Winter is coming...

Chłód. Szarówka. Mocne podmuchy wiatru. No zimno, cholera! 
A ja tu w szyfonach i sandałach robię za Lady Magbeth...



Tytuł posta nawiązuje oczywiście do pogody za oknem, ale także ukochanej "Gry o tron", której trzeciego sezonu doczekać się nie mogę. Zwłaszcza wtedy, gdy na ścianach fejsbukowych zapanowała histeria na punkcie startu kolejnego sezonu "Gosspi girl" (nie zrozumiem chyba nigdy fenomenu tego serialu), robi mi się trochę przykro, że nie mogę zadośćuczynić i swojej serialowej manii i pooglądać, jak Targaryenowie, Starkowie i Lannisterowie mordują się ile wlezie :D

Tymczasem zapraszam na zdjęcia. To, co widzicie w wietrznym tańcu, to wyprzedażowy łup ze Stradiego, sukienka (bo jest to sukienka) z rozcięciami na plecach i na nogach. Lena ma swoją, ja swoją. A ponieważ nie wybieram się w najbliższym czasie na żadne wielkie gale, schowałam półprzezroczystą górę pod t-shirtem z szafy męża, uzupełniłam skórzaną kamizelką z MishMash, wisiorkami z Venezii, rajstopo-zakolanówkami E-Lady (też mamy z Leną identyczne, to chyba początki bliźniaczej ubraniowej choroby ;)) oraz ukochanymi sandałami Marni

Lona is wearing:  Stradivarius dress, bag  |  husband's closet tee  |  sh jacket  |  Marni for H&M shoes  | 
MishMash vest 
  |  E-Lady tights  |  Lilou, Lemon Gallery bracelets  |  Venezia necklaces



45 komentarzy:

  1. sexi :D nie no, żartuje :D ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka<3 Mam już w domu 3 pierwsze części Gry o tron (książki), teraz tylko muszę zacząć czytać:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pomysł jak ją o takiej porze ubrać, w sensie z czym zestawić:) super stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kurtka!
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się jaram !
    najlepszy set jaki widziałam w ostatnim czasie *______________*

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w Twojej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica i buty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dane :) buty i nad kolanówki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz zjawiskowo i niesamowicie oryginalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ilonko wyglądasz:) Pasują Ci takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że w porównaniu do książki serial ssie, więc jeśli jeszcze nie przeczytałaś "Pieśni Lodu i Ognia" to nadrób szybciutko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wpisujesz sie w te jesienne, pochmurne klimaty! :) Swietny łup!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, kobiecy i z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja, ale jak tak ogladam zdjecia to coś mi nie pasuje... ten styl kompletnie nie pasuje do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się bardzo podoba! naszyjniki sa piekne!!

    OdpowiedzUsuń
  16. pamiętam, ze w sklepie całkiem spodobały mi się te buty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love it!!!

    xxx

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i w szyfonach,może i w sandałach ale jak mi sie to podoba ajjjj

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie rockowe stylizacje... bardzo Ci ona pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, wygladasz super!! Totalnie moje klimaty :D I znowu tak sliczne zdjecia ze swietnie dobranym tlem... super klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. super wygladasz !!!!- swietna rockowa stylizacja - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. jedni lubią takie seriale, drudzy inne, i nie ma w tym nic dziwnego, każdy ma przecież inny gust :P ja np. należę do "obozu" "gossip girl", a właśnie nie kumam fenomenu "gry o tron" i chyba nigdy się do tego nie rpzekonam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz wspaniale, wszystko idealnie do siebie pasuje, a poza tym kocham czarny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Co tam Plotkara, lepsza premiera nowego sezonu Pamiętników Wampirów, haha :D <3
    Spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna spódnica, świetna bluzka, świetne buty. set 100 % me gusta ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna stylizacja, wszytsko idealnie ze sobą połączone! czerń na topie zawsze
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    całuje:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak! To jest to :D Świetnie wszystko ze sobą zestawiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  28. o wow! świetny, mocny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  29. No ja nie wiem - nie zimno Ci ??
    Hehe.
    Nawet jeśli - trudno ! Bo wyglądasz interesująco.
    Jesteś widoczna,charakterystyczna, jesteś sobą ;)

    a do tego czerń.

    i już mnie masz ;) zachwycam sie !

    OdpowiedzUsuń
  30. a było tak dobrze!!! po co sie szpecisz dziewczyno!!!???!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. połączenie butów z odsłoniętymi palcami i rajstop nie było dobrym pomysłem... reszta jest jak dla mnie OK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są dały i rajstopy grubsze niż 40den są w porządku!

      Usuń
  32. nie widzę nic dziwnego w tym by napisać że ten zestaw jest sexy i ty też tak wyglądasz, mnie się zestaw podoba, jest z pazurem, fajnie że założyłaś bardziej sportową kurtkę, a nie skórę, bo było by to zbyt oczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. no zimno, cholera... ale jaki efekt... warto było nieco pomarznąć =]

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku, ten zestaw jest perfekcyjny! Mój najulubieńszy, zjawiskowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem pod ogromnym wrażeniem! genialny zestaw :)
    wszystko tak dobrane.. wow!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kurtka i t-shirt! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo odważnie, mrocznie, rockowo i baaardzo w moim guście! Uwielbiam Wasz styl!

    OdpowiedzUsuń