Snow white.

Śnieżka. Taką nazwą określiłabym delikatną jak puch jedwabna sukienkę, którą ponad ponad rok temu zamówiłam na Asos.com. Drobne kwiatuszki w ruchu dosłownie unoszą się w powietrzu i tańczą na wietrze dokładnie tak, jak płatki śniegu zimą. To jest strój do zadań specjalnych i sentymentalna pamiątka w jednym. Sukienka ta była bowiem moim strojem ślubnym (a właściwie weselnym, bo była to druga sukienka, do przebrania). Od października ubiegłego roku miałam ją na sobie tylko dwa razy - właśnie widzicie efekty noszenia jej ten ostatni, drugi raz. A że biel nadal nie wychodzi z mody
(i świetnie, bo rewelacyjnie poprawia humor i rozświetla twarz) zamierzam ją jeszcze nie raz założyć.



Tymczasem, zapraszam do drugiej partii zdjęć z katowickiej kawiarni Big Baba, gdzie wraz z Leną świętowałyśmy... urodziny tuszu do rzęs i sesję zdjęciową dla firmy Benefit ;) O tym evencie na razie nie pisnę już ni słowa, o wszystkim dowiecie się niedługo!


 Lona was wearing  Lipsy via Asos.com dress  |  Solar bag | Pilgrim, Lilou, Who? bracelets | 
Gatuzo peep toes H&M earings  | Yes Rings Collection ring



53 komentarze:

  1. fantastycznie wyglądasz w bieli:) a sukienka jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To jeden z moich ulubionych kolorów, więc miło słyszeć, że mogę w nim chodzić ;)

      Usuń
  2. bardzo ciekawa sukienka! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka i Ty w niej wspaniale wyglądasz..tak delikatnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest naprawdę urocza, i bardzo podoba mi się też manicure, to pepitka? dobrze widzę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, to pepitka:))) a dokładnie naklejki na paznokcie z Sephory.

      gorąco polecamy - trwałe, proste i świetne wzory!

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej sukience, powinnaś nosić ją częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie do twarzy Ci w tej sukience :)
    ja biel lubię tylko w towarzystwie opalonej skóry (wiadomo, że nie tlko wtedy ją noszę, no ale uważam, że tylko z opalenizną tworzy doskonałą całość ;P )

    kurde! Wy non stop przesiadujecie w Big Babie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no mąż też się ostatnio dziwił, że ciągle mamy babeczki w lodówce :D

      Usuń
  7. przepiękna ta sukienka i cudowne zdjęcia!

    i te pazurki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. hehe Agi pamiętaj, ja zawsze jestem ta bardziej sympatyczna ;)))
      Specjalistą od urody kto inny tu jest :D

      Usuń
  9. ja też chcę na swój ślub skromną sukieneczkę, bez udziwniej i wydziwnień ;d
    prezentuje się cudownie! Piękna wręcz, a na dodatek ładnie Ci w bieli! ;)
    I gif jest genialny ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Same piękne babeczki na tych zdjęciach, a szczególnie ta w białej szacie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz!
    Sukienka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała sukienka, taka delikatka, uwielbiam takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest świetna <3 strasznie podobają mi się twoje paznokcie i ogólnie twój styl, obserwujemy :)?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieta trochę w stylu retro ;) Tak mi się ta stylizacja skojarzyła- pozytywnie oczywiście. Do tego seksowna sylwetka aż zachęca do oglądania takich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no no zasłodziłaś dokładnie:) niezłe babeczki - zjadłabym :)

    bransoletka do wygrania - wpadajcie
    http://viblogstyle.blogspot.com/2012/08/wygraj-bransoletke-dublon.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach:D Tytuł posta mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo delikatna kreacja, odjąłbym może te dodatki na ręce i by było super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.girlwhostolethestar.blogspot.com/20.08.2012, 09:39

    Bardzo ładna kreacja, szczerze żałuję, że nie masz do tego dużego, białego kapelusza z białymi kwiatami, wyglądałabyś iście po szlachecku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kapelusze, ale takiego z dużym rondem to nie mam żadnego. trzeb a to zmienić :D

      Usuń
  19. Sukienka jest śliczna, lubię taki kolor, fason, falbanki.
    Pięknie ją pokazujesz i bosko w niej wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Muffinki i słodka, elegancka sukieneczka :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam pojutrze 2 rocznicę i wczoraj z tej okazji pomykałam sobie po domu w mojej sukni ślubnej hihi :) A ty w swojej na zmianę wyglądasz uroczo! :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo gratulacje! 2 lata...dla mnie to kosmos, my dopiero 10 miesięcy po :) I jak się czułaś w sukni?

      Usuń
  22. Wyglądasz cudownie. Sukienka jest prześliczna i można czuć do niej sentyment :).

    OdpowiedzUsuń
  23. o jezu jezu w Katowicach takie miejsce!!!! a ty jak aniołek!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna!! Wyglądasz bajecznie :) idealnie do Ciebie pasuje!
    a moje ulubione zdjecia - te z babeczkami :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem specjalistką od mody więc pozachwycam się jedynie nad kosmetykami ;-)) Świetny róż, tusz i błyszczyk! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo :) róż to de facto miks różu Marykay i pudru rozświetlająco-brązującego Benefit. A mascara (też Benefit) zrobiła mi z rzęs firanki! Bardzo polecam.
      Lona

      Usuń
  27. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  28. wow! niesamowicie wyglądasz w tej sukience! <3

    w wolnym czasie zapraszam do siebie :)
    http://czarna--m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty wyglądasz przepięknie, a kawa i ciasteczko przepysznie :) SUkienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co tu dużo mówić sukienka prezentuje się naprawdę świetnie, jej góra przyciąga spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. przewspaniale wyglądasz, wręcz cudownie :) bardzo ale to bardzo mi się podoba, obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sukienka ;)wyglądasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zapraszam na nową notkę;)

    OdpowiedzUsuń
  34. widzę że miałam nosa, w pierwszym momencie właśnie myślałam, że byłaś na jakimś weselu, a tu teraz taka śliczna kobieca stylizacja na co dzień się pojawiła, pięknie wyglądasz w bieli a zdobienia na górze zdecydowanie dodają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kuzynka mówi na tę sukienkę 'komunijna' i chyba ma rację - jest jak babeczka z bita śmietaną ;)

      Usuń
  35. Przeurocza sukienka, bajkowy klimat zdjęć.;)

    OdpowiedzUsuń