Metal heart























Moje lato zaczęło się wyjątkowo mocnym uderzeniem. Były grzmoty, huk i fajerwerki. Te muzyczne. Ciągle jestem częścią Metalfestu, dzisiaj jego ostatni dzień. A ja, nim zacznę pokazywać Wam jak wygląda metalowa moda&uroda na festiwalu spod szatańskiego brzmienia, prezentuję cóż postanowiłam wdziać dnia pierwszego.

Zaskoczenie jest takie, że nie jest to barwa czarna. Choć nie ukrywam - jest ona dominująca w Jaworznie, nad Sosiną. Lecz nie odkryję Ameryki mówiąc, że metale to grupa niejednorodna i w zależności jakiego gatunku tej ciężkiej muzy słuchasz, tak możesz identyfikować się wizualnie z grupą. Choć Lona pewnie powie, że i tak wszystkie metalowe dziewczyny traktują jak uniform fantazyjne rajstopy.

Ja na pierwszy plan wysunęłam filozofa, z którego myśli czerpie niejedna kapela skłaniająca się ku ciężkich brzmień. Ten oto Fryderyk Nietzsche wyszedł spod rąk Dead Can Talk.Miejsca, w którym umarli potrafią mówić i przemawiają głośno i wyraźnie, zwłaszcza do naszej wyobraźni. Rozkochałam się w tym sklepie, bo prócz tego wielkiego fana Wagnera, znajdują się tam twarze artystów, których twórczość mocno kształtowała i kształtuje moje gusta (Bułhakow, Poe, Sade, Witkacy). Zerkam tam z wielką radochą, obserwuję nowości i wiem, że ten niegrzeczny Antychryst to dopiero początek. Tako rzecze Lena... ;)

ps: orły-broszki doskonale współgrają z wizerunkiem Nietzschego. Nie tylko dlatego, że to był taki rock'n'rollowy facet. Zdarzyło mu się inspirować ludzi, którzy uczynili z owego ptaka godło. Ekipa ta do sympatycznych nie należała. A w swej nazwie trzymała dwie literki S. Mocni wypaczyli oni jego filozofię, co szczęśliwi odkręcono.I milczę już, bo to jest mocno niepoprawne politycznie.









 Dead Can Talk t-shirt | Sheinside sweater | Romwe eagle broch | Ahaishopping boots | nn tights, shorts


22 komentarze:

  1. pięknie wyglądają te orły, mega zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te przypinki na bluzce są mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dodatek przy bluzce jest świetny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylowo i na luzie, super! fajny look!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow girl what a great rockstar look! i especially love the brooch on your cool shirt and those tights! you rock!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie za ciasne mosz te szorty ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bomba!!!Koszulka zawalista!!!Cały zestaw świetny i z pazurem a ja to lubię i to bardzo!!!!!!!:)
    Buty i orzełki są boskie po prostu-od razu wpadły w moje oko;)Super-wszystko mi się bardzo podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziura na dziurze :D ale jestem za rajstopami i bluzką, a przypinki - megaśne!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, przejechałabym sie na jakiś festiwal, z ciekawości, bo kiedy ja jeździłam na Metalmanię i inne festy, "obowiązywał" jednak stricte metalowy look i raczej nikt się nie wyłamywał. Ale wtedy jeszcze możną było dostać wpierdziel za nieznajomość dyskografii kapeli, której koszulkę się obnosiło, nie wiem, czy dalej się to praktykuje :P
    Nietzschego nie kupuję w całości z powodu jego szowinizmu. Z tych zalinkowanych najbardziej pasuje mi Annuszka, która już rozlała olej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak inaczej to ując...: ZAJEBISTY ZESTAW Lena :********

    OdpowiedzUsuń
  11. I have been exploring for a little for any high-quality articles or blog posts on this sort of
    area . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this web site.
    Studying this info So i'm happy to exhibit that I've
    an incredibly just right uncanny feeling I found out just
    what I needed. I such a lot for sure will make
    sure to do not disregard this web site and provides it a glance regularly.


    My web blog; coloured golf balls (http://golf-tips4u.com/)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bardzo Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Asking questions are truly good thing if you are not understanding anything
    completely, except this post gives good understanding even.


    Visit my page: watch dogs trailer, http://aberrantkismet261.tblog.com/post/1970737244,

    OdpowiedzUsuń