Russian Roulette


Ciągle spieramy się z Leną o wzory. O pantery, lwy, węże, motywy ludowe. Ja je uwielbiam, ona nie znosi (no chyba że na futerku a la Kate Moss, ale to chyba raczej z miłości do Kaśki, niż szacunku dla deseni). Dlatego kiedy w ubiegłą niedzielę wybierałyśmy się razem do katowickiej Silesii, na przekór jej cętkowstrętom postanowiłam postawić na swoje ulubione połączenie wzorów i kolorów, które zresztą pół żartem pół serio nazywam stylem 'na ruską babę' (co jest oczywiście skrótem myślowym, bo chodzi mi raczej o wizualizację rosyjskich i ukraińskich nowobogackich do złota, skór zwierząt i futer).


Widzicie więc sukienkę Mango, całą w cętko-ciapki (oczywiście w tygrysiej kolorystyce), jest trochę skóry na rękawach kurteczki, jest złoto na szyi i złoto na dłoniach, jest tłoczona w zwierzęcy wzór kopertówka i złote detale na butach, a nawet rajstopy imitujące pończochy (legendarne nylonowe House of Holland - do kupienia w necie w E-Lady). Całości dopełnia futrzany kołnierz i dość mocny makijaż (z obowiązkowymi różowymi policzkami i różowym, bardzo mocno iskrzącym błyszczykiem). I co? Jak dla mnie absolutnie do noszenia! I to nie tylko w porze wieczornej (co się niestety odbiło na jakości zdjęć - jednak mój obiektyw jest za ciemny, damn!).


Lona is wearing: Mango dress (buy here |  jacket H&M  |  shoes Sequin  |  fur collar &cluth Glitter   | ring Blink-Blink   | bracelets Promod  |  tights House of Holland via E-Lady  |  belt Primark  
Make up: Daria (Benefit&YSL cosmetics)



PS. A wiecie, że na blogu trwają dwa konkursy? w tym jeden organizowany wraz z E-Lady (można wygrać 3 bony po 100 zł. na zakupy, ot choćby takich rajstop House of Holland jak moje), a w drugim rozdajemy aż 20 mini baz pod podkład marki Benefit (polecamy!). Linki: KONKURS1, KONKURS2. Zapraszamy do udziału, zostało już niewiele czasu.

55 komentarzy:

  1. Wyglądasz zjawiskowo ! Kopar mi opadła i tyle ! :) extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ludu to dopiero komplement na otwarcie. dziękuję bardzo! strasznie mi miło :D Lona.

      Usuń
  2. Wyglądasz świetnie! Bardzo podoba mi się sukienka! Nie ma co <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie! :) I sukienka i kurtka i buty mrau

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your fantastic look! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. fenomenalny look. Bardzo mi sie podoba, mega kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę tylko powiedzieć, że wyglądasz przepięknie w tym kołnierzu!!!!!!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw i pięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra sukienka , wyglądasz w niej naprawdę pięknie :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, uwielbiam wasze zestawy, bo niemal w każdym looku przemycacie coś z rockowego stylu, co bardzo sobie chwale ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia zjawiskowe, pięknie wygladasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. akurat tu popieram Lene :P choć jak oglądam blogowe stylizacje to częściej niż kiedyś zmieniam zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to będę cię gnębić zwierzakami, aż cie choć trochę przekonam :D
      Lona

      Usuń
  13. piękny i na pewno ciepły kołnierz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta stylizacja chyba najbardziej mi się podoba :) Kobieca i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudownie !
    świetnie wyszły foty !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ilona - masz przefantastyczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zasługa Darii, kuzynki Mileny, która nie dość że prowadzi świetnego bloga kulinarnego (zlinkowałam pod opisem ubrań/make-upu) to jeszcze jest makijażystką i właśnie na salonie ekspertów pracowała dla Benefitu w SCC :))) Byłyśmy ją odwiedzić no i... pomogła mi dopełnić wizerunku 'ruskiej baby' :D

      Usuń
  17. Stylizacje tworzyłam na stronie przymierzaj.pl.
    O tej stronie napisałam w poście :
    http://dominicasinspirations.blogspot.com/2012/08/12-pati-przymierzajpl.html

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ogólnie panterkę uwielbiam!:) Twoja stylizacja dzisiejsza jest po prostu mega!:) aha i masz swietnie wymodelowana/ wycieniowana twarz!:) pozdrawiam, Marta:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny outfit:)cudna panterka

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny strój, bardzo fajne buty. świetna jesienna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  21. zjawiskowo Ci w tym futerku!!! I sukienka, miażdży wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie, ostatnio na targu staroci podziwiałam futrzaka, ale kobietka wyskoczyła z taką ceną, że odrazu mi się odechciało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. przeslicznie- uwielbiam leopardzi wzór. idealnie zestawiony
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrowienia,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny wzór i świetny zestaw ! Pozdrawiam :) http://magdaswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweety!
    You asked me about qualitiy of intimissimi clothes!
    I only say you that i.clithes have a high qualitiy!


    Laura xxx
    http://vivelamodaa.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne zdjęcia!. Bardzo ładnie wyglądasz :).
    Dzięki za odwiedziny i komentarz. Buziaki,
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  27. ten futrowy kołnierz jest cudowny. wiesz, nie mogę przestać patrzeć w twoje oczy na tych zdjęciach.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczy to zasługa makijażystki Darii - niestety bez tych kresek wyglądam jak 13-letnie dziecko :D

      Usuń
  28. uwielbiam rosyjskie klimaty, więc jak dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajnie:) lubie płaszcze z takimi kołnierzami

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie futrzane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  31. What a stunning outfit, you look gorgeous! I am following you on GFC, I hope you will follow me back.

    www.hungrycaramella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. sexy and chic! wonderful

    OdpowiedzUsuń
  33. swa miłością do dzikości Rosja jest mi bardzo bliska wiec jestem cała na tak :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. To kurteczka + kołnierz noszony oddzielnie.
      Pozdrawiam! Lona

      Usuń
  35. uwielbiam motywy zwierzęce a do tego te piękne zdjęcia, magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem zachwycona całością, piękny kolor ma ten futrkowy kołnierz.

    OdpowiedzUsuń
  37. wygladasz zbyt masywnie w tym kocim motywie

    OdpowiedzUsuń
  38. ruska baba w Twoim wydaniu jak najbardeziej na tak !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. masz niesamowita urodę i świetny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń