The Saint

Co ma wspólnego świętość i przebieranki? Oj, okazuje się, że całkiem sporo.
I to nie tylko od czasu, gdy modnie jest wystąpić w części odzieży z printami sakralnych obrazów.






Oj długo opierałam się religijnym motywom na odzieży. Może to wrodzona konserwa wewnętrzna mówiła 'stop!', a może ilość podobnych ubrań na blogach i w kronikach towarzyskich sprawiała, że nie miałam ochoty kopiować innych nosząc kopie obrazów o tematyce sakralnej. No ale jeśli nie obraz, fresk, to może... witraż? Z niewyjaśnionych dotąd przyczyn Jezusek na witrażu spodobał mi się bardzo. Zamówiłam. Założyłam. Lubię. Za, mimo wszystko, stonowany przekaz, ładną kolorystykę i ciepłą podszewkę tej bluzy (pochodzi z Sheinside).

Co nie zmienia faktu, że gdy myślę o świętych motywach w modzie, to wcale nie printy stają mi przed oczami. A na następnej bluzie, zamiast świętego bohatera religijnego, poproszę o bohatera popkultury. Simona Templara - gentlemana i złodzieja, niezwykle wyrafinowanego zresztą, który kocha przebieranki i grę własnym wizerunkiem. Cóż, jakie czasy, taki 'Święty'.











Sheinside sweetshirt  Romwe jacket  Patrol blue jeans  Stradivarius schoes  Zara bag  Primark necklace  Zielony Kot ring |  H&M Men beanie


24 komentarze:

  1. Ja w zasadzie nie mam chyba nic z religijnymi nadrukami, jednak wolę te akcenty w biżuterii ;) Mam słabość do tych butów, świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że się przełamałaś i zakupiłaś tę bluzę.
    Bardzo Ci pasuje! I kapitalnie wygląda w tej stylizacji.
    Podobne butki kupilam w Zarce, jestem ich wielką fanką! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super super super! bardzo mi się podoba! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna czapa i bluza Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie, bez względu na tematykę, tak trochę odpustowo.
    Przynajmniej jeśli chodzi o bluzę.
    Reszta super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Wszystko perfekcyjnie dobrane! Brała bym każdą rzecz z niej! :D
    Jestem tu nowa i bylo by milo gdybys weszla i napisala co myslisz o moim blogu :)
    Pozdrawiam, dodaje do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super i bluza i buty i ta torebka ,pasuje do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest fantastyczna:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka lepsza niż bluza i bardziej mą uwagę przyciągnęła! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. to na śląsku nie ma śniegu :D ?

    OdpowiedzUsuń
  11. te bluzy są zarąbiste.. mi się marzy z kiciusiami :D jak ta z aloha from deer.. ale niestety jest tylko M na stanie no i podobno czeka się nawet 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  12. już od dawna podoba mi się ta bluza, świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie motywy sakralne na ubraniach mimo wszystko nie przekonują:/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie jestem fanką tych religijnych ubrań, ale motyw witraży na bluzie mi się bardzo podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    świetną masz torbę :)

    OdpowiedzUsuń