London Trip [Invitation]

We're back!!! Umęczone zwiedzaniem w szaleńczym tempie, wkręcone w styl Camden Town, zakochane w miejscowym piwie ale oraz uprzejmości tubylców (no bo taki to dziwny kraj, że nawet narkomani z dzielni uprzejmi, a żebracy brzmią jak poeci), obkupione w nieprzyzwoicie tanie bluzki i biżuty, zdziwione ilością polskich produktów w sklepach i oczarowane parkowymi wiewiórkami.

W ciągu następnego tygodnia postaramy się pokazać jak najwięcej smaczków z naszej wyprawy, a dziś mamy mały dowód na to, że nawet w permanentnej szarówce widzimy Londyn jako multikolorowe, inspirujące miejsce. Oto my, Londyn i kolorowe klimaty. To jak, mamy szansę zrobić karierę w Bollywood?


London Trip from lena lona on Vimeo.

12 komentarzy:

  1. haha ten filmik Wam się udał:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak kolorowo :D
    zazdroszczę wyjazdu! ja póki co nie mam co liczyć na jakiekolwiek wyjazdy poza: Wrocław-dom, dom-Wrocław :D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły ten trip ;)
    ja do Londynu muszę w przyszłym roku koniecznie ;) jestem cichą wielbicielką Wysp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do Londymu wybieram się jakieś 3 czy 4 lata i nie mogę dotrzeć. Co ciekawsze do Paryża mam chyba niecałe 400km i też nie mogę dotrzeć.
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Camden i jego niepowtarzalny klimat!!!Zawsze jak jestem w Londynie to nieodłączny element wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bollywood stoi przed Wami otworem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł z tym filmikiem! :) Czekamy z niecierpliwością na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jaja ! nie odbierzcie mnie źle ale mi się bardziej ten film skojarzył z jakąś ponarkotykową wizją , chociaż wersja - bollywood - też jest ok :) cieszę się, że wróciłyście ;)

    hehe, niezłe jesteście, niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bollywood juz jest Wasze:))) jestescie super!! pa

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowita muzyka, świetny jest ten filmik

    OdpowiedzUsuń