The way you move, gonna make you sweat, gonna make you groove...























Jestem maniakiem. Dobrej rockowej, klasycznej, inspirującej muzyki. Led Zeppelin to bogowie, co tu dużo mówić. Ich plakat zawisł nad mym łóżkiem, kiedy miałam lat 13 i zniknął 11 lat później, kiedy przyszła pora na przeprowadzkę "na swoje". W duszy jednak gra cały czas! Dzisiaj Black Dog. A ta boska koszulka przybyła do mnie z Sinfashion.pl (halo Franek, wielkie pozdro;) i nie umiem jej z siebie ściągnąć! Bo szorty, t-shirt i ramoneska to moja najprawdziwsza skóra. I w takim wydaniu czuję się najlepiej, a co!


PS: a zdjęcie poniżej stało się moim osobistym hitem fotograficznym.












































































































































































 I am wearing:  Sinfashion.pl /Amplified Led Zeppelin tee | nn/sh shorts | nn sandals I Republika Artystyczna bracelets  | H&M ring | Atmosphere clutch | Pull&Bear belt | H&M biker jacket




47 komentarzy:

  1. wszystko w tym outficie mi się podoba ;)
    ale chyba najbardziej buty i ramoneska !

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest świetna, nie ściągaj! :) Od razu leć na koncert, najbliższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy Ci tego nie pisałam (chyba), więc w końcu dziś napiszę ;d uwielbiam Twoje rzęsy! Są zawsze idealne, nie posklejane, długie, piekne! ;)
    Świetny kolor kurteczki masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:**** to mój prawdziwy makijażowy fetysz! choć..nigdy nawet nie próbowałam doklejać/przedłużać.

      Usuń
  4. ahhh cudowną masz tą kurtkę, sama poluje na podobną, ale jeszcze nigdy nie udało mi się takiej znaleźć...koszulka wymiata ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i już biegnę, aby ukraść ci ten przepiękny pierścionek i buty! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie! buty i biżuteria są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rockowo i z pazurem! lubimy to ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie! Całość bardzo na tak :)

    Zapraszam, u mnie ostatni !! dzień konkursu, którym do wygrania jest dowolna para butów:
    http://droppstyle.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-reneepl-giveaway_21.html

    OdpowiedzUsuń
  9. stylowo, wygodnie i z pazurem. bardzo lubię takie stylizacje :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka zeppelinów jak najbardziej na tak, uwielbiam ich . i takie klimaty są również mile widziane, świetny kolor ramoneski ;)
    stylizacja przewspaniała, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie wyglądasz :) ładna koszulka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this rock style outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach wy nocne marki :) To tak jak i my, pozdrawiam Agnieszka (aguincredible.blogspot.com) z całą ekipą redakcyjną, oczywiście dodajemy do obserwowanych! I miejmy nadzieję, że w końcu dacie radę do Warszawy przyjechać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy w Warszawie! 24 września dokładnie. Jak się nic nie posypie, to będziemy na spotkaniu 'ambasadorek' Benefit, jest ono właśnie na 24 planowne. a że jest to poniedziałek... chętnie przyjedziemy wcześniej. Masz wtedy wolny weekend, czas i ochotę na tour de wawa z nami? ;))))

      Lona (z drugiego konta)

      Usuń
  14. podoba mi się najbardziej pierścień:) a torebkę też bym chwyciła:)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje klimaty :) To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka i buty - genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzęsy przykuły i moją uwagę :) Przepiękne :)
    Sama mam hopla na tym punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. prawdziwa rockowa dziewczyna z Ciebie - ale masz piekne rzesy!!!!!! wow !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tego typu stylizacje. Led Zeppelin to bogowie. Zgadzam się zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też chcę taką koszulkę!!! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do grzesznej mody:P franek ma jeszcze wiele skarbów:D

      Usuń
  21. uwielbiam te buty!!!
    3 fota świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz, wszystko mi się podoba:) Z chęcią będę obserwować:)

    Pozdrawiam
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mm, ale króciutkie szorciorki, seksiara! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. pomijając świetny pierścień - kolor ramoneski jest genialny !!!! rock girl, że mucha nie siada !! lubię to !!

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog, będę wpadać:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz w tym outficie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. koszulka jest fenomenalna! super set.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw, jednak ja zawsze przykładam największą uwagę do dodatków :P
    Torebka i pierścionek- są świetne! Całkowicie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna kurtka!! jaram się nią <3

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuje :) za to Ty, z pazurem co mi się bardzo podoba, świetnie Ci w tej stylizacji, a buty meeega, chętnie bym Ci je skradła ;p kurtka skórzana równie powalająca, mogłabym rzec że nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham twoje minki na zdjęciach sa boskie!♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Uważaj jak kiedyś spotkasz mnie ubraną dokładnie tak samo! Zmieni się tylko bluzka na Stonesów :D
    Swoją droga wielbie te tshirty amplified!

    OdpowiedzUsuń
  33. zakochałam się w tym outficie ! jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja;) Widać,że jesteś pozytywnie zakręcona!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Stunning pictures and a great outfit
    Following you,please follow back to keep in touch through comments!

    OdpowiedzUsuń
  36. Led Zeppelin - klasyka bluesa! kocham to:) moja przygoda z muzyką zaczęła się od Black Sabbath i tak podążam do dzisiejszego dnia za Księciem Ciemności :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam Wasze stylizacje - przepiękna prostota! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow, wyglądasz fantastycznie! :)

    zapraszam na mój nowy blog: http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wielkie brawa- zestaw naprawdę REWELACYJNY! cholernie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń