Another brick in the wall
























Podczas robienie tych zdjęć zmagałyśmy się z nienożnym wiatrem, który przenikał niemal do szpiku kości. I za wszelką cenę chciał udowodnić, że to on będzie układał moje włosy. Dość skutecznie, nie przeczę. Po wietrze pozostały wspomnienia i zdjęcia, które mimo, iż sprzed paru dni, to jednak są bardziej wiosenne niż aura za oknem. Ale o tym ani słowa więcej. Bo chyba już wszyscy mamy dość zimy za oknem, zimy na zdjęciach na fejsubukowych wallach i ciągłych narzekań. To co się wydarzyło to zwyczajny żart pierwszokwietniowy. Tego się trzymajmy!


Ja, zupełnie nie na żarty, prezentuję tym razem bardzo prosty i codzienny strój, który doskonale sprawdza się podczas biurowej gonitwy. Punkty centralne są dwa - wygodna spódnica Clik Fashion i naćwiekowana muszka Marthu. Całkiem sympatycznie się złożyło, że oba pochodzą z miasta Kraka. Spódnica, choć o grzecznej długości, posiada z tyłu grzeszny zamek i jest stworzona z elastycznego materiału imitującego skórę. Świetne połączenie rockowego zajęcia i sportowej elegancji. Ćwiekowana mucha dodaje zestawowi pazura. Noszę wspólnie, choć już ostrzę zęby, żeby spódnicę wypróbować w bardziej filuternym zestawieniu.

Zerkam za okno, nic się nie dzieje. Prima Aprilis trwa nadal.








  H&M jacket | Click Fashion skirt | Zara sweater|  Ahaishopping shoes |  E-Lady tights |  Marthu bow

16 komentarzy:

  1. fajnie! buty są niesamowicie interesujące! i widzę, że zdjęcia jeszcze z bezśnieżnych czasów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty <3 dobrze, ze spódnica ma taki zameczek, to dodaje jej uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz niesamowite buty i boską spódnicę! ;OO ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i spódnica, to zdecydowanie moi faworyci!
    Czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi się taka kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale idealna spódnica z zipem!!!
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie! zakochałam się w Twoich cudownych butach <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podoba mucho- naszyjnik! rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie Ci w tej spódnicy, aczkolwiek jestem zdziwiona, że nie wystąpiła w duecie z butami na obcasie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny zestaw :) Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń