George!

Co łączy George'a W. Busha i Jeremiego Scotta? JA!
A dokładniej zdjęcia stroju, które dzisiaj widzicie. I choć może w świadomości społecznej Bush junior nie funkcjonuje już tak silnie, jak kilka lat temu, zapewne do końca życia pozostanie dla mnie symbolem nadużyć. Człowiekiem, który okłamał własny naród, by ten pozbył się oporów przed wkroczeniem i rezydowaniem w Iraku. 



Dlatego z przyjemnością Zamówiłam sobie tymczasowy tatuaż (Temporary Tatoo Kingdom, znalazłyśmy ich z Leną na Fejsie) z Bushem i dodałam do zestawu ze spodniami moro od Scotta właśnie. Bo mam wrażenie, że akurat w kwestii wzoru moro świadomość społecznej dość mocno oddziela go od pierwotnego przeznaczenia. Jest modnie, więc wszyscy noszą się na zielono przybierając barwy ochronne i wojskowe atrybuty (ot, choćby pagony). Moro mam i ja. Sprzed roku (ale to Adidas Originals, więc się nie starzeje). Zatem dla równowagi - jest i George. Moro na tak, Scott na tak, wojsko i George na nie.



 Lona is wearing: Zara blouse  |  Jeremy Scott for Adidas Originals trousers  |  Romwe jacket  |  Stradivarius shoes  |  nn bracelet&sunnies  |  Temporary Tatoo Kingdom tatoo  |  H&M earings

62 komentarze:

  1. Hi! I'm following your blog, hope you can follow my blog too :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna z ciekawszych stylizacji.
    nie wiem czy ostatnio nie najlepsza.
    moro i bluzka - rewelacja...
    co do tattoo - to nawet dla żartu tego "pana" bym nie chciała "nosić"...

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu George miał być dla równowagi, zresztą ma zaklejone usta na tatoo, ale oczywiście rozumiem twój punkt widzenia i popieram!
      Za komplimienty dziękować :D
      Lona

      Usuń
  3. Świetnie masz upięte włosy, za moro nie przepadam, kocham taki styl, ale bez moro :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej - nie każdy lubi to samo. I chwała Ci za to, bo ilość moro na ulicach teraz zdecydowanie przekracza średnią krajową :D

      Usuń
  4. Moro na tak, Bush na nie... a buty na hiper-mega-ultra TAAAAK!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, wprawdzie nie podchodzę do tematu tattoo na kolanach, ale zmywalny tatuaż kojarzy mi się z Bolcem z "Chłopaki nie płaczą" ;) Rozumiem, że to żart. Mimo wszystko jestem na nie.
    Nie wnikam, czym jest "moro" w świadomości społecznej; skoro noszą to od lat metalowcy, punkowcy, skinheadzi, wędkarze i blogerki, zakładam, że można sobie do tego dorobić dowolną ideologię. Jak dla mnie OK. Niemniej uważam, że świat lekko zwariował; dziś na decobazarze zobaczyłam brytyjską bluzę wojskową, jaką w demobilu można dostać za 20 zł, w cenie 90. Ciekawe swoja drogą, czy znajdzie się chętna do kupna tego jakże hot przedmiotu.
    Spodnie jak dla mnie OK, tylko te lampasy po bokach to trochę za dużo, no i mam podejrzenia (bezpodstawne może), że te zamki uwierają, jak się siedzi.
    btw nie jestem zwolenniczką Dablju Busha, ale wojska bym nie skreślała. Kiedyś byłam pacyfistką, ale już jakiś czas temu stwierdziłam, ze nie ma to racji bytu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację tylko powiedz ile tych faszynistek myśli o tym, że nosi atrybuty wojskowe? Dla części dziewczyn to tylko modny gadżet, chyba nie do końca się na to zgadzam :)

      Usuń
    2. Pewnie dla większości, nie dla części :) Tak na marginesie, zastanawiam się czasem, ilu chłopaków idzie do woja, żeby dostać ten fajny mundur i gadżety ;)
      Niemniej fajnie, ze myślisz o tym jako czymś wiecej niż modne gadżety. Pozdrawiam

      Usuń
  6. aaa Ilonka o tych butach marze, ale na razie nie mam tyle pieniążków :)) są świetne!!!!! i kurtka moja ulubiona, świetna stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbieraj zbieraj, bo są niesamowicie wygodne i pasują do większości rzeczy w szafie. nawet do moro dresu, jak widać u mnie na foto ;)

      Usuń
  7. wow.. nie odwazylabym sie na takie spodnie :) stylizacja z pazurkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne spodnie, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne spodnie, buty- wszystko!1Napatrzec sie nie moge:-)!!

    OdpowiedzUsuń
  10. perfecto! :)
    sama bym w to wlazła! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! Twoje spodnie są genialne! robią wrażenie! a o butach nie wspomnę bo mam takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, jak dla mnie bomba! Świetnie to wszystko połączyłaś! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pojechałaś po bandzie ! Jest nieziemsko. Tekst, strój i Twój wyraz twarzy. Ja pindole, ale sesyja ekstra ! lubię takie klimaty :D

    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. Lena - mi też się marzą takie denimowe mega klosze ;)

      Usuń
    2. hahah jeju ileż komplimentów! Nie pisz tak bo mi odbije :D
      Buziaki :*

      Usuń
  14. no to kogo w końcu są te spodnie :D :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moooooooooje! Zawsze i na zawsze moje. Raz Lenie pożyczyłam, ale one mają tylko jedną panią i tylko do mnie mówią mamo :D
      Buźka!

      Usuń
  15. podoba mi się taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie są kiepskie jak 95 % ubrań Jeremiego. No chyba, że mówimy o sztuce, wtedy jest zupełnie odwrotnie.

    Reszta może się podobać, kurtka, bluzka, tatuaż :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałem o wykonaniu tylko o wyglądzie. Nie uważam, żeby marka Adidas postawiła na słabe wykonanie, bo mam parę rzeczy i wiem. Typowo chodzi o to jak prezentują się rzeczy, które projektuje.

      Usuń
  17. waooo i don't know how to start...because i loved every piece and the jacket is sooo amazing! you look beautiful too...!!! i had a tatoo done right there 2!!XD

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! Cudowny outfit ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli o mnie chodzi, to wojsko stanowczo na nie!
    Ale moro - outfit na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ideaalny wojskowy look!
    super
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuudowne buty♥ i bluzka, no spodnie moro marzą mi się już od pewnego czasu. Ogólnie mi się podoba, tylko zamieniłabym na inny fason te spodnie, bardziej rurki.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Spodnie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem na TAK! a te buty - no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. doslownie wszystko mi sie podoba w tym zestawie : O

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz niesamowicie! <3
    Ubóstwiam te spodnie! Są rewelacyjnie jak i cała stylizacja! :)
    Świetny blog oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie :)

    Wracam po nie wielkiej przerwie!
    zapraszam na świeży post! http://leblogdesaly.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa pragnę Twojego topu!!

    OdpowiedzUsuń
  27. a mi się bardzo podoba twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale genialne spodnie ;o
    I przedostatnie zdjęcie, o mom! Kurdę no, wielbię ten zestaw, z całych sił! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja. :)
    Dziękuję za odwiedziny!

    hehe, no zacna, zacna :D ale on jeszcze ją na gumę i lakier układa, tu ma nie ułożone, bo po wyjściu z jeziora :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! :) Wyglądasz obłędnie :D.


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia Stylowy Naszyjnik Vintage - stare złoto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny mocny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz obłędnie!!! Nie wiem na co patrzeć!!! na spodnie czy bluzkę!!
    MEGA

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka jest świetna! chętnie bym taką założyła :) www.firststep2fame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. tatuaż kozacki :) super spodnie, są takie...inne niż wszystkie, które do tej pory widziałam na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  35. opadła mi szczęka! stylizacja MISZCZ!

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi sie ta stylizacja. :) wszystko dobrze dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  37. w Reserved kalosze kupywalam jeszcze w wakacje, dlatego nie jestem w stanie ci powiedziec czy teraz jeszcze są :) ale wszystko mozliwe! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Bardzo podoba mi się to połączenie - mimo tego, że ja osobiście nie widzę na sobie moro to na innych bardzo mi się podoba ten militarny styl ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. Love the t-shirt and the jacket! if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ciekawy i oryginalny zestaw!

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. o żesz! że ja dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga! jestem zachwycona i na pewno bede teraz juz stałą bywalczynią! mega mi sie podoba polaczenie spodni moro z luźną góra :)

    OdpowiedzUsuń
  42. łał!!! boskie spodnie, marzą mi się takie! zestaw z pozory trochę groźny, ale robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kurcze chce te spodnie dresoweeeee!!!!!!! Pomozcie! Czy gdzies je jeszcze znajde???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba poszperac na allegro, ebayu - to był model Jeremego Scotta.

      Usuń