Drugi obieg rzeczy.


No dobra, już po świętach. Co to oznacza (poza większymi brzuchami i wypoczętym spojrzeniem)? Wyprzedaże! Cóż, czas między świętami a Sylwestrem to najlepszy moment, by zakupić piękną sukienkę na ostatnią noc roku albo zimowe buty, póki jeszcze są potrzebne. Wyprzedają polskie i zagraniczne sieciówki (w tym od dziś Zara, Bershka, Pull itd), wyprzedają także kosmetyczni giganci - Sephora i Douglas, a nawet - uwaga! - wirtalni sprzedawcy ubrań młodych zdolnych polskich projektantów, ot choćby Showroom.



Jest jednak znacznie mniej obciążająca portfel możliwość doboru garderoby i pachnideł. W przypadku zapachów sprawa jest prosta - Allegro, a tam mnóstwo nowych aukcji z nieudanymi prezentami kosmetycznymi. O ile nie przeszkadza nam odfoliowane opakowanie perfum, możemy kupić wymarzone perfumy a przy okazji zdjąć z czyichś pleców garb nieudanego podarunku.

Drugi obieg rzeczy świetne sprawdza się także w przypadku odzieży. Można zerknąć do ulubionych sh, zrobić sobie wymiankę z koleżankami, albo... porzadki we własnej szafie. Ja takowe uskuteczniłam przed wigilią i... ileż mam teraz nowych rzeczy! Czyli starych, takich, o których zapomniałam, bo leżały gdzieś w czeluściach szafy własnej lub w rodzinnym domu. I takie właśnie poczciwe starocie widzicie w dzisiejszym poście - może nie najmodniejszym i najbardziej wypasionym, ale za to zabawnym misz-maszu moich ulubionych elementów: kocich wzorów, nadruków, wielkich kapturów i ukochanych zimowych botków. Wszystko old. Wszystko vintage. Jeden tylko malutki kołnierzyk z Pracowni Haliny Botor (z Tychów!) połyskuje jeszcze nowością...







Zara Coat | TK Maxx t-shirt | H&M skirt | Pracownia Krawiecka Haliny Botor collar | Ryłko shoes | Mango bag | E-Lady Tights

43 komentarze:

  1. ja liczę, że na wyprzedażach upoluję fajną kieckę na sylwestra:) świetna stylizacja, totalnie jestem zachwycona spódniczką, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, warto wpaść do sklepu na ostatnią chwilę, nawet w dzień sylwestra. parę lat temu udało mi się w tej sposób upolować piękną sukienkę za ułamek ceny. Jeśli potrzbujesz pomocy w wyborze, w weekend pojawi się na blogu post z naszym przeglądem najładniejszych kreacji na sylwestra w rozsądnych cenach - wszystko z wyprzedaży właśnie :)
      Lona

      Usuń
  2. O, nigdy nie słyszałam o takiej pracowni a jestem z Tychów... muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie polecamy!
      Pani Halina wraz z ekipą prowadzą nie tylko pracownię, ale i... świetnego bloga o modzie!
      http://krawiectwolekkie.blogspot.com/

      Usuń
  3. Ja uwielbiam reanimować ciuchy z czasów młodości mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny zestaw, elegancko-rockowy i z "jajem" dzieki koszulce z kotem :-) Oj, regularne sprawdzanie szafy jest mocno potrzebne, bo faktycznie mozna sobie pryzpomniec o niesamowitej ilosci cudnych ciuchow, ktore gdzies spia w jej czelusciach :-) Ja mam niestety sklonnosc do wkladania na siebie tylko tego co jest "na wierzchu" i koniec koncow w kolko nosze to samo - ale raz na jakis czas biore sie za przetrzepanie calosci i zawsze wtedy czekaja mnie niespodzianki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh...co za kołnierzyk...mam fetysz na ich punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. regularnie robie takie porządki w szafie i zawsze odkrywam coś zapomnianego :) świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie!
    I przegląd szafy to świetny pomysł:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely pictures. Love it !
    Would u like to follow each other ?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na atrakcyjne wyprzedaże w perfumeriach:P może coś nowego trafi do mojej kosmetyczki;)
    sh uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu! A wiesz, że w sephorach jest -30% na cały asortyment kosmetyków do makijażu? Wszystkie marki, nawet selektywne :D
      Powstrzymuję się, żeby nie wchodzić do sephory, bo boję się o portfel!
      Lona

      Usuń
  11. lecę zrobić porządek w szafie, może znajdę też takie cudeńka:D
    Pozdrawiam http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę, wyglądasz rewelacyjnie, set jest boski!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takie porządki zrobiłam w połowie listopada :)

    slicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna koszulka! ;) mekstyle.blogspot.com zapraszamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki cudny t-shirt! super look :)
    ja też robiłam takowe porządki w szafie - a właściwie to w dwóch szafach - jednej studenckiej wrocławskiej i drugiej domowej, co oczywiście skutkowało znalezieniem dawno niewidzianych ciuchów i wykorzystaniem ich :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. oversize chyba nigdy nie wychodzi z mody :). Także wiosną na pewno będzie go pełno na wybiegach i na ulicach :). Co do stylu militarnego - zależy co kto lubi :). Jedni odeślą go do lamusa, inni go odświeżą w wiosennych kolekcjach :). Kołnierzyk świetny! Można wiedzieć ile kosztował ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kołnierzyk kosztuje ok. 35 zł, więc mniej niż analigiczne w sieciówkach. a co najlepsze - możesz go zamówić wg indywidualnych wymiarów i projektu :)
      U Pani Haliny, oczywiście, czyli tu: http://www.krawiectwo.tychy.pl/

      Usuń
    2. aaaaaaaaaa zapomniałabym - na allegro też są: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12458455

      i to nawet bardzo podobne do mojego kołnierzyki można kupić od ręki :)
      Ściskam, Lona

      Usuń
  17. Śliczna spódniczka Ilonko. :) Widziałaś jak kimono przekreciło nazwę Waszego bloga w top 10 największych aferach blogowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa nawet nie zauważyłam :)
      Nie wiem czy to dobrze, czy źle że są robione takie rankingi afer, ale akurat nasza była robiona w dobrej wierze, także mam nadzieję, że komuś pomogłyśmy :)

      Usuń
  18. nice coat!

    http://bl4q.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię, że nie moisz się łączyć ze sobą wzorów i różnych nadruków, a do tego zawsze fajnie Ci to wychodzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jakos tak zawsze ubrania wygladaja klasycznie, nawet gdy jest kompketne pomieszane z poplataniem :) chyba chodzi o to, ze meszam wzory a nie kolory. Ale czy to dobrze?
      Sciskam :)

      Usuń
  20. świetna spódniczka! :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten sam płaszcz!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Boję się tych wyprzedaży ;> póki co nie wchodzę, bo martwię się o swój portfel ;)

    OdpowiedzUsuń