Goodbye blue sky

Nie ma odwrotu! Teraz tylko zostaje wyczekiwać śniegu. Grudzień się rozpanoszył, a z nim na stałe ciepłe czapy, wielgachne kominy i pluszowe rękawiczki. Mój Glitterowy zestaw zagrał dla mnie pierwszoplanową rolę z czernią i złotem. Ot, wygodny i prosty, w sam raz na chłodne dni.

























Wielkie swetrzysko wyciągnęłam z szafy mego Lubego, który nie przepada za podbieraniem jego rzeczy (bo potem nic nie jest tam gdzie powinno być;). Ale cóż mam zrobić, kiedy ten najprzyjemniejsze, najwygodniejsze skarby kryją się właśnie w męskiej garderobie? Racją mają ci, co mawiają, ze kobieta najpiękniej wygląda w białej koszuli swego ukochanego. Czarny sweter to nie koszula, ale daje podobny komfort. Możemy się zatopić. I przezimować! Nawet w duecie z niezimowymi rajstopkami od E-Lady, a co!

Zostawmy jednak męskie pluszaki na moment. Bo te niecne wieczory, który nadchodzą w okolicach 16.00(sic!) nie zawsze wprawiają w optymistyczny nastrój. Jest kakao, albo gorąca czekolada. Jest mruczący kot, dobra książką lub serial. No i jeszcze doskonała muzyka. W miniony piątek urodziny obchodziła jedna z najważniejszych płyt wszechczasów - "The Wall" Pink Floyd. Jako fanatyk musiałam odnotować ten fakt i tutaj. I udać się w podróż sentymentalną, zatem "Goodbye blue sky..."







Lena is wearing: Zara skirt  | Top Secret sweater  | E-Lady tights |  Blink-Blink bracelet  | Renee wedges  |  Glitter bracelet, necklace, sfarf, beanies  |  Make up: Era minerals face powder, eye shadow, blush


43 komentarze:

  1. co do męskiej koszuli u kobiety masz 100% rację :P A niech te ziemne dni jak najszybciej się skończą :P

    Pozdrawiam
    Szymon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cudownie! Ten zestaw jest jednym z najlepszych <3. Co do czapeczki i szaliczka to poluję na takie ;p.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne buty i czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny zestaw. Buty i czapka fenomenalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach podobają mi się te niebieskie dodatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już nie mogę się doczekać śniegu:)) piękny szal i czapa- zimą na pewno nie zmarzniesz;) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki masz ładny komplecik - czapka i szaliczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam podobnie do Ciebie ze szperaniem w szafie swojego chłopaka, a on z kolei ma podobnie do Twojego z nienawidzeniem tego nawyku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne buty i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing look!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm nie przemawia do mnie ten zestaw, ta spódnica połączona z tym sweterkiem. Wg mnie za ciężko..

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne buty i komin. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw, lubię te kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  14. łał, ale wszystko idealnie zgrane kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. komplecik czapa + szal masz rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna stylizacja, bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stylizacja, pozdawiam xo

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz bosko!
    męski sweter dodaje tu takiej francuskiej nonszalancji :)
    dziewczyny, czy mi się tu kiedyś coś u Was nie spodoba? chyba nie!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor tego szala i czapy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalik i czapka- mega!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka <3 jest po prostu moją wymarzoną czapką! Nigdzie nie mogę takiej znaleźć :( (chodzi o kolor)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale swietnie wszystko polaczylas kolorystycznie
    - cudny zestawik:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz wspaniale, piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię maxi spódnice. dla mnie (prawie) każdy look z taką spódnicą jest mega. nie inaczej jest tym razem ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://spiky-little-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty - są piękne, chciałabym takie mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale mi się podoba ten komplet - czapka i szalik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny komplet! Wybrałaś świetny kolor, uwielbiam połączenie czerni z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znakomite połączenie czerni i niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie Ci w niebieskim! Do mnie ten kolor kompletnie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o rety rety!
    wyglądasz oszałamiająco! kolorystycznie bardzo Ci pasuje, a ta spódnica... SUPER!!!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    ps. MIKOŁAJKOWYCH SZCZĘŚLIWOŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*******
      kobalt faktycznie jakoś się sprawdza:DD

      Usuń
  31. Świetne kobaltowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń