Lona of the woods



Największą zaletą tegorocznej jesieni ogłaszam możliwość częstego (i bez szczególnej okazji) noszenia kapeluszy. A jeśli do tego owo nakrycie głowy, wzorem mojego (które ze sklepu Glitter pochodzi) posiada wartość dodaną w postaci piórka godnego Robina z lasu Sherwood, można w namaszczeniem biegać w rajtuzach i szkockich kratach, co niniejszym czyniłam tej soboty.


Bardzo podobną kraciastą spódnicę nosiłam na studiach. Fajnie wracać do starych nawyków. To chyba nazywa się dojrzałość, gdy - po bardziej lub mnie udanych eksperymentach - człowiek dochodzi do wniosku, że jednak ubrania z lat licealnych czy studenckich nie były pomyłką, a raczej raczkowaniem własnego osobistego stylu. Dokładnie zresztą z tych samych pobudek wracam do kupowania koszul i bluzek koszulowych jako podstawy jesiennej garderoby. Czarne, kraciaste, jeansowe, znakomicie grają z kapeluszami. Dodatkowe ozdoby są zbędne. W końcu Robin nie biegał po lasach obwieszony jak choinka ;) Jedyny wyjątek zrobię za to chętnie dla świecidełek na butach. Bo do botków Sequin ze złotymi aplikacjami mam słabość po prostu.



A jak się fotografowanie przedłuża to mówię Lenie, że ... ;)

Lona is wearing: Glitter hat  |  Camaieu blouse  |  Romwe PU jacket (buy also here |  Orsay skirt  |  Sequin boots (buy also here) |  Stradiviarius bag  |  Gatta tights  |  Pilgrim necklace  |  Primark earings


74 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w kapeluszu ;] Urocza stylizacja!
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kapelusze:) wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Lono, tak Ci strasznie twarzowo w tym kapelutku :-)))

    A co do ubran, tez lapie sie na tym, ze coraz czesciej wracam do tych noszonych w czasach liceum - cos w tym jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. kapelusz mam, piękny, czarny ma może rok i leży na półce bo jak się okazało mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusz jest świetny :)
    Ja nosiłam podobną spódnicę w liceum.

    OdpowiedzUsuń
  6. W kapeluszu Ci wyjątkowo do twarzy :) ps. Czy możesz polecić jakiegoś dobrego fryzjera w Katowicach lub okolicy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecimy pewnie we dwie.
      Ja, Lena, gorąco Berendowicz&Kublin. Warto zainwestować, porozmawiać z fryzjerami, dowiedzieć się co i jak.
      Są tam też tzw, akademię, gdzie za symboliczne 5 zł uczą się kublinowi adepci.

      :)

      Usuń
    2. Dziękuję, muszę wypróbować :)

      Usuń
  7. Mi taki kapelusz bardziej kojarzy się z myśliwym z dwururką na plecach i wiernym ogarem u boku :D Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, dwururka na krnąbrnych facetów :D

      Usuń
  8. Ilona - już dawno nie miałaś tak pięknego posta!
    a ostatnie zdjęcie to chyba sobie wydrukuję i powieszę na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny jest ten kapelusz i kraciasta spódnica:D

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są fajne !
    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohhh kapelusz i kurtkę chętnie bym Ci podwędziła! Są rewelacyjne!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny strój ; )
    czapka i buty zachwycają ; >

    OdpowiedzUsuń
  13. tez powtorze po raz kolejny - kapelusze sa swietne!!!!
    piekna stylizacja:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica i buty cudowne!
    cały look jest świetny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. a make up jak? Bo ostatnio trochę nowości testujemy i twarze się zrobiły polem do eksperymentów :D

      Usuń
  16. Wow, ale super zdjęcia! Wygladasz pięknie, kurtka jest przewspaniała! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. You are absolutely adorable! Loving this outfit!
    xo TJ

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kapelusik!!!!, u nas też w najbliższym poście - kapelusz.Mój nr 1 tej jesieni. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. Kapelusze - jestem jak najbardziej na TAK! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kapelusze i to jak genialnie potrafią urozmaicić każdy zestaw ! Bardzo fajny zestaw, szczególnie podobają mi się Twoje botki ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie!


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapelusz cudownie uzupełnia cały zestaw, pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w bucikach <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty i spódnica ♥ pierwsza klasa !
    świetny wybór !
    pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze tu napiszę - naprawdę swietnie Ci w tym kapeluszu! Jedyne co przychodzi mi na mysl to swiezosc, swiezosc i swiezosc:):)I to pomimo czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, piękny z Ciebie Robin Kochana :) w kapeluszu wyglądasz nieziemsko :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta spódniczka, mam dwie podobne, bynajmniej nie nowe. Moda lubi powracać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Całość współgra świetnie, ale ten kapelusz faktycznie jest cuuuuuudowny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy blog. Trafiłam tutaj z MP, obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jak mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych. Zapraszam:) youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. To bardzo miłe słyszeć, ze się podoba :)

      Usuń
  30. wspanialy kapelusz, kurteczka genialna a buty to moje marzenie!!
    Świetne odważne zestawienie!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow kurtka ma genialny krój! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula w moim guście... kapelusz mi się podoba. Może kiedyś skusze sie na taki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pewnie! Kapelusze są naprawdę super :)

      Usuń
  33. Lona, Lona.. urodziłaś się by chodzić w kapeluszach! ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Kapelusz jest świetny - to piórko rewelacyjnie do niego pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. przyznam, że też chciałam koturny, ale carmelowe zostały u babci, a w domu miałam tylko jasno beżowe, które średnio pasowały kolorystycznie do zestawienia ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. ładny dodatek do kapelusza

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale piękny kapelusz! Zestaw pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie skomponowana całość ! buty <3

    buziaków sto !

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz! ;) kapelusz idealny, troche przypominający czapkę włóczykija ;)
    Buty chętnie przygarnęłabym do swojej szafy.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. You look so nice. I like your hat.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. zapraszam, konkurs dla każdego :) muszę powiedzieć, że kapelusz dodał Tobie charakteru i świetnie się prezentuje z skórzanymi akcentami :) buty mnie powaliły - oczywiście pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. &Lona

    Zdjęcia robię po wsiach hehehe, nie no ja podróżuję pomiędzy Tychami i Lędzinami i na odwrót. Ogólnie i tak mam wiele miejsc do fotografowania, jest jeszcze Bieruń, Mysłowice i Katowice :) No i w Dąbrowie mam upatrzone miejsce, niestety pogoda do dupy, szkoda, że tak późno zacząłem blogować.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze się nie przekonałam do kapeluszy, ale mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi, bo na kimś podobają mi się szalenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj, miśki, miśki, chciałabym mieć Waszą naiwność... ;-) To, że tego bloga prowadzę od pół roku nie znaczy, że zajmuję się tym również od tego czasu. Siedzę w tym bizie już niemal 5 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miśkuj nam tu :D Milena bloguje od 17 roku życia (a że już nie pierwszej świeżości dziewczyna, to wyjdzie tego więcej, niż 5 latek, ale chyba raczej nie chciałybyśmy oglądać początków jej radosnej twórczości hehe), a ja mam 30 na karku, więc podtrzymuję - Mirello, ty młokosie :D:D:D

      Usuń
  45. The layering is awesome, love the mix of textures... Great look!

    xx
    5th&6th

    OdpowiedzUsuń
  46. Robiłyśmy dziś zdjęcia i na niektórych podobnie jak Ty miałyśmy zarzuconą marynarkę na ramię.. to chyba ostatnio modne, tak wnioskujemy ;p
    Macie rację, kobieta cudną jest, a jeśli tak nie jest, trzeba sobie to wmawiać hhheh;)
    Pozdrawiamy,Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  47. No cóż, ja też jestem ze śląska i na śląsku urodzona... ale w przeciwieństwie do Ani, nikt się o mnie nie upomina i nikt stamtąd się do mnie nie poczuwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajne buciki:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. spódnica w kratę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mamy chyba ten sam kapelusz!
    Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny zestaw! ;) Buty są mega
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. niesamowite buty i kapelusz ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna stylizacja! piękne buty xx
    www.aniacyk.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń