If You Need Heroes, Send In The Basterds.
























Historia tego posta będzie jedną z bardziej złożonych. Wszystko zaczęło się od pewnej rogatywki (bo tak profesjonalnie zwie się czapki wojskowe), którą niegdyś założył Jimmy Page. Zapatrzona w niego małolata zapragnęła posiadać własną. Być jak idol, król gitary. I cóż z tego, że rogatywka Jimmiego bulwersowała, bo miała na przedzie słynnego orła, symbol SS? Chciała mieć, i już!



Z resztą, chyba nie będę odkrywać przed Wami Ameryki jeśli zdradzę, że mundury dla SS, SA, Wermachtu i Hitlerjugend projektował nie kto inny jak Hugo Boss. I choć brzmi to bluźnierczo - to zwyczajnie widać jakość. I na tym urwałabym temat, gdyby nie to, że nawet ubranie aktora w taki mundur sprawia, że wygląda on co najmniej twarzowo. A zwłaszcza przebrany Bękart. Bękart wychodzący spod mistrzowskich dłoni Quentina Tarantino, którego kocham miłością szaleńczą. Tak bardzo niemoralną, że ma magisterka była poświęcona intertekstualnym kontekstom jego twórczości. ( chyba mówiłam już o tym?)

Ulubiony Bękart? Bez dwóch zdań Hugo Stiglitz, czyli zbuntowany sierżant sabotażysta. O tak! Jednym słowem doskonały duet z Jimmym. A w zasadzie trio. Bo odkąd Lona usłyszała, że mam troszeczkę dziwne zajawki (rogatywka i SS? Czy naprawdę wszystko dobrze?), tak finalnie obdarowała mnie takową na urodziny - niech żyje cudowny Restyle! Nie ma na niej nielegalnych znaczków, więc wszystko jest w porządku. Lecz kiedy przechadzam się w takim stroju w sobotnie popołudnie po Sosnowcu, to wiem że jest gorąco. W zestawieniu z jeszcze bardziej niegrzecznymi rajstopami od E-Lady, wojskowymi butami, zegarkiem z czaszką IO?ION! i czymś co ja nazwałam sukienką z Pink Floyd, to wiem, że bez kontrowersji się nie obejdzie.

















































H&M dress | nn jacket | Big Star shoes | Restyle cap | Blink-Blink bracelet | IO?ION! watch  (podobny znajdziesz TUTAJ)

28 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie! Podoba mi się połączenie tych wszystkich elementów :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, dopracowany w każdym detalu, widać pomysł na całość <3

    I Til Schweiger <3

    OdpowiedzUsuń
  3. i rajstopy i buty skracją Ci optycznie nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzieś dorwała tą czapę? boskooo

    OdpowiedzUsuń
  5. super strój, taki niecodzienny, inny, zachwycający .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a cóż to sexy pani na horyzoncie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Great look! Love that leather jacket!

    XO, Mish @ LBD and Onesies

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś tą czapką!! Fantastyczna jest, chociaż sama pewnie nie założyłabym takiej.
    Nie ma się co rozwodzić nt ss i całej reszty, ale trzeba przyznać- mundury mieli świetnie skrojone i naprawdę porządne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. megaaaaa!!!!!!! super połączenie z pomysłem!!!
    ★ ☆ pozdrowienia ★ ☆ OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz karykaturalnie. Coś strasznego.
    Kot Lama

    OdpowiedzUsuń
  11. love this hat and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. MATKO!!!!!! ta czapa jest nie z tej ziemi! a sklep restyle to ja uwielbiam.. niedawno kupiłam u nich torebkę :) i mam koszulkę, którą kupiłam tam już 2 lata temu. nadal wygląda jak nowa... ma piękną ćmę na plecach.

    czołem żołnierzu! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie Ci w tej czapce! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Lena wyglądasz naprawdę rewelacyjnie, w takim wydaniu jesteś sobą :))) Super sukienka i czapka jak u Pana policjanta! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u pana wojskowego;))) ale to prawda - jestem sobą!
      Ściskam:*

      Usuń
  15. Więcej takich postów. Lubię poczytać i czegoś nowego się dowiedzieć, dodatkowo zobaczyć Cie na zdjęciach :) ! super

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaa Lena, jesteś mistrzem!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana wyglądasz rewelacyjnie!!..z pazurem! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń