Marilyn in the crowd.

Nigdy nie byłam szczególną fanką Marilyn Monroe. Nie sądzę, by była wybitną aktorką. Nie była także aktorką najpiękniejszą. Jak to się zatem stało, że stała się nie tylko legendą kinematografii światowej, ale ikoną kobiecości? Czy to za sprawą słynnych platynowych loków, zmysłowo obniżonego głosu, a może dzięki skróconym obcasom, dzięki którym poruszała się zmysłowo kołysząc biodrami?






Trzeba to przyznać otwarcie - M.M. po prostu robiła wrażenie. Nie jest ważne, jakimi sposobami osiągała ten efekt. Charyzmą, talentem i seksapilem mogłaby obdzielić dziesiątki innych kobiet. Dlatego, mimo iż nie czuję się fanką ani tym bardziej fascynatką czerwonoustej blondynki, z przyjemnością wybrałam w E-Lady tunikę z jej podobizną (moim zdaniem bardzo udany produkt ze świetnej jakości nadrukiem) i postanowiłam nosić ją... z czerwoną szminką na ustach. Reszta zestawu dobrana jest już jednak w stylu mojej 'drugiej skóry' - czerniach, złotych akcentach i skórzanym beżu. Ach, no i jeszcze zabawny akcent - zegarek Glitter, którego wcale nie noszę na ręce.












Lona is wearing:   E-Lady tunic, Bershka trousers, Sequin boots, Monnari leather jacket, Glitter watch, Camaieu headband, Stradivarius clutch, Venezia necklace


Ps. Podobną tunikę, albo dowolną rzecz ze sklepu E-Lady możecie sprawić sobie i Wy - od wczoraj na blogu trwa konkurs, w którym rozdamy trzy bony zakupowe o wartości 300 PLN! [Klik!]

52 komentarze:

  1. Twoja szminka ma niesamowity kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spośród wszystkich Twoich rzeczy najbardziej lubię tę koszulkę! Też bym chciała mieć t-shirt z Marylin:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie mów, nie mów - jeszcze całej szafy nie pokazałam. kto wie co tam jeszcze jest fajnego ;)))

      Usuń
  3. love your outfit! :))

    awallflowersjournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. buty super i ta kopertówka cudna

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, podobają mi się te buty *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i torba są świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) piękna koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie, bardzo podoba mi się połączenie czerni ze złotem na dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw, jednoczesnie dziewczecy i z pazurem! Pieknie Ci w tej opasce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluzka , od zawsze uwielbiam Marilyn <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tak, jestem ZACHWYCONA !!!! Cały set jest genialny i podoba mi się każdy detal ! Super :) Gratki za naprawdę niepowtarzalny set!

    ps. no i wyglądasz prześlicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamo!!! Pięknie Ci z takim intensywnym kolorem na ustach!!!! proszę tak częściej!

    A fenomenu MM nie rozumiem- ani ładna, ani tym bardziej zgrabna, talent... mhm... trudno mi ocenić, bo zwyczajnie nie mój klimat jeśli chodzi o filmy, w których grała. Cały jej seksapil też jakiś taki wykreowany, grany, na siłę mi się wydaje. A jednak ma w sobie to "coś". No musi mieć i już, skoro zaczarowała i dalej czaruje. A że ja tego nie widzę, to widać problem jest we mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. MM to taka ikona, i tak już chyba zostanie :) choć wiadomo, jednym podoba sie bardziej innym mniej (mnie np. mniej:D) ten zegarek z glitter jest świetny! takiego jeszcze nigdzie nie widziałam :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kompletnie nie jestem fanką MM, nie rozumiem szału na nią, no ale ok :) wyglądasz fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie jesteś facetem.

      Usuń
    2. no tak, faeci chyba wszyscy lubią popatrzeć sobie na MM albo jej klony z Playboy'a ;)))

      Usuń
  15. koszulka całkiem całkiem, ale mnie najbardziej podobają się twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jeszcze nie raz je tu pokażę, bo są bardzo fajne - pasują praktycznie do wszystkiego i bardzo lubię je zakładać :) z Sequina.

      Usuń
  16. Prześlicznie, jak zawsze wspaniałe buty i niesamowita torebka, super
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    ola

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pięknie wyglądasz, cudownie!
    buty rewelacyjne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the tee, the jackey, the boots...well...everything!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie powiemy TAK dla złota na dodatkach.
    Zawsze eleganckie, stylowe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Buciki są naprawdę niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie tylko koszulka ale również buty są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Buuuuuuuuty!

    za wieczne podglądanie i machanie do mnie z zakładek nominowałam Cię do Liebster Award (więcej info w linku) http://nightofhunting.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo chociaż... nie wiem o co kaman :D
      Lona

      Usuń
  24. Niepowtarzalna i nie do podrobienia - Marlin Monroe :))

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja wręcz przeciwnie - od zawsze byłam fanką Merlin i dlatego tą koszulkę muszę mieć : )) - jest boska ! Całość bardzo fajnie zgrana , dodatki super dopełniają całość no i ta czerwona szmina -po prostu super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam opory przed tak mocnym kolorem na ustach bo robią się wtedy takie... duże ;) ale tez mi się podoba, zawsze uważałam, że czerwień jest zarezerwowana dla pań po 30-tce więc już mogę ją nosić :D

      Usuń
  26. Pięknie wyglądasz.
    Bardzo podoba mi się Twoja kurtka i buty.
    Udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi, I like your blog, should we follow us each other. I follow you right now.
    http://kaestis.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się kolor kurtki! Bluzka i buty świetne, mówię duże hot ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. cudnie wygladasz - buciki wymiataja:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziekuje za odwiedziny u mnie :) i nie pomyslalabym ze zdjecia w galerii moga wygladac fajnie, a tu prosze :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pasaż nowego dworca w Katowicach :)
      Jedno z niewielu miejsc w centrum, gdzie po 19 jest na tyle jasno, że mój aparat daje radę ;)
      Lona

      Usuń
  31. Bardzo fajny zestaw! świetna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  32. już miałam chwalić Lenę, za najnowszy misiowy zestaw - tymczasem natknełam się na Twój i jestem absolutnie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję! Choć jej misiowa stylizacja mnie totalnie urzekła!
      Lona

      Usuń
  33. wyglądasz bajerancko! :) bardzo Ci pasuje taki kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń