Wild Love.


Każdy ma jakiegoś bzika... ja tam jestem kociarą. 
Rozczulają mnie różowe nosy, odstające uszy i cieniutkie wąsy. Odkąd tylko oderwałam nogi od podłogi, ganiałam za kotami. W domu kot być musiał. Z pierwszą kotką Kiką przeżyłam lat 12. Do dziś się zastanawiam, jakim cudem obdarzała mnie miłością po wszystkich fundowanych przez kilkuletnią mnie męczarniach (zawijanie w koc, wożenie w wózku dla lalek, obsesyjne noszenie na rękach i inne głupie pomysły, które dla każdego kota muszą być potwornością). Potem były dwa kolejne koty, aż do pełnoletności. I dwa kolejne na studiach, zaraz po studiach. Teraz Tosia, pierwszy kot małżeński, który powiększył naszą podstawową komórkę społeczną.



Wszystko, co ma wąsy, uszy i potrafi mruczeć jest dobre :) No dobra, nawet jeśli mruczeć nie potrafi. Wystarczy, że ma zarys uszu - jak ta koszulka ze zdjęć z wydżetowanym zarysem kociego łebka - moja pamiątka z Londynu. A do niej dobrany duży pierścień (boski! z Blink-Blink), kurtka z sh i ulubione szare koturny. Do tego przydymione oko wykonane naturalnymi mineralnymi kosmetykami Era (właśnie testujemy całą ich linię do makijażu, dobrze się zapowiada!) Ach no i oczywiście jeansy, te też mają ciekawą historię.

Pamiętacie naszą wycieczkę do siedziby Patrol Jeans? Niesamowite, że jeansy, które pamiętamy jeszcze z lat nastoletnich są nasze, śląskie. Projektowane w Katowicach :) Jest więc sentyment, lokalny patriotyzm  ale nade wszystko poczucie, że 'patrolowcy' wykonują kawał dobrej roboty. Jeansy dobrze się układają, są ładnie wykończone (tego nie widać na foto, ale w środku są całe w lamparcie cętki!) i mają ładny, soczyście błękitny kolor. Prawdziwe blue jeans. Śląskie!


Patrol jeans  | Primark blouse, earings  | sh jacket (also buy here) |  Blink-Blink ring  | Asos wedges  |  Lot of Clothes clutch  |  Apart bracelet  |  Bershka belt  |  Make up: Era minerals face powder, eye shadow, bronzer



Kochani! Team zarządzający marką Patrol chciałby się z Wami podzielić zimowo-jeansowymi gadżetami. Przeznaczyli dla Was 15 zestawów firmowych kubków i ogrzewaczy do dłoni (w każdym zestawie 2 kubki i 2 ogrzewacze). Proszą tylko, abyście polubili ich profil na Facebooku (TUTAJ>)  i zostawili pod tym postem komentarz ze swoimi danymi z Fejsa (imię, nick). Zgłoszenia zbieramy przez 4 dni (do 2.12.12, g.23.59) a w poniedziałek powiemy Wam, kto dostanie miły prezent Mikołajkowy :)


192 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz ! buty są rewelacyjne !
    pozdrawiam
    Mała Czarna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, pamietam te dzinsy z czasow liceum...
    Bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny look! bluza jest świetna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. buty świetne. Miłości do kotów niestety nie podzielam:)
    http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny t-shirt i świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/piekny-oryginalny-fioletowy-plaszcz-trencz-i2822338508.html

    OdpowiedzUsuń
  7. T-shirt jest świetny :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznaś :)

    a do tego konkursu
    Anna Kawecka
    Ancia

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pogardziłabym takim t-shirtem (:

    a co do konkursu:
    Monika Kędzierska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ksenia K.
    xkinspiritx

    Koty są kochane.:) Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. boska koszulka..świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    zgłaszam się do konkursu :) na fb lubie jako Danuta Woszczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się niesamowicie podoba tatuaż na ręce..
    fb konkursowe: Karolina S. (Loola)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja co prawda za kotami nie przepadam, za to uwielbiam psy (najepiej takie wielkie i ciężkie:D) świetnie wyglądasz! szczególnie podoba mi się top i biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) na fb jako IzaBella G.

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszka Borowska
    FB-Agnieszka Borowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Dżinsy bardzo zacne, a mnie się spodobały szczegóły: paseczek i lakier na pazurkach :)
    Koty lubię platonicznie, niestety nie bardzo mogę sobie pozwolić na zakocenie - za często wyjeżdżamy, a kot by tęsknił.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, ja za kotami nie przepadam,za to mój mąż ma dokładnie takie bzika jak Ty:D Świetny zestaw, wygodny i luzacki-lubię takie:)A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bez kotów świata nie widzę :)
    Moje dane z fb: Agnieszka Pawałowska

    OdpowiedzUsuń
  19. My tez mamy kota Nelsona i Jagoda go czesto ppniewiera a on za nia swiata nie widzi i chodzi za nia jak pies ,spi w jej nogach i czeka pod drzwiami az wroci z przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gabrysia, Gabriela Szyszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja ;*. Nic dodać nic ująć :)

    Dopiero co założyłam bloga, więc była bym Ci wdzięczna gdybyś weszła do mnie i wyraziła swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ze mnie jest Psia MAma ale kotki też uwielbiam :) Świetnie wyglądasz i masz fajne tatoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudnie wygladasz .... wow:))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super buty i pierscionek, koszulka jednak strasznie bazarowa. Może bez tego napisu...

    OdpowiedzUsuń
  25. Anna Sadzikowska-Gajda
    Gajaneczka

    OdpowiedzUsuń
  26. im bardziej poznaję ludzi tym bardziej kocham zwierzęta!
    koty najbardziej :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie jestem kociarą , ale On jest więc rozumiem Twojego kociego bzika :)
    Pięknie wyglądasz. Dawno do Was nie zaglądałam i już się trochę stęskniłam !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim bzikiem sa za to psiaki, ale chlopak ma kotke brytyjska niebieska i jestem w niej zakochana, a szczegolnie w jej bursztynowych oczkach :) co do stylizacji to zachwycam się Twoimi pieknymi, kobiecymi ksztaltami, ktore te spodnie jeszcze bardziej podkreslily, a także kocia koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozdrawiam
    Magdalena Wójcik

    OdpowiedzUsuń
  30. za fajnego tego bloga macie!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. chcę kubeczki ;P
    thekariland@gmail.com
    Kalina, MikalaFashion

    OdpowiedzUsuń
  32. Natalia Jarnańczyk

    OdpowiedzUsuń
  33. Karolina Czarnowska
    inkowska

    OdpowiedzUsuń
  34. Również jestem wielką miłośniczką kotów- a w szczególności swojego Mewianka. Kocie motywy na ubraniach są super, biżuteria także. Jest jeszcze 1 rzecz, która łączy wszystkie kociary (w związku z ubraniami oczywiście)- rolka "odsierszczająca" :)

    Jagoda Sz.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też kocham koty ale mam psa który ich nienawidzi więc posiadanie obu mogłoby się skończyć tragedia

    świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  36. nick na fb: Edyta Grzegorczyk

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostawiam komentarz z fejsowym nickiem, a właściwie z imieniem i nazwiskiem - Paulina Adamska.

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka! <3

    Nina Walocha Leszczyńska :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pozdrawiam nick z fB Karina Wolf-Gawrysiak

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się do konkursu - Joanna Cieślińska

    OdpowiedzUsuń
  41. Justyna - http://facebook.com/justyna.mazurkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ fajne te kubeczki, zgłaszam chęć picia w nich kawki :)

    facebook- Natalia Grajner

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kamila Gonsior fb: Kamila Gonsior

    OdpowiedzUsuń
  45. Nick z facebooka: Jolanta Teresa Gloka

    OdpowiedzUsuń
  46. Edyta Nowakowska

    OdpowiedzUsuń
  47. Sylizacja jak najbardziej na codzień. Podoba się.
    Nick z FB: Marta Koncka

    OdpowiedzUsuń
  48. Anna Czerwinska

    OdpowiedzUsuń
  49. Aleksandra Pałys

    OdpowiedzUsuń
  50. Agnieszka R - D
    :)
    meil: ard4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny zamek na ręce ;)

    Co do konkursu - Anna Piotrowska (Azunia)


    :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Katarzyna Michałowicz - to mój 'nick' na FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne buciki mmm :)

    fb konkursowe: Marta Gawełek (martitkagie)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się Małgorzata Piotrowicz

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcie:)
    Zgłaszam się do udziału w rozdaniu- Karolina Masłowska :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Magdalena Liśkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  57. buty genialne ;p nie za niskie nie za wysokie ;D

    a do konkursu to Izabela Budzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny kształt kubeczków. Lubie takie :-). Pozdrawiam, Ania, aniabednarz z fb.

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne buty i pierścionek czadowy!:)Ps.do konkursu BASIA WEJSIG Pozdrawiam serdecznie ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Joanna Szeląg, Asia Sz.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gosia Gawlak

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne butki
    Danuta Gutowska

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajny blog:)

    Dane do konkursu to: Małgorzata Maj

    OdpowiedzUsuń
  64. :)
    Magdalena Mazurek (madzior79)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Kociary są najlepsze :)

    Zgłoszenie do konkursu: Kasia Bieleń

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się do konkursu:)
    Monika Ociepka

    OdpowiedzUsuń
  67. Jasne,ze chcę ten zestawik;)
    Dorota Motyl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ewelina Rączka

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłoszenie do konkursu; Nina Konopska

    OdpowiedzUsuń
  70. Patrycja Róża Tałałaj :>

    OdpowiedzUsuń
  71. Konkurs :
    Małgorzata Kudłacik,
    malgorzata1609@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Krystyna Smuga

    OdpowiedzUsuń
  73. KAMILA SOWA

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczne spodnie, takich prostych jeansów własnie szukam, do tego ta śliczna kopertówka :)!
    Anna Adamczyk, anakoffana@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Zostawiam komentarz ; )
    Izabella Korej Szubert

    OdpowiedzUsuń
  76. kopertówka jak marzenie.
    Barbara Śpiewak

    OdpowiedzUsuń
  77. ale spodnie ładnie na Tobie leżą! I bluzeczka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ze mnie też niezła kociara :) Mam w domku 5 :)
    FB: Angelika Musiał

    OdpowiedzUsuń
  79. Magdalena Błażejewska na FB!
    Cudnie....

    OdpowiedzUsuń
  80. Klaudia Basiura

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. zacny pierścień :))

    na fb Kasia O.

    OdpowiedzUsuń
  82. Poproszę
    Natalia
    Fb: Natalia Skryjomska

    OdpowiedzUsuń
  83. FB: Marta Korytkowska
    E-mail: marita.a@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Fb Angelika Joasia Ł
    E mail angelisiaa018@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. FB: Anna Kuczun
    e-mail: akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. FB: Dorota Rzeźniczak

    e-mail: d.wachulec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Weronika Januszanis

    OdpowiedzUsuń
  88. http://asmileoflife.blogspot.com/2012/11/znizka-25-na-mrozony-jogurt-w-feel-chill.html
    Zniżka do feel the chill - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Może do trzech razy sztuka. Na FB Anna Mąkinia

    OdpowiedzUsuń
  90. Asia Świd http://www.facebook.com/michalina.skopczak

    OdpowiedzUsuń
  91. ahsś!
    fb
    sylvia.lis89

    OdpowiedzUsuń
  92. Facebook: Ewa Adamska

    OdpowiedzUsuń
  93. Magdalena Durdyn

    OdpowiedzUsuń
  94. https://www.facebook.com/aleksandra.zochowska.3 nie jestem pewna czy przypadkiem nie mam widoczności tylko dla znajomych więc podam mój e-mail olamordy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne buciki:)
      FB.Magdalena Dolat:)

      Usuń
  95. moje dane facbookowe: Martyna Ciszak

    poza tym jestem zachwycona butami!

    OdpowiedzUsuń
  96. Mój profil to Gosia Gonia Gonia

    OdpowiedzUsuń
  97. Facebookowy nick:Justyna Frączek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. https://www.facebook.com/patrycja.zakrzewska1

    Patrycja Karasińska

    OdpowiedzUsuń
  99. Ela
    Nick: Elżbieta Tokarz

    OdpowiedzUsuń
  100. też uwielbiam koty! ile masz tatuaży? ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. świetna stylizacja :) Pozdrawiam z ModnejPolki :* może poobserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  102. Katarzyna Jermacz

    OdpowiedzUsuń
  103. Magdalena Rusnak

    OdpowiedzUsuń
  104. Lona masz bardzo fajny ten t-shirt:) Dobrze Ci w szarym:)

    OdpowiedzUsuń
  105. jestem i ja.
    dzikilisek

    :P

    OdpowiedzUsuń
  106. zgłaszam sie do konkursu
    Joanna Katarzyna Drozd

    OdpowiedzUsuń
  107. jaki tatuaż! <3

    Nina Stefanowicz / i.have.hope@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Anka Zapiór z Facebooka :] moi mili.

    OdpowiedzUsuń
  109. Super <3

    Nick Lorcia Ore
    Imię Loreta T.

    OdpowiedzUsuń
  110. Ze mnie też jest kociara - od czasów chodzika miałam kota i najpierw goniłam go i ciągnęłam za ogon, a potem owijałam w kocyki i kładłam do spania itp. Koty towarzyszą mi od zawsze i trudno mi sobie wyobrazić, by miało się to zmienić :)
    Nie rozumiem natomiast ludzi, którzy nie lubią kotów. Rozumiem, że ktoś woli inne zwierzęta, ale jak można jakiegokolwiek futrzaczka nie lubić...?

    Jeśli chodzi o zestaw - jestem na tak! Codzienny, ale stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Udostępnione na fb - Anna Marek.

    OdpowiedzUsuń
  112. Halina Trzęsiok

    OdpowiedzUsuń
  113. Na fb: Janina Zawalich

    OdpowiedzUsuń
  114. Anna Wierzbowiecka01.12.2012, 14:25

    Anna Wierzbowiecka

    OdpowiedzUsuń
  115. Jędruś Warch
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Uroczy naszyjnik.
    Fb:Aleksandra Zielonka

    OdpowiedzUsuń
  117. Lubię na fb jako Charlotte
    Genialna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja też kocham koty <3
    A co do konkursu , to wszystko zrobione.
    fb. Klaudia Mokrus

    OdpowiedzUsuń
  119. Adrianna Fliszewska, biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  120. Agnieszka Borowska
    fb-Agnieszka Borowska

    OdpowiedzUsuń
  121. dziewczyna ze Śląska pozdrawia śląskie Patrol Jeans:)
    na fb: Monika Walter :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się na fb jako Anna Czerwinska

    OdpowiedzUsuń
  123. Imię: Katarzyna
    nick z fejsa: Katarzyna Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  124. Wow :)

    Apropo konkursu:

    Nick z Fb: Katarzyna Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  125. nick fb: Dagmara Tomasz Gryksa

    OdpowiedzUsuń
  126. NICK Z FB: Aleksandra Kałdan

    OdpowiedzUsuń
  127. Katarzyna Lewek
    FB: Kasia L (e:mail bloni18@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  128. Elżbieta Świtulska
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Aneta Jędrasiak :)

    OdpowiedzUsuń
  130. zgłaszam się do konkursu :
    facebook - Magdalena Jezierska
    email - madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  131. Monika Lepietuszko

    OdpowiedzUsuń
  132. Michał Statkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  133. Biorę udział w konkursie ,
    fb PrincessBeyonce :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Joanna Szymul

    OdpowiedzUsuń
  135. Mój nick to: powietrzempijana

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  136. Jeansy super! Agnieszka Duda

    OdpowiedzUsuń
  137. nie wiem czy podawałam , ale podam jeszcze raz . Gosia Gonia Gonia . Małgorzata Goławska

    OdpowiedzUsuń
  138. Danuta Motyka bez zdjęcia ;p wpisy tylko są związane z konkursami.

    OdpowiedzUsuń
  139. Że też ja dopiero na ostatnich zajęciach zorientowałam się z kim mam przyjemność ;)
    Swoją drogą sobotni zestaw był fantastyczny ;)
    Pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  140. strasznie podobają mi się kolczyki i t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń