans jaki masz do tego :)
    figura bardzo kobieca jest po prostu super! szkoda, że ja takiej nie mam :D
    a ze słodkościami się nie ograniczaj :D też uwielbiam ciasto cytrynowe we wszelkiej postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  26. school's out for ever :D
    naszyjnik zachwycający, szorty też, a w ogóle, to anonimów nie słuchaj. może nie przystoi tak publicznie, ale... masz fajny tyłek w tych szortach :DD

    OdpowiedzUsuń
  27. styl bardzo fajny, ale ciutke nie do twojej figury..jak sama zauwazylas te spodenki cos nie bardzo na tobie leza..za bardzo cie "obciskiwuja" i to nie tam gdzie trzeba.
    grunt ze ty sie dobrze czulas :)
    pozdr.
    b.

    OdpowiedzUsuń
  28. Odważnie, rockowo, z charakterem. Jestem za! :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. sado maso ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. A mnie sie tam podoba :D Jako iz sama mam figure ktora za szortami z wysokim stanem nie przepada a nosze je mimo wszystko to tym bardziej zlosliwie rzekne do moralizowator chodzic cza w tym w czym sie czlowiek czuje dobrze a nie co sieinnym wydaje, ze mu pasuje :) I tyle :)
    Wyglad czad :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham takie ozdoby przy kołnierzykach! Boskie masz te spodeneczki <3

    OdpowiedzUsuń
  32. rany, ale genialny zestaw! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam w twoich stylizacjach to że zawsze jest ten rockowy pazur!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. super! zazdroszczę spodenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fenomenalny zestaw! Świetne rajstopy!:D Stylizacja z charakterem - takiej lubię najbardziej.

    Ściskam!:)

    P.S. Muszę w końcu posmakować to poziomkowe cudo od Blow. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kampania wrześniowa - kiedy to było ;) teraz tylko praca, praca i praca :) Świetnie wyglądasz...i te rajtyyyy !!

    OdpowiedzUsuń
  37. powiedziałabym, że strój na bardzo odważną uczennicę:) super!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie! Najbardziej podoba mi się torebka i biżuteria przy kolnierzyku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I'm in looove with your skull chain :3
    Oh, and thank you for your comment dear!
    Nice blog, how about following each other? I'm following you already.

    http://essieslifestyle.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacja po raz kolejny! Co widzę kolejny strój to coraz lepszy! Totalnie mój klimat- dlatego też jestem tak zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  41. super wygladasz w skorze! fajne szorciki choc do nich lepiej pasowalyby wyskie buty typu kozaki lub oficerki! Wiecej fotek w skórze - na zime koniecznie cale skórzane spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Lena ma świetną figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kijem bym nie dotknął...

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś cudowna : ) i nie daj nikomu mówić o sobie inaczej!

    OdpowiedzUsuń