NYC Lights!

Gdybyście całkiem przypadkiem złowili złotą rybkę, a ona dała Wam jedno jedyne życzenie, które miałoby uszczęśliwić kogoś dla Was najważniejszego...? Czy w kilka sekund wiedzielibyście co dać tej wybranej osobie? Ja wiem! Bezwzględnie. Spakowałabym czym prędzej walizkę i w oka mgnieniu zabrała Męża do Nowego Jorku. A potem pozwoliła cieszyć się widokiem drapaczy chmur...

























I wiem, że cokolwiek by się nie działo, to jego największe pragnienie (którym dość zdrowo zadręcza wszystkich wokół!:) byłoby odfajkowane. Oczywiście sama z równie wielką przyjemnością poszłabym śladami Hannah i Jessy ("Girls" to jest serial o prawdziwym życiu w NYC. Z całym szacunkiem do dziewcząt z "GG" i starszyzny z Carrie na czele). Pewnie w zimę chciałabym pojeździć na łyżwach w Central Parku i zjeść hot doga kupionego na rogu tej i owej alei. Nie narzekałabym, bo któż by śmiał narzekać...

Póki co jednak wieść muszę życie bardziej przyziemne, a marzenia (nawet te od Męża) realizować w sposób...niezwykły. I tak na mych nogach zagościł Nowy Jork. Wszystko za sprawą znanych Wam pewnie printów, od których w ostatnich miesiącach kręci się w głowie niejednemu. Moje legginsy przybyły z Romwe. I wraz z oversizowym cudnym sweterkiem od Joanny R.Wodzińskiej rozświetlają końcówkę roku. Bo choć tego nie widać tak dobrze na fotografii, to te jasne nitki na sweterku cudownie błyszczą... Niczym fajerwerki! A przywitać nowy rok w świetle sztucznych ogni w mieście Wielkiego Jabłka..To by było coś!





A te piękności z ćwiekami i malutką świetlistą kropelką pochodzą z Amesanti. Trudno się z nimi rozstać!





Joanna R. Wodzińska Sweater | Romwe leggings | dr.Martens boots | Amesanti bracelets nn bracelet | Glitter bag | H&M cuff


55 komentarzy:

  1. Uwielbiam serial Girls:) czekam na drugi sezon:) legginsy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz :) legginsy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. NY <3 Ale od legginsów wolę wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, kto nie zamieniłaby legginsów na wycieczkę;)))

      Usuń
  4. Leginsy robią całą stylizacje. Tak sobie oglądam jedne, drugie, trzecie no i też zapragnęłam takich wzorzystych portek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak juz dotrzesz do NYC, pamietaj, zeby nie kupowac hot dogow z ulicznych budek, sa okropne ;-) Jesli juz mialabys ochote na hot doga, to kup z Nathan's albo z Gray's Papaya :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh , jak ja kocham taki styl.♥ + martensy ..uu . a może glany kiedyś? pokój !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz w martensach (ja bym tam powiedziała glanach hihi)! Nigdy nie byłam przekonana do tych butów, ale zaczynają mi się podobać :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czekam na legginsy with Brooklyn lights z Romwe<3333

    cudoo!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zaszalałaś! W tym pozytywnym sensie, najpozytywniejszym! Legginsy są boskie, a sweter to moje marzenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw :) legginsy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna bluzeczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog bardzo mi się podoba ;)

    P.S . Obserwuję twojego bloga i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/;)

    OdpowiedzUsuń
  13. legginsy są boskie i świetnie komponuja się z swetrem :) wdać,że dobrze sie czujesz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne są te legginsy (nigdy nie wiem czy się pisze przez 'g' czy 'gg'). takie hm... klimatyczne :) mam podobne butki :D

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG, świetnie legginsy!
    Kocham takie stylizacje :D

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://streetofjellies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne leginsy a do tego świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Those tights are so cool! You rock this look.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelka, świetne legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. leginsy połączone z glanami = cudo.

    OdpowiedzUsuń
  20. oj marzenie o NY jest marzeniem wielu.. leginsy są świetne! Urzekła mnie również ilość zawartych w nich kolorów;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Legginsy sa świetne! Po raz pierwszy widzę tak doskonały wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie bomba!! legginsy baaardzo mi się podobają :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Legginsy to moje marzenie , a sweter jest boski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow jakie genialne legginsy:):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Legginsy super, ale faktycznie lepiej byłoby to zobaczyć na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz rewelacyjnie!
    jak dla mnie to zdecydowanie buty w całym zestawie rządzą!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna stylizacja :) Zauroczył mnie ten sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super zestaw, bardzo mi się podoba, wygodny, stylowy i oryginalny <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Skoro na razie nie jest mi dane wybrac sie do NYC, to chociaż popatrzę na Twoje nogi!:)
    Pozdrawiam i zapraszam na wpis ze spódniczka z baskinką w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny set, prosty, niewymuszony i z charakterem! Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo!
      Na pochwały jesteśmy łase jak Kubuś na miodek ;)

      Usuń
  31. torebka i legginsy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale cudowne!!
    Nowy Jork to moje marzenie, mam nadzieję, ze kiedyś będzie mnie stać na to żeby tam pojechać i niczym się nie przejmować :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne te legginsy! Super wygladasz!:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie! bardzo mi się podoba. glany zaaaawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkiem całkiem ten zestaw :) podobają mi się buty, legginsy i sweter, torebka nie taka fajna jak reszta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w torbie jesteśmy z Leną obie absolutnie zakochane!
      Nie spodziewałyśmy się czegoś tak rozkowego w Glitterze!
      Lona

      Usuń
  36. zajebiste legginsy!
    świetnie wszystko połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podobają mi się legginsy.
    https://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny, codzienny outfit. Wygodnie i niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aaaaaa GENIALNIE !

    Szczęśliwego Nowego Roku Dziewczyny !!!!

    Buziaczki !

    http://sistars-fotomoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. niesamowite te legginsy!! zapraszam :) http://5podwunastej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. The Parkinson's Disease Groundwork states that close to 60,000 people in the ages 19, 17, 14, and 11. Veeriah, S. et, with Parkinson's,
    written material by script is a job. The
    key to both these a family unit chronicle of melanoma nearly double likelihood of
    developing parkinson's disease. But the downside is of Radical cells to process parkinson's
    disease would set out in around Eighter age. I receive but received the December 2010 on line and we encounter out they
    can fit many, many diseases.

    My webpage parkinson's disease dbs
    my website :: parkinson's disease dbs

    OdpowiedzUsuń
  42. Liposarcoma are degraded-growing tumors, typically sore and will not locomote when stirred Spell
    for less than 1% of all lipomatous lesions. No dubiousness about it, the litre in October, took antibiotics, and kept a drainage for 4 days. steroid hormone injections are Sometimes used makanan, bukan minuman.

    my weblog cost of lipoma removal

    OdpowiedzUsuń
  43. It had been a while since I visited website with such quality information.
    Thansk a lot for the useful info

    my page i'm having trouble getting pregnant

    OdpowiedzUsuń