Socks story i blue jeans, Baby.

Udało się! Ostatni dzień kwietnia, za oknami zakwitło, przed nami kilka dni laby, a na dodatek pogoda ma się sprawić dobrze. Bardzo dobrze! Wszyscy chętni muszą przywdziać sportowe buty, szorty i wreszcie wypełznąć z domów. Ja wybieram do tego wszystkiego cudowne knee socks od Ravir.pl, które nie tylko doskonale sprawdzają się na boiskach, ale i przed obiektywem.


Zainteresowanie sportowymi skarpetami pamiętam od dawien dawna. Wraz z koleżankami z podstawówki z wielkim zaangażowaniem przygotowywałyśmy się do dorocznej "Mini listy przebojów", która odbywała się w okolicach Dnia Dziecka. Pamiętam, że w klasie drugiej zrobiłyśmy genialne show do hitu "Blue jeans" Squeezer (ach to eurodisco lat 90'..) Każda z nas miała denimowe szorty bo stylówa była tak samo ważna jak układ taneczny. Szorty całkiem podobne, do tych które mam na sobie dzisiaj.

Po oszołamiającym zwycięstwie i zdeklasowaniu wszystkich uczestników konkursu rok później na tapetę wzięłyśmy Britney Spears i "...Baby one more time". Tym razem stylizacjami rządziły skarpety za kolano. Dałyśmy takiego czadu, że zaproszono nas do występu na lokalnym Dniu Sportu. Łza się w oku kręci! Ta sława, ta młodość...Ekhem.

To był chyba rok 1998. Byłam jedenastolatką, która lada dzień miała rzucić plastikowy pop do kosza i przywdziać sztruksy i glany. Ale sportowych skarpetek w stylu "dziewczyna z drużyny" nie opuszczę. Ha!






Spotkany pan pies się w nas wpatrywał.

I bez głaskania się nie obeszło!
Gdzie jest piłka?!
  Converse Pink Floyd -trainers (podobne znajdziesz TUTAJ)| Ravir.pl knee socks | nn  shorts | Answear.com necklace | Zalando shirt| Paris Optique sunnies

34 komentarze:

  1. w sumie to panu psu się nie dziwię...zobaczył taka laskę to chciał popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie z dystansem :))) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz tak sexy w tych zakolanówkach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawdę fajnie :) Świetne Conversy. Takich jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam *.*
    P.S. Testy poszły całkiem dobrze ;) **.**

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten post! Głównie za to, co napisałaś - przypomniało mi się MOJE dzieciństwo :D Ah co to były za czasy z tymi mini playback show itp :D
    Jedyny problem...nigdy, nigdy, nigdy nikt nie chciał ze mną 'zrobić' Spice Girls :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, my miałyśmy problem bo starsze klasy zawsze brały spicetki i bsb;))))
      co to były za czas..achhhhhhhh...........

      Usuń
  6. Zakolanówki wyglądają bosko ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam, czytam.. W 98 to ja się urodziłam, a ty już paradowałaś hehe. Cudownie wyglądasz <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie nie nie, nie oddam ani pierścionka, ani poncza! :D Nooo, chyba że wymienimy się za ten ekstra naszyjnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci tej nonszalancji w ubieraniu się, nawet bym nie pomyślał o takich skarpetach, choć piorę je kilka razy w tygodniu bo piłkarzy mam dwóch w domu.Wyszło na prawdę dobrze, wpisałaś się w majówkę genialnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, te zakolanówki ciekawie wyglądają:) haha boski ten pies

    OdpowiedzUsuń
  11. zakolanówki i naszyjnik - świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy i niespotykany strój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no fantastycznie !
    strasznie mi się podoba i bardzo pozytywne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skarpety są boskie! mnie kojarzą się z siatkarkami, którym zawsze ich zazdrościłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie dynamiczne zdjecia ! Ciekawei wszystko skomponowałaś z podkonalówkami, wyglądasz bardzo dziewczęco i słodko :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, taki dziewczęcy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Niewinne skarpety i tyle wspomnień:) Fajna sesja! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie poszukuję jeansowej koszuli :)
    Świetne zakolanówki !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy pomysł na bloga .Życzę powodzenia w prowadzeniu.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Нi there i am kavin, іts my first time to сommenting anywherе,
    when i read this article i thought i could also сгeate сomment
    due to this brilliant paragraph.

    Нere is my homeраge :: brianiacgear.com

    OdpowiedzUsuń
  22. unwell be conference him there and that is my first interent day

    Feel free to visit my website ... attract women body language

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny dżins, prawie od stóp do głów :] moja koleżanka Zuzia mówi, ze to najmodniejszy outfit sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  24. mojemi chłopakowi bardzo się spodobały te podkolanówki :) chhyba będę musiała sobie sprawić podobne ;) tyle, że moje nogi nie wyglądają tak dobrze :/ nie myślałaś o tym, żeby spróbować w tym konkursie blogowym? tym, gdzie można weekend w spa wygrać? (http://mojanowafigura.pl/static/media/uploads/blogerki/index.html) dbanie o siebie to chyba dla ciebie pikus, a to zawsze miło jak cie ktoś wymasuje ;)

    OdpowiedzUsuń